Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ideale wedstrijd om van mijn 0 punten af te komen. Enige tijd geleden al de gok genomen en de vluchten geboekt. Zo als het er nu uit ziet gaat het morgen mij gewoon lukken om een kaartje te bemachtigen. Wordt een mooi tripje denk ik zo maar.Reismogelijkheden Europese wedstrijden
- Pierre
- Bankzitter
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
- Clubvoorkeur: PSV
Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
- Maax
- Nationale topspeler
- 2
Op welke dagen vlieg je dan heen en terug? Via Düsseldorf zag ik ze voor +-250€ als je in het weekend gaat en woensdag terug (uiteraard wel excl hotel en taxi)Pierre schreef: 06 dec 2024, 12:02 Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
- Pierre
- Bankzitter
- 2
Maandag heen (16:00u opstijgen, 18:30u landen), woensdag terug (13:30u opstijgen, 16:00u landen).Maax schreef: 06 dec 2024, 12:03Op welke dagen vlieg je dan heen en terug? Via Düsseldorf zag ik ze voor +-250€ als je in het weekend gaat en woensdag terug (uiteraard wel excl hotel en taxi)Pierre schreef: 06 dec 2024, 12:02 Gisteren alles geregeld voor Belgrado. Wij gaan via een onnatuurlijke route. De goedkoopste vluchten zijn op dit moment vanaf Frankfurt (3 uur rijden vanuit Eindhoven). Hier betaal je alsnog rond de €300-€350 voor. Ik heb verder gezocht en wij gaan via Parijs-Beauvais. Dat is zo'n 4 uur rijden vanuit Eindhoven. Hier gaat een rechtstreekse vlucht naar Belgrado met Wizzair. Voor vlucht, hotel en taxi van en naar het vliegveld in Belgrado betalen wij nu €211 p.p.
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.
Erbij zijn is meemaken!
Erbij zijn is meemaken!
- Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht (totaal 2):
- danko-lazovic • EllermanJ
#FreeGeneratie4
-
- Basisspeler
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
Vraagje, PSV gaat een andere locatie communiceren, waarom is dat? Normaal gesproken communiceert PSV namelijk de awayday party/omgeving hiervan. Zeker in Belgrado, wat een wat gevaarlijkere stad is voor voetbal supporters, vind ik vreemd dat straks alle supporters verspreid zitten?PCGC schreef: 15 jan 2025, 10:28 Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.
Erbij zijn is meemaken!
- Pierre
- Bankzitter
- 2
Natuurlijk maar plek voor 400 man, terwijl er ongeveer 2000 kaarten zijn verkocht. Lijkt me logisch dat PSV een plek gaat communiceren waar de overige 1600 man samen kunnen komen.Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 10:39Vraagje, PSV gaat een andere locatie communiceren, waarom is dat? Normaal gesproken communiceert PSV namelijk de awayday party/omgeving hiervan. Zeker in Belgrado, wat een wat gevaarlijkere stad is voor voetbal supporters, vind ik vreemd dat straks alle supporters verspreid zitten?PCGC schreef: 15 jan 2025, 10:28 Voor de liefhebbers van een feestje. Onze 13e editie komt er alweer aan volgende week.
Erbij zijn is meemaken!
-
- Basisspeler
- 1
Ja maar die zitten ergens in een winkelcentrum buiten het centrum, mijn vraag is, waarom is dat? Waarom niets in de buurt?Pierre schreef: 15 jan 2025, 10:40Natuurlijk maar plek voor 400 man, terwijl er ongeveer 2000 kaarten zijn verkocht. Lijkt me logisch dat PSV een plek gaat communiceren waar de overige 1600 man samen kunnen komen.Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 10:39
Vraagje, PSV gaat een andere locatie communiceren, waarom is dat? Normaal gesproken communiceert PSV namelijk de awayday party/omgeving hiervan. Zeker in Belgrado, wat een wat gevaarlijkere stad is voor voetbal supporters, vind ik vreemd dat straks alle supporters verspreid zitten?
- PCGC
- Legende
- 7
-
Awards:
@Eindjehoger We hebben, zoals bij elke Awayday, contact met PSV over de organisatie, maar wat zij zelf willen communiceren is aan hun. Wij hebben in ieder geval een mooi feest georganiseerd voor wie wil en een kaartje kan krijgen.
Iedereen staat vrij om die dag te gaan en staan waar ze willen en PSV zal nog wel communiceren over aantal zaken maar die gaan ook geen fanplein inrichten bij dat winkelcentrum waar over gesproken wordt.
Iedereen staat vrij om die dag te gaan en staan waar ze willen en PSV zal nog wel communiceren over aantal zaken maar die gaan ook geen fanplein inrichten bij dat winkelcentrum waar over gesproken wordt.
#FreeGeneratie4
-
- Basisspeler
- 1
Yes, ik weet dat er ergens een 'fanzone' op verzoek van autoriteiten komt in een of ander schraal winkelcentrum (niet mijn woorden) en dat we vanuit daar met pendelbussen worden opgehaald.
- Deze gebruikers waarderen Eindjehoger voor dit bericht:
- Maax
- Maax
- Nationale topspeler
- 2
Hmm klinkt niet al te best. Wordt in de rij staan voor de Awaydayparty dan. Wat doe jij?Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 13:18Yes, ik weet dat er ergens een 'fanzone' op verzoek van autoriteiten komt in een of ander schraal winkelcentrum (niet mijn woorden) en dat we vanuit daar met pendelbussen worden opgehaald.
-
- Basisspeler
- 1
Ik zou als ik jou was PCGC berichtje sturen of die je op de lijst kan plaatsen haha. Wij gaan vermoedelijk ook gewoon naar de awaydayparty of daar met grote groep in de buurt zitten. Ik weet uit ervaring dat die fanpleinen echt verschrikkelijk saai zijn op zo'n wedstrijddag, muv Dortmund.Maax schreef: 15 jan 2025, 13:51Hmm klinkt niet al te best. Wordt in de rij staan voor de Awaydayparty dan. Wat doe jij?Eindjehoger schreef: 15 jan 2025, 13:18
Yes, ik weet dat er ergens een 'fanzone' op verzoek van autoriteiten komt in een of ander schraal winkelcentrum (niet mijn woorden) en dat we vanuit daar met pendelbussen worden opgehaald.