Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Ren Höek
Vedette
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voormalig KG schreef: 13 nov 2024, 14:58 Volgens mij speelt Babadi ook niet zoveel.
De andere spelers laten het over het algemeen wel op een hoger en constanter niveau zien dan Babadi op dit moment. Ook al ligt zijn plafond hoger volgens velen.
Nou ja, iemand als Ritmeester van de Kamp krijgt inderdaad (veel) meer speelminuten. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
Hem oproepen en Babadi niet vind ik nogal onzinnig, Jong Oranje is ook voor de lange(re) termijn en daar hoort ook bij dat toptalenten gekoesterd moeten worden. Babadi is zo'n talent, Ritmeester van de Kamp duidelijk niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
    ruuddevil
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Hoe deed Isaac het tegen Volendam?
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Voormalig KG schreef: 23 nov 2024, 10:44 Hoe deed Isaac het tegen Volendam?
    In de 70 minuten die ik heb volgehouden (tot de zware rode kaart):

Vergelijkbaar met de vorige wedstrijden, maar door de tegenstand minder nadrukkelijk aanwezig.

Aan de bal solide en vol vertrouwen, in omschakeling bij balverlies niet geïnteresseerd (zie ook de 0-4).
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Dank u, wat jammer dat hij onder het toeziend oog van Bosz en Stewart dit niet kan opbrengen. Of zou dit met de 4-0 te maken hebben gehad.

Evengoed, allemaal een fijne wedstrijd gewenst vanavond!
  • Citaat
  • Leon77M
    Geselecteerd voor Oranje
    4

• Citaat
  • Laatst gewijzigd door Leon77M op 29 nov 2024, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
    Tomm
    Vedette
    6
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Had deze zomer al moeten gebeuren. Zelfs in de voor hem “gunstige” situatie met een aantal geblesseerde heeft ie amper minuten gemaakt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tomm voor dit bericht (totaal 2):
    Menno1smoortje
    Stofzuiger
    Vaste waarde in elftal
    3

Is het beste voor hem. Hij lijkt een beetje vast te zitten in zijn ontwikkeling.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Lekker verhuren, Land ook. Weg bij dat moeras dat Jong PSV heet.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Zou voor beide prima zijn. Veel Eredivisie-minuten voor die jongens in de benen.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Een Nec of Heerenveen is prima, babadi komt ook bij Nec vandaan.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Ik zou iets hoger inzetten. Van iedere dag trainen met half gemankeerde semiprofs worden ze ook niet beter van. Twente of AZ zou beter zijn. Dat zijn inmiddels toch geen directe concurrenten meer en daar ligt het niveau wat hoger dan in Nijmegen of Heerenveen.
  • Citaat
  • Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Verhuren lijkt me een prima optie. NEC lijkt me een goede club voor hem.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht (totaal 2):
    ThoresenRikkert1234
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Aan een subtopper verhuren, Ajax ofzo
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht:
    Bakkertje01
    RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

Grasmat schreef: 29 nov 2024, 23:08 Ik zou iets hoger inzetten. Van iedere dag trainen met half gemankeerde semiprofs worden ze ook niet beter van. Twente of AZ zou beter zijn. Dat zijn inmiddels toch geen directe concurrenten meer en daar ligt het niveau wat hoger dan in Nijmegen of Heerenveen.
    Het is wel een beetje denigrerend om een club als NEC neer te zetten als semiprofs natuurlijk. Daarnaast gaat Babadi in huidige vorm nooit Steijn en Mijnans uit de basis spelen. Juist twee spelers die voor hun clubs meer opleveren dan een huurspeler.

Babadi moet spelen, en die kans is veel groter bij een NEC. Anders verhuur je hem een half jaar voor niks. Dat trainen is niet het belangrijkste, want dan kun je hem ook gewoon bij ons laten waar hij wel het juiste niveau zou kunnen krijgen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RPSV94 voor dit bericht:
    Ardbeg
    Menno1
    Legende
    7

Had idd in de zomer al moeten gebeuren. Eigenlijk is Babadi best genaaid met zijn contract. Nu zou ik hem voor 1,5 jaar gelijk verhuren. Ipv 6 maanden. Hij moet echt lange tijd minuten maken en Land ook. Gaat ten koste van Jong maar dat is secundair belang.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    DeBruyne
    Joenepsv
    Legende
    6

Awards:

Verhuur zou voor zowel Babadi als Land verstandig zijn. Hele grote talenten die de volgende stap moeten zetten in hun ontwikkeling. Er moet wel goed gekeken worden aan welke club ze verhuurd worden. Niet dat het weer een Van Duiven verhaal wordt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
    DeBruyne
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

