DPG media heeft, samen met PSV, een overzicht gemaakt van de gemeentes waarin de seizoenkaarthouders wonen.
Hier een aantal voorbeelden:
Eindhoven: 22.683
Helmond: 1.175
Wageningen: 8
Rotterdam: 70
Amsterdam: 97
Hier de link naar de pagina over Eindhoven, daar staat ook een kaartje in waarin je elke gemeente kan opzoeken
https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-de-best ... ~a182e3cf/
Seizoen Club Card
- Tjompie
- Internationale topspeler
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
152 uit Utrecht m’n stadsie
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 05 mei 2024, 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 2):
- Ykhim • ComeOnPSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- psvgouda
- Legende
- 3
Maar straks hè, straks zijn we met honderdduizend miljoen in Eindje, samen met nog meer gouden rakkers en… allemaal mensen van de mooiste beste club ooit!Prof_napo schreef: 05 mei 2024, 08:56Iedere fan is er één, met of zonder shirt, met of zonder scc. De vertraging van 6 minuten vandaag is wel weer een gouden rakker minder :/psvgouda schreef: 05 mei 2024, 08:53
Hier hetzelfde, piepklein stipje. Aantal shirtjes dat ik op station en in trein tel is meer dan een stipje, maar wellicht geen scc, mooi
In het gedeelte waar ik zit, zit sowieso niemand buiten mij
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Hij pakt dus af en toe een hotel in Den Helder omdat hij niet altijd terug kan komen.
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- TomPSV
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
- 2
Met de alsmaar oplopende vertraging is het maar de vraag of deze trein ( 9468 ) Eindhoven gaat bereikenpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 09:01Maar straks hè, straks zijn we met honderdduizend miljoen in Eindje, samen met nog meer gouden rakkers en… allemaal mensen van de mooiste beste club ooit!Prof_napo schreef: 05 mei 2024, 08:56
Iedere fan is er één, met of zonder shirt, met of zonder scc. De vertraging van 6 minuten vandaag is wel weer een gouden rakker minder :/
In het gedeelte waar ik zit, zit sowieso niemand buiten mij
- psvgouda
- Legende
- 3
Sterkte dan. Via Utrecht of Rotjeknor? Via U geen probleem hier, al was het vanmorgen vroeg nog even de vraag met die gasten die om5 uur treinverkeer onmogelijk maaktenProf_napo schreef: 05 mei 2024, 09:21Met de alsmaar oplopende vertraging is het maar de vraag of deze trein ( 9468 ) Eindhoven gaat bereikenpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 09:01
Maar straks hè, straks zijn we met honderdduizend miljoen in Eindje, samen met nog meer gouden rakkers en… allemaal mensen van de mooiste beste club ooit!
-
- Vedette
- 2
Tilburg ligt er twee weken geheel uit, dus overgeleverd aan de route via Utrechtpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 10:29Sterkte dan. Via Utrecht of Rotjeknor? Via U geen probleem hier, al was het vanmorgen vroeg nog even de vraag met die gasten die om5 uur treinverkeer onmogelijk maaktenProf_napo schreef: 05 mei 2024, 09:21
Met de alsmaar oplopende vertraging is het maar de vraag of deze trein ( 9468 ) Eindhoven gaat bereiken
- psvgouda
- Legende
- 3
Ah ja, even vergeten. Hier is de trein afgeladen met PSV supporters, weet dat er in DH ook de nodige zijn, dus hoe jij de treincoupé voor jezelf had? Hoe dan ook nogmaals succes en veel plezierProf_napo schreef: 05 mei 2024, 10:59Tilburg ligt er twee weken geheel uit, dus overgeleverd aan de route via Utrechtpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 10:29
Sterkte dan. Via Utrecht of Rotjeknor? Via U geen probleem hier, al was het vanmorgen vroeg nog even de vraag met die gasten die om5 uur treinverkeer onmogelijk maakten
-
- Vedette
- 2
Eerste klasse scheelt een slok op een borrelpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 11:10Ah ja, even vergeten. Hier is de trein afgeladen met PSV supporters, weet dat er in DH ook de nodige zijn, dus hoe jij de treincoupé voor jezelf had? Hoe dan ook nogmaals succes en veel plezierProf_napo schreef: 05 mei 2024, 10:59
Tilburg ligt er twee weken geheel uit, dus overgeleverd aan de route via Utrecht
- psvgouda
- Legende
- 3
Niet vergeten je rugzak af te geven hè?Prof_napo schreef: 05 mei 2024, 11:16Eerste klasse scheelt een slok op een borrelpsvgouda schreef: 05 mei 2024, 11:10
Ah ja, even vergeten. Hier is de trein afgeladen met PSV supporters, weet dat er in DH ook de nodige zijn, dus hoe jij de treincoupé voor jezelf had? Hoe dan ook nogmaals succes en veel plezier
-
- Vedette
- 2
- psvgouda
- Legende
- 3
-
- Meervoudig international
- 2
-
Awards:
Beste supporters,
Even een vraagje. Ik probeer zelf net als vele andere medesupporters al jaren een seizoenskaart bij PSV aan te schaffen. Alleen, zoals vele van jullie zullen weten, is het niet makkelijk om aan een seizoenskaart te komen. Heeft iemand misschien nog tips of bepaalde platforms waar ik het beste zou kunnen kijken, om zo mijn kansen te vergroten (ben al lid van de supportersvereniging). Ik ben zelfs bereid om een certificaat te kopen indien mogelijk, alleen zijn deze ook niet aan te komen. Kortom, iemand nog tips?
