Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Voormalig KG schreef: 13 nov 2024, 14:58
Volgens mij speelt Babadi ook niet zoveel.
De andere spelers laten het over het algemeen wel op een hoger en constanter niveau zien dan Babadi op dit moment. Ook al ligt zijn plafond hoger volgens velen.
Nou ja, iemand als Ritmeester van de Kamp krijgt inderdaad (veel) meer speelminuten. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Hem oproepen en Babadi niet vind ik nogal onzinnig, Jong Oranje is ook voor de lange(re) termijn en daar hoort ook bij dat toptalenten gekoesterd moeten worden. Babadi is zo'n talent, Ritmeester van de Kamp duidelijk niet.
Ik zou iets hoger inzetten. Van iedere dag trainen met half gemankeerde semiprofs worden ze ook niet beter van. Twente of AZ zou beter zijn. Dat zijn inmiddels toch geen directe concurrenten meer en daar ligt het niveau wat hoger dan in Nijmegen of Heerenveen.
Grasmat schreef: 29 nov 2024, 23:08
Ik zou iets hoger inzetten. Van iedere dag trainen met half gemankeerde semiprofs worden ze ook niet beter van. Twente of AZ zou beter zijn. Dat zijn inmiddels toch geen directe concurrenten meer en daar ligt het niveau wat hoger dan in Nijmegen of Heerenveen.
Het is wel een beetje denigrerend om een club als NEC neer te zetten als semiprofs natuurlijk. Daarnaast gaat Babadi in huidige vorm nooit Steijn en Mijnans uit de basis spelen. Juist twee spelers die voor hun clubs meer opleveren dan een huurspeler.
Babadi moet spelen, en die kans is veel groter bij een NEC. Anders verhuur je hem een half jaar voor niks. Dat trainen is niet het belangrijkste, want dan kun je hem ook gewoon bij ons laten waar hij wel het juiste niveau zou kunnen krijgen.
Had idd in de zomer al moeten gebeuren. Eigenlijk is Babadi best genaaid met zijn contract. Nu zou ik hem voor 1,5 jaar gelijk verhuren. Ipv 6 maanden. Hij moet echt lange tijd minuten maken en Land ook. Gaat ten koste van Jong maar dat is secundair belang.
Verhuur zou voor zowel Babadi als Land verstandig zijn. Hele grote talenten die de volgende stap moeten zetten in hun ontwikkeling. Er moet wel goed gekeken worden aan welke club ze verhuurd worden. Niet dat het weer een Van Duiven verhaal wordt.
Grasmat schreef: 29 nov 2024, 23:08
Het is wel een beetje denigrerend om een club als NEC neer te zetten als semiprofs natuurlijk. Daarnaast gaat Babadi in huidige vorm nooit Steijn en Mijnans uit de basis spelen. Juist twee spelers die voor hun clubs meer opleveren dan een huurspeler.
Babadi speelt al een tijdje meestal op 8 in Jong, dus dat biedt wel wat meer mogelijkheden.
Babadi speelt al een tijdje meestal op 8 in Jong, dus dat biedt wel wat meer mogelijkheden.
Stofzuiger schreef: 29 nov 2024, 22:41
Is het beste voor hem. Hij lijkt een beetje vast te zitten in zijn ontwikkeling.
Ik vind juist dat je bij invalbeurten bij 1 ziet dat hij niet stil staat. Hij wordt steeds sterker en doet verdedigend ook steeds beter zijn werk. Verhuur zou daaropvolgend een mooie stap zijn.
Menno1 schreef: 30 nov 2024, 02:14
Had idd in de zomer al moeten gebeuren. Eigenlijk is Babadi best genaaid met zijn contract. Nu zou ik hem voor 1,5 jaar gelijk verhuren. Ipv 6 maanden. Hij moet echt lange tijd minuten maken en Land ook. Gaat ten koste van Jong maar dat is secundair belang.
Hoezo is Babadi genaaid met zijn contract? Die 6-8 ton per jaar is volgens mij een prima beloning en de basisplaats moet hij zelf op termijn afdwingen. Onzin dan toch dat hij genaaid is?
Spelers op die leeftijd moeten zoveel mogelijk speelminuten krijgen op eredivisie niveau. Land idem dito. Ondanks de speelminuten in Jong zie ik dit ook een beetje als een verloren halfjaar voor twee grote talenten.
Ze zitten al een tijdje bij het eerste en hebben hun leertijd in Jong PSV al wel gehad. Ik heb het al hier wel vaker opgeschreven, maar Babadi had deze zomer verhuurd moeten worden aan een Eredivisieclub. Wat betreft Land had ik begin dit seizoen wel het idee dat hij meer minuten zou gaan maken, maar blijkbaar was hij nog niet ver genoeg op bepaalde zaken zoals intensiteit wat laatst werd aangegeven. Dan had je hem dus ook al afgelopen zomer moeten uitlenen. Beide spelers zijn interessant genoeg voor bepaalde Eredivisieclubs. Hopelijk alsnog dan maar in de winterstop.
Babadi en Land zijn 'slachtoffer' geworden van Veerman en Schouten. Als beiden, of in ieder geval een van hen, waren vertrokken zouden Babadi en Land vanzelf meer minuten hebben gekregen.
Overigens is dit geen pleidooi dat ik vind dat Veerman en Schouten hadden moeten vertrekken.
Mick Jagger schreef: 30 nov 2024, 11:33
Babadi en Land zijn 'slachtoffer' geworden van Veerman en Schouten. Als beiden, of in ieder geval een van hen, waren vertrokken zouden Babadi en Land vanzelf meer minuten hebben gekregen.
Overigens is dit geen pleidooi dat ik vind dat Veerman en Schouten hadden moeten vertrekken.
Toen ze beiden geblesseerd waren hebben Babadi en Land toch ook amper minuten gemaakt?
Rik Elfrink of Marco Timmer heeft na de transferperiode in hun podcast aangegeven dat Babadi zelf niet verhuurd wilde worden. Hij koos er bewust voor om een half jaar te trainen bij PSV en vooral bij Jong PSV minuten te maken, waarna er in de winterperiode opnieuw gekeken zou gaan worden.