RPSV94 schreef: 30 nov 2024, 01:30
    Grasmat schreef: 29 nov 2024, 23:08 Ik zou iets hoger inzetten. Van iedere dag trainen met half gemankeerde semiprofs worden ze ook niet beter van. Twente of AZ zou beter zijn. Dat zijn inmiddels toch geen directe concurrenten meer en daar ligt het niveau wat hoger dan in Nijmegen of Heerenveen.
    Het is wel een beetje denigrerend om een club als NEC neer te zetten als semiprofs natuurlijk. Daarnaast gaat Babadi in huidige vorm nooit Steijn en Mijnans uit de basis spelen. Juist twee spelers die voor hun clubs meer opleveren dan een huurspeler.
    Babadi speelt al een tijdje meestal op 8 in Jong, dus dat biedt wel wat meer mogelijkheden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    DeBruyne
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

SKERLA schreef: 30 nov 2024, 07:42
    RPSV94 schreef: 30 nov 2024, 01:30

Babadi speelt al een tijdje meestal op 8 in Jong, dus dat biedt wel wat meer mogelijkheden.
    On-topic aub.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Robson de Souza
    Vedette
    7

Stofzuiger schreef: 29 nov 2024, 22:41 Is het beste voor hem. Hij lijkt een beetje vast te zitten in zijn ontwikkeling.
    Ik vind juist dat je bij invalbeurten bij 1 ziet dat hij niet stil staat. Hij wordt steeds sterker en doet verdedigend ook steeds beter zijn werk. Verhuur zou daaropvolgend een mooie stap zijn.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht (totaal 2):
    VTheManTomPSV
    Robson de Souza
    Vedette
    7

Menno1 schreef: 30 nov 2024, 02:14 Had idd in de zomer al moeten gebeuren. Eigenlijk is Babadi best genaaid met zijn contract. Nu zou ik hem voor 1,5 jaar gelijk verhuren. Ipv 6 maanden. Hij moet echt lange tijd minuten maken en Land ook. Gaat ten koste van Jong maar dat is secundair belang.
    Hoezo is Babadi genaaid met zijn contract? Die 6-8 ton per jaar is volgens mij een prima beloning en de basisplaats moet hij zelf op termijn afdwingen. Onzin dan toch dat hij genaaid is?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht (totaal 5):
    GrasmatVTheManStandbeeldTomPSVRen Höek
    Asterix
    Meervoudig international
    1

Spelers op die leeftijd moeten zoveel mogelijk speelminuten krijgen op eredivisie niveau. Land idem dito. Ondanks de speelminuten in Jong zie ik dit ook een beetje als een verloren halfjaar voor twee grote talenten.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Asterix voor dit bericht:
    milansandro
    Massimo
    Legende
    7

Ze zitten al een tijdje bij het eerste en hebben hun leertijd in Jong PSV al wel gehad. Ik heb het al hier wel vaker opgeschreven, maar Babadi had deze zomer verhuurd moeten worden aan een Eredivisieclub. Wat betreft Land had ik begin dit seizoen wel het idee dat hij meer minuten zou gaan maken, maar blijkbaar was hij nog niet ver genoeg op bepaalde zaken zoals intensiteit wat laatst werd aangegeven. Dan had je hem dus ook al afgelopen zomer moeten uitlenen. Beide spelers zijn interessant genoeg voor bepaalde Eredivisieclubs. Hopelijk alsnog dan maar in de winterstop.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
    LeandroBonfim
    Mick Jagger
    Lid van verdienste
    7

Babadi en Land zijn 'slachtoffer' geworden van Veerman en Schouten. Als beiden, of in ieder geval een van hen, waren vertrokken zouden Babadi en Land vanzelf meer minuten hebben gekregen.
    Overigens is dit geen pleidooi dat ik vind dat Veerman en Schouten hadden moeten vertrekken.
  • Citaat
    Armada
    Internationale topspeler
    6

Babadi mist iets op het mentale vlak en ik hoor dat er de nodige grondige twijfels zijn of dit nog gaat keren.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Mick Jagger schreef: 30 nov 2024, 11:33 Babadi en Land zijn 'slachtoffer' geworden van Veerman en Schouten. Als beiden, of in ieder geval een van hen, waren vertrokken zouden Babadi en Land vanzelf meer minuten hebben gekregen.
    Overigens is dit geen pleidooi dat ik vind dat Veerman en Schouten hadden moeten vertrekken.
    Toen ze beiden geblesseerd waren hebben Babadi en Land toch ook amper minuten gemaakt?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Tijn
    Ricardo Izecson Santos
    Regelmatige invaller
    4
    Seizoenkaart: Vak Y
    Favoriete speler: Ismael Saibari

Rik Elfrink of Marco Timmer heeft na de transferperiode in hun podcast aangegeven dat Babadi zelf niet verhuurd wilde worden. Hij koos er bewust voor om een half jaar te trainen bij PSV en vooral bij Jong PSV minuten te maken, waarna er in de winterperiode opnieuw gekeken zou gaan worden.
  • Citaat
  • Plaats reactie