Even een vraagje. Ik probeer zelf net als vele andere medesupporters al jaren een seizoenskaart bij PSV aan te schaffen. Alleen, zoals vele van jullie zullen weten, is het niet makkelijk om aan een seizoenskaart te komen. Heeft iemand misschien nog tips of bepaalde platforms waar ik het beste zou kunnen kijken, om zo mijn kansen te vergroten (ben al lid van de supportersvereniging). Ik ben zelfs bereid om een certificaat te kopen indien mogelijk, alleen zijn deze ook niet aan te komen. Kortom, iemand nog tips?
- Maax
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Volgens mij komen er via Marktplaats regelmatig SCC kaarten op, helemaal richting einde seizoen. Maar dan is het een beetje wat een gek ervoor geeft.Cas schreef: 09 jan 2025, 14:24 Beste supporters,
Verder is er een misverstand dat er een wachtrij is, het is "gewoon" een lijst met mensen die een SCC willen. Als je weet dat ze in de verkoop gaan goed je mailbox in de gaten houden.. Al zullen dat tegenwoordig heel veel mensen zijn.
Succes!
-
- Basisspeler
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
Afgelopen seizoen was kansloos, er waren geloof ik maximaal 40 opzeggingen. Aankomend seizoen acht ik de kans groter dat je er eentje kan bemachtigen met de nieuwe no show regel.Cas schreef: 09 jan 2025, 14:24 Beste supporters,
Raad aan om gewoon gelijk klaar te gaan zitten als ze in de verkoop komen en blijven refreshen als je er niet gelijk eentje hebt. Certificaten zijn onbetaalbaar, daar betaal je al snel 15k voor per stuk.
- NilisRomariooo
- Ballenjongen
- 1
- Favoriete speler: Lozano + Ronaldo + Nistelrooy
Die 22.683 is van heel brabant, niet alleen van Eindhoven... die heeft er 6207Tjompie schreef: 05 mei 2024, 07:41 DPG media heeft, samen met PSV, een overzicht gemaakt van de gemeentes waarin de seizoenkaarthouders wonen.
Hier een aantal voorbeelden:
Eindhoven: 22.683
Helmond: 1.175
Wageningen: 8
Rotterdam: 70
Amsterdam: 97
Hier de link naar de pagina over Eindhoven, daar staat ook een kaartje in waarin je elke gemeente kan opzoeken
https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-de-best ... ~a182e3cf/
Maar waar wonen procentueel gezien de meeste Seizoenskaart houders ? (inwonders aantallen van Wiki)
en the winner is...gemeente Nuenen, Gerwen, Nederwetten met ruim 3 % ! Heb alleen de randgemeentes + Helmond en Meijerijstad genomen.
Be my guest om uit te zoeken wie landelijk de winnaar is.
Eindhoven: 6207 / 246.443 = 2.52%
Helmond: 1175 / 95.940 = 1.22%
Meijerijstad 1178 / 84.310 = 1.39%
Nuenen/Gerwen/Nederw 732 / 24.231 = 3.02 %
Geldrop/Mierlo: 1034 / 40.736 = 2.54%
Son&Breugel: 533 / 17.949 = 2.97%
Best: 826 / 31.228 = 2.65%
Oirschot 339 / 19.267 = 1.76%
Veldhoven 1213 / 46.827 = 2.59%
Waalre 443 / 17.995 = 2.46%
Heeze Leende 426 / 16.800 = 2.54%