Reismogelijkheden Europese wedstrijden

Ontmoet mede leden die PSV volgen bij binnen en buitenlandse reizen. Gebruik als topictitel de wedstrijd, of maak een [thema]-topic.
GotzeCocu
Ballenjongen
Seizoenkaart: Vak W
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ideale wedstrijd om van mijn 0 punten af te komen. Enige tijd geleden al de gok genomen en de vluchten geboekt. Zo als het er nu uit ziet gaat het morgen mij gewoon lukken om een kaartje te bemachtigen. Wordt een mooi tripje denk ik zo maar.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen GotzeCocu voor dit bericht (totaal 4):
    HalveHaan1913PSV.PsvaanzetnilssonH
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Geprobeerd en (wederom) niet gelukt met die kut Fransen…

Sorry!

• Citaat
  • #FreeGeneratie4
    1913PSV.
    Geselecteerd voor Oranje
    2
    Seizoenkaart: Vak X

Awards:

Zo'n 1600 kaarten verkocht dus. Prima aantal. Moet zeggen dat ik rekening had gehouden met ongeveer de helft.
  • Citaat
    Pierre
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
  • Citaat
    Maax
    Nationale topspeler
    2

Pierre schreef: 06 dec 2024, 12:02 Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
    Op welke dagen vlieg je dan heen en terug? Via Düsseldorf zag ik ze voor +-250€ als je in het weekend gaat en woensdag terug (uiteraard wel excl hotel en taxi)
  • Citaat
    Pierre
    Bankzitter
    2

Maax schreef: 06 dec 2024, 12:03
    Pierre schreef: 06 dec 2024, 12:02 Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
    Op welke dagen vlieg je dan heen en terug? Via Düsseldorf zag ik ze voor +-250€ als je in het weekend gaat en woensdag terug (uiteraard wel excl hotel en taxi)
    Maandag heen (16:00u opstijgen, 18:30u landen), woensdag terug (13:30u opstijgen, 16:00u landen).
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

• Citaat
  • #FreeGeneratie4
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.

Erbij zijn is meemaken! 🍺

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht (totaal 2):
    danko-lazovicEllermanJ
    #FreeGeneratie4
    Eindjehoger
    Basisspeler
    1
    Favoriete speler: Luc Nilis

PCGC schreef: 15 jan 2025, 10:28 Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.

Vraagje, PSV gaat een andere locatie communiceren, waarom is dat? Normaal gesproken communiceert PSV namelijk de awayday party/omgeving hiervan. Zeker in Belgrado, wat een wat gevaarlijkere stad is voor voetbal supporters, vind ik vreemd dat straks alle supporters verspreid zitten?
  • Citaat
    Pierre
    Bankzitter
    2

Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 10:39
    PCGC schreef: 15 jan 2025, 10:28 Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.

Vraagje, PSV gaat een andere locatie communiceren, waarom is dat? Normaal gesproken communiceert PSV namelijk de awayday party/omgeving hiervan. Zeker in Belgrado, wat een wat gevaarlijkere stad is voor voetbal supporters, vind ik vreemd dat straks alle supporters verspreid zitten?
    Natuurlijk maar plek voor 400 man, terwijl er ongeveer 2000 kaarten zijn verkocht. Lijkt me logisch dat PSV een plek gaat communiceren waar de overige 1600 man samen kunnen komen.
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Pierre schreef: 15 jan 2025, 10:40
    Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 10:39

Natuurlijk maar plek voor 400 man, terwijl er ongeveer 2000 kaarten zijn verkocht. Lijkt me logisch dat PSV een plek gaat communiceren waar de overige 1600 man samen kunnen komen.
    Ja maar die zitten ergens in een winkelcentrum buiten het centrum, mijn vraag is, waarom is dat? Waarom niets in de buurt?
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

@Eindjehoger We hebben, zoals bij elke Awayday, contact met PSV over de organisatie, maar wat zij zelf willen communiceren is aan hun. Wij hebben in ieder geval een mooi feest georganiseerd voor wie wil en een kaartje kan krijgen.

Iedereen staat vrij om die dag te gaan en staan waar ze willen en PSV zal nog wel communiceren over aantal zaken maar die gaan ook geen fanplein inrichten bij dat winkelcentrum waar over gesproken wordt.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Maax
    Nationale topspeler
    2

PSV communiceert vrijdag toch pas meer info?
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Naar wat wij hebben begrepen krijgt iedereen die een kaartje heeft voor de wedstrijd as vrijdag een mail van PSV zelf ja.
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Maax schreef: 15 jan 2025, 11:59 PSV communiceert vrijdag toch pas meer info?
    Yes, ik weet dat er ergens een 'fanzone' op verzoek van autoriteiten komt in een of ander schraal winkelcentrum (niet mijn woorden) en dat we vanuit daar met pendelbussen worden opgehaald.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindjehoger voor dit bericht:
    Maax
    Maax
    Nationale topspeler
    2

Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 13:18
    Maax schreef: 15 jan 2025, 11:59 PSV communiceert vrijdag toch pas meer info?
    Yes, ik weet dat er ergens een 'fanzone' op verzoek van autoriteiten komt in een of ander schraal winkelcentrum (niet mijn woorden) en dat we vanuit daar met pendelbussen worden opgehaald.
    Hmm klinkt niet al te best. Wordt in de rij staan voor de Awaydayparty dan. Wat doe jij?
  • Citaat
  • Eindjehoger
    Basisspeler
    1

Maax schreef: 15 jan 2025, 13:51
    Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 13:18

Hmm klinkt niet al te best. Wordt in de rij staan voor de Awaydayparty dan. Wat doe jij?
    Ik zou als ik jou was PCGC berichtje sturen of die je op de lijst kan plaatsen haha. Wij gaan vermoedelijk ook gewoon naar de awaydayparty of daar met grote groep in de buurt zitten. Ik weet uit ervaring dat die fanpleinen echt verschrikkelijk saai zijn op zo'n wedstrijddag, muv Dortmund.
  • Citaat
  • Plaats reactie