Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
OkPeter Bosz
-
- Jeugdinternational
- 1
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Jedi Schouten
Ik reageerde thuis eigenlijk een beetje het zelfde. Bij mij een combinatie van ongeloof en dacht dat het eigenlijk buitenspel was.
Bij de tweede van malik stond ik op de banken
Bij de tweede van malik stond ik op de banken
Josef Dettelbacher schreef: 29 nov 2024, 09:49Vooral die Begois op de achtergrond maakt het plaatje af.
Maar even serieus: ik ben er 100% van overtuigd dat dit geen act is. Zo'n heat of the moment gevalletje kun je gewoon niet plannen of controleren als er een emotionele uitbarsting is. Dit is gewoon echt hoe hij het beleefd, en ik heb dit al zo vaak bij Peter gezien.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken. Ik weet best wanneer een d of een t te gebruiken, en in dit specifieke geval is er juist een e verdwenen tijdens het renoveren van de zin voor verzenden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik bedoelde ook niet dat het jou te vaak gebeurt.Josef Dettelbacher schreef: 29 nov 2024, 12:55Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken. Ik weet best wanneer een d of een t te gebruiken, en in dit specifieke geval is er juist een e verdwenen tijdens het renoveren van de zin voor verzenden.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Zit het PSV TV interview met Maddy te kijken en dan is het toch wel mooi als je even vooruit kijkt en dat je wellicht Veerman, Schouten en Dest terug gaat krijgen. Dan kun je dus Mauro, Saibari en of Til gewoon vanaf de bank brengen. