Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
AZ tegen Ajax in de volgende ronde, Feyenoord uit tegen amateursKNVB Beker Algemeen
-
- Legende
- 6
Az - ajax..
PSV - Excelsior..
PSV - Excelsior..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Ricardo Izecson Santos
- Vaste waarde in elftal
- 4
- Seizoenkaart: Vak Y
- Favoriete speler: Ismael Saibari
- Hammer
- Regelmatige invaller
- 1
- Seizoenkaart: Vak HH
- Favoriete speler: Tim van den Heuvel
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
- Johann Vogelaar
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Romario
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 7
- Vanthaman18
- Vedette
- 2
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
- Nationale topspeler
- 6
-
Awards:
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Oppertunisme ten top. Laat hem nog maar een seizoen bij RKC spelen om te bewijzen dat hij zich daadwerkelijk heeft weten te herpakken.Psvaanzet schreef: 15 jan 2025, 20:46 Kijk heel even naar RKC, maar wat voetbalt Mo makkelijk. Denken jullie dat PSV hem nog een kans zou bieden na dit seizoen?
Of zou hij bij een Az/Twente belanden.
Hij zit nu bijna 4 maanden bij RKC, heeft vandaag zijn 4de basisplaats. Bij zijn herstart waren - in ieder geval bij mij - de verwachtingen laag, ga je nu een stap omhoog gaan ook die verwachtingen - en concurentie - omhoog en wordt het weer lastiger.
-
Nee dat klopt, maar dat was mijn vraag niet. Zou PSV hem nog kans bieden?Bossche bol schreef: 15 jan 2025, 20:49Een zwaluw maakt nog geen zomer.Psvaanzet schreef: 15 jan 2025, 20:46 Kijk heel even naar RKC, maar wat voetbalt Mo makkelijk. Denken jullie dat PSV hem nog een kans zou bieden na dit seizoen?
Of zou hij bij een Az/Twente belanden.
Als hij nog fitter word en het eindelijk goed zit daarboven, haalt hij Oranje makkelijk en is hij een hele goede 10 voor PSV, daarna ook nog hoger. Daar ben ik van overtuigd.
Hij is t niet verleerd, rasvoetballer. Gratis op te pikken. Als Tillman vertrekt voor 50mil komende zomer, Saibari en hij voor de 10 positie. Niet slecht toch?
Houd je t geld voor andere posities.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
De intensiteit is bij PSV zo enorm veel hoger dan bij RKC, dat gaat 'm denk ik echt nooit meer worden. NB: Toen ie nog echt in vorm was, was de speelstijl van Schmidt al teveel.Psvaanzet schreef: 15 jan 2025, 20:57Nee dat klopt, maar dat was mijn vraag niet. Zou PSV hem nog kans bieden?
Als hij nog fitter word en het eindelijk goed zit daarboven, haalt hij Oranje makkelijk en is hij een hele goede 10 voor PSV, daarna ook nog hoger. Daar ben ik van overtuigd.
Hij is t niet verleerd, rasvoetballer. Gratis op te pikken. Als Tillman vertrekt voor 50mil komende zomer, Saibari en hij voor de 10 positie. Niet slecht toch?
- Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht (totaal 3):
- Ykhim • Sensation • Ren Höek
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
Hmm, wel jammer dan. Echt een geweldige voetballer om naar te kijken, passeert tegenstanders afentoe alsof ze er niet staan. En hij is momenteel nog aardig te zwaar.. Moet je nagaan als hij echt fit is.ziege maar ook zagge schreef: 15 jan 2025, 21:46De intensiteit is bij PSV zo enorm veel hoger dan bij RKC, dat gaat 'm denk ik echt nooit meer worden. NB: Toen ie nog echt in vorm was, was de speelstijl van Schmidt al teveel.Psvaanzet schreef: 15 jan 2025, 20:57
Nee dat klopt, maar dat was mijn vraag niet. Zou PSV hem nog kans bieden?
-
- 3
- Seizoenkaart: Vak H
Als je mentaal niet 100% bent is alles teveel, denk dat als hij een half jaar verder is en gevrijwaard blijft van blessures hij echt wel aan kan gaan haken. Dan is hij op gewicht en klaar voor de volgende stap, geblesseerde spelers worden ook klaargestoomd dus het lijkt me niet onlogisch dat hij het gewoon aan kan. Echter met zijn mentale gesteldheid in het achterhoofd kan ik me niet voorstellen dat topclubs zijn nog gaan branden aan hem met het risico dat hij het groepsproces op wat voor manier dan ook verstoord.ziege maar ook zagge schreef: 15 jan 2025, 21:46De intensiteit is bij PSV zo enorm veel hoger dan bij RKC, dat gaat 'm denk ik echt nooit meer worden. NB: Toen ie nog echt in vorm was, was de speelstijl van Schmidt al teveel.Psvaanzet schreef: 15 jan 2025, 20:57
Nee dat klopt, maar dat was mijn vraag niet. Zou PSV hem nog kans bieden?
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips