Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hij is weer terug van een blessure:Madi Monamay
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Goede teksten jonguh!
https://www.ed.nl/PSV/PSV-talent-madi-m ... haring_webAfgelopen week mocht de PSV’er van hoofdcoach Peter Bosz bij zijn groep aansluiten en zag Monamay hoe hoog het niveau bij PSV 1 lag. ,,Dat is gewoon vergelijkbaar met wat ik bij Leverkusen meemaakte.
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 2):
- TylerDurdn • Psvaanzet
- Koenjo
- Meervoudig international
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Net als vele andere jonge spelers die het niet gered hebben dus dit is geen antwoord op zijn vraag. Ben ookwel benieuwd of hij aan de verwachtingen voldoet eigenlijk..
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Ja, alsof ik in de toekomst kan kijkenKoenjo schreef: 09 jan 2025, 11:27Net als vele andere jonge spelers die het niet gered hebben dus dit is geen antwoord op zijn vraag. Ben ookwel benieuwd of hij aan de verwachtingen voldoet eigenlijk..Ardbeg schreef: 09 jan 2025, 10:02
Ja geen idee, omdat je ze tussen aanhalingstekens zet. Weet niet precies wat je bedoelde. PSV heeft hem inderdaad gehaald met het oog op de toekomst.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik vind wel dat deze jongen potentie heeft, hij heeft veel kwaliteiten, maar bij verdedigers blijft het toch altijd lastiger, omdat je vooral heel stabiel moet zijn en dat is bijna onmogelijk te beoordelen, vind ik.
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Is dit trouwens de eerste keer dat hij bij de A kern mee traint of heeft hij dat afgelopen maanden al vaker gedaan? Bij Leverkussen zat hij toch vrijwel altijd bij de A groep wbt trainingen? Dan zou het ergens een beetje vreemd zijn als hij dat inruilde voor voornamelijk Jong PSV en dus pas nu bij de A kern mee draaien. Al is hij volgens mij ook heel vaak afwezig geweest door blessures natuurlijk, helpt ook niet echt mee.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ricardo Izecson Santos
- Vaste waarde in elftal
- 4
- Seizoenkaart: Vak Y
- Favoriete speler: Ismael Saibari
Het is toch jouw stokpaardje dat spelers vooral door wedstrijden beter en sterker worden? Hij heeft speeltijd bij Leverkusen U19 ingeruild voor speeltijd bij Jong PSV. Niks vreemd aan.