Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
DoelbewustProvoceren
Basisspeler
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Arias was altijd dramatisch in de eerste wedstrijden na zijn vakantie / interlandperiode.
  • Citaat
    MC Hammer
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: PSV

SKERLA schreef: 31 dec 2024, 15:50
    MC Hammer schreef: 31 dec 2024, 15:47

Tegen Eagles, zelfde principe.
    Dat vind ik wel iets anders. Iemand heeft al geel, heeft het moeilijk met zijn tegenstander.
    Ja, anders. Maar hij zat tegen rood aan omdat hij erg slecht speelde.
    Klopt. Hij speelde slecht. Al te vaak spelen er velen slecht, kun je geen dissonant aanwijzen. En dan pakt de coach er maar eentje uit om een signaal af te geven. Dat is dus waar ik geen fan van ben.

Iemand die even niet lekker in de wedstrijd zit, niet kan wachten tot de rust want bijna rood, maar gewoon weer de kans gaat krijgen in de nabije toekomst, die kun je een keer wisselen. Dat begrijpt iedereen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht (totaal 2):
    ShovingNE2SKERLA
    Hammertime!
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

• Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Vanthaman18
    Vedette
    2
    Favoriete speler: Malik Tillman

Awards:

ShovingNE2 schreef: 10 jan 2025, 18:30
    Arme AZ en de andere 16 clubs.
  • Citaat
    DC_PSV
    Vedette
    6

Het verval tussen de goede en slechte wedstrijden valt dit seizoen toch wel op. Of we spelen echt top en rollen iedereen op, of we beginnen echt slecht en blijven maar aanmodderen. Als je dan ziet dat je 1 minuut na de entree van Joey en Guus gelijk scoort, vraag je je soms af waarom hij zo lang wacht met wisselen. Boscagli heeft op 1 bal na geen bal goed gespeeld en toch laat je hem 80 minuten staan. Saibari raakt geen bal goed maar wordt pas na 70 minuten gewisseld.

Slechte beurt vandaag Peet, verbetering is nodig!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DC_PSV voor dit bericht (totaal 3):
    milansandroEllermanJDe Realist
    #simplythebest
    StratumZuid
    Vedette
    5

Motivate blijft toch een dingetje
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Madueke
    Legende
    5

Verwend (na vorig seizoen) lijkt me het goede woord. Het is niet voor niks dat Bosz zo vaak aangeeft dat hij blij is als er weer een bepaald niveau wordt gehaald op de trainingen. Boscagli is dan wel het ultieme voorbeeld dat verversing noodzakelijk is vanaf komende seizoen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
    DonyellMalen
    Johann Vogel
    Vedette
    7

Qua talent is de selectie van dit jaar een stuk beter dan vorig jaar. Maar een speler zoals Ramalho die elke wedstrijd alles gaf, dat mis je wel een beetje. Als je vandaag ook ziet, het loopt niet en toch zie je balletjes met buitenkant voet, hakjes en dan niet functioneel. We zijn een ploeg toch met hele hoge pieken maar de ondergrens ligt lager dan vorig jaar. Ik ben benieuwd hoe Bosz al die frivole spelers gaat managen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Johann Vogel voor dit bericht:
    De Realist
    JasperPSV
    Basisspeler
    1

Belangrijke weken voor de boeg in ieder geval. Laatste vijf potjes 7 punten gepakt (omgerekend vanwege beker), dus wordt tijd om weer eens een echte reeks neer te zetten .

Raar om te zeggen, maar toch valt het in de Eredivisie tegen. Na 18 wedstrijden 8 punten laten liggen met deze ploeg is gewoon te veel. Europees is ons seizoen totaal afhankelijk van de pot in Servië en niet kwalificeren zou gewoon een gigantische domper zijn.

En inderdaad, samen met de motivatie is Peet z'n late wisselen af en toe wel opmerkelijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen JasperPSV voor dit bericht (totaal 2):
    EllermanJsmoortje
    milansandro
    Legende
    6

Madueke schreef: 11 jan 2025, 23:13 Verwend (na vorig seizoen) lijkt me het goede woord. Het is niet voor niks dat Bosz zo vaak aangeeft dat hij blij is als er weer een bepaald niveau wordt gehaald op de trainingen. Boscagli is dan wel het ultieme voorbeeld dat verversing noodzakelijk is vanaf komende seizoen.
    Ik verwacht dat er na dit seizoen heel wat spelers PSV gaan verlaten..
    Boscagli, Lang, Schouten, Tillman, wellicht Veerman..
    En dan nog een paar..
    We zullen volgend seizoen heel wat nieuwe gezichten verwelkomen m.i.
  • Citaat
  • Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Vond de bezetting van het middenveld niet helemaal goed met Schouten alleen en dan Tillmann en Saibari in drukte voorin. Peet had Veerman eerder moeten brengen.
  • Citaat
    B. Dzsudzsak
    Basisspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak U
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Had al na 20 minuten moeten ingrijpen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen B. Dzsudzsak voor dit bericht (totaal 2):
    EindhovenvoetbalHet Kanon
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Wissels kwamen veel en veel te laat.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht:
    LeandroBonfim
    Hightower
    Basisspeler
    4

Snap zijn start opstelling wel, zelfde 11 als tegen Feyenoord, dus logisch.
    Alleen als het niet loopt, zoals vandaag, grijs dan eerder in, ipv na 70 minuten pas.

