Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
deninho32 schreef: 06 jan 2025, 08:24
Gisteren de laatste aflevering van Mocro Maffia gezien. Vorig seizoen was niet goed, te lang doorgegaan was mijn conclusie. Het laatste seizoen was echter weer een stuk beter. Lekker rauw en politiek zeer incorrect, zo zie ik het graag. Zeer benieuwd naar de miniserie over Tonnano.
► Laat Spoiler zien
Wat ik wel een beetje jammer vond is dat die Ashraf ineens de Tony Montana gaat uithangen. Daarvoor mist hij de uitstraling.
► Laat Spoiler zien
Ik vond sws die hele verhaallijn rondom Samira en Ashraf het minst pakkend
Untraceable (2008)
Standaard 'schilderen op nummer' Hollywood thriller.
Le Comte de Monte-Cristo (The Count of Monte Cristo) (2024)
Staande ovatie van 12 minuten in Cannes. En terecht. Het verhaal is klassiek en deze franse verfilming is gewoonweg geweldig. 3 uur lang genieten met een hoofdrolspeler die op magistrale wijze de rol van Dantes/Count neerzet. Sommigen zullen de laatste verfilming (2002, met Caviezel en Pearce) wellicht kennen; deze gaat daar dik overheen.
Sous La Seine (Under Paris) (2024)
Ja, het is de zoveelste haaienfilm, dus verwacht een bloedbad, afgebeten ledematen en vinnen die dreigend boven het water uitsteken...maar deze franse productie slaagt er wonderbaarlijkgenoeg in om toch enige originaliteit te brengen (met name tegen het toch wel on-Hollywoodse eind). Goede enorm chaotische en bloederige scene halverwege ook!