Benieuwd hoe hij iedereen tevreden kan houden, en we toch weer eens een serie neer gaan zetten.
  • Citaat
  • Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

Aardig eigenwijs onze Peter, geeft na de wedstrijd aan dat dit waarschijnlijk het hoogst haalbare was vanwege een hele slechte eerste helft. Dan had hij zelf ook wel iets minder in zijn koppigheid kunnen blijven hangen, denk ik dan.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Mr.Unibet voor dit bericht (totaal 2):
    milansandrosmoortje
    Juancho
    Mister PSV
    7

Logische opstelling op basis van Feyenoord thuis. Maar er is niks mis mee om eens veel eerder in te grijpen. Waarom je de as zo lang laat prutsen...ik snap daar echt niks van. En ik las deze week dat de groep frisser was dan voor de kerst. Nou daar viel werkelijk niets van te zien.

Soms mag het best eens donderen met een ingreep die misschien niet helemaal bij je past. Schud de boel maar eens wakker en laat ook je topspelers eens merken dat het allemaal niet op 50% kan. Iemand als Boscagli of Saibari verdienden het gewoon om na bijv. een half uur al gewisseld te worden. En anders wel in de rust.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 5):
    DC_PSVEindhovenvoetbalguussmoortjeRikkert1234
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal
    3

Het is makkelijk oordelen als je de verantwoordelijkheid niet hebt. Had het idee dat de ingrepen op tijd waren. Na de wissels viel direct de 1-1 en hing de 2-1 in de lucht. Positieve punten: we hebben een gretige bank en veel verschillende wapens.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Peet is weer lekker op dreef op de persconferentie 🙂
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

2-1 achter en je topscorer krijgt maar 10 minuten, onverklaarbaar.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Ronaldio
    Nationale topspeler
    2

Als Saibari zijn dag niet heeft zie je dat meestal binnen een kwartier. Dan is het ook echt helemaal niks. Wissel hem dan in de rust.

Uiteindelijk hoor je met Schouten, Veerman en Tillman te spelen. Met Saibari in de basis verliest PSV te vaak punten.
  • Citaat
    Hatseflats
    Vedette
    5

Awards:

Ben het hier wel mee eens over het middenveld vandaag. Het was gewoon alles op een kluitje voorin doordat Tillman en Saibari hetzelfde denken. Continu 4-1-5, waardoor AZ in de omschakeling steeds gevaarlijk kon worden. Met Veerman erbij werd het balans beter. Dus ook ik snap niet waarom er niet eerder werd ingegrepen.

Ps: beide goals van AZ vind ik fouten van Schouten.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Ronaldio schreef: 12 jan 2025, 08:32 Als Saibari zijn dag niet heeft zie je dat meestal binnen een kwartier. Dan is het ook echt helemaal niks. Wissel hem dan in de rust.

Uiteindelijk hoor je met Schouten, Veerman en Tillman te spelen. Met Saibari in de basis verliest PSV te vaak punten.
    Wat ik al vaker zeg hier, naast zijn slordigheid mist Saibari een bepaalde verdedigende discipline, waardoor het achterin uiteindelijk vaak te fragiel wordt als hij basis speelt en zijn dag niet heeft. Ik vind hem uiteindelijk toch meer een 10 dan een 8, en Veerman moet uiteraard altijd spelen.
  • Citaat
    De Realist
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Sowieso, wat is dat voor ziekte die PSV coaches blijkbaar vaak hebben, dat super laat wisselen. Gisteren ook in de 67e minuut, terwijl het al een uur dramatisch loopt.
    Dat vind ik onbegrijpelijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht (totaal 2):
    EindhovenvoetbalLeandroBonfim
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    Ontbijtkoek
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Man wat een interview...
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Bizar ook hoe ze elke keer het lange wachten erbij halen als een soort bewijs dat er veel twijfel was. Snappen allemaal die journalistjes niet dat je sinds de VAR beslissingen moet uitstellen, omdat je anders een kansrijke situatie hebt ontnomen door te fluiten?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    De Realist
    Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Ontbijtkoek schreef: 12 jan 2025, 11:42

Man wat een interview...
    Het trieste is dat je als 'journalist' ook vooraf de reactie al wel kan uittekenen. Bosz gaat mede dankzij de tuchtzaak hier op geen enkele manier een reactie op geven waar je iets mee gaat kunnen, dat je dan als 'journalist' alsnog die richting op wil gaan is een keuze die je kan maken maar je kan dan niet echt verbaast zijn dat Bosz hier op deze manier op reageert.

En het trieste is wellicht nog wel, als je als hoofdtrainer klaar bent met dit soort 'journalisten' dat je de verwijten naar je toe krijgt dat je de media niet te woord wil staan.
  • Citaat
  • Plaats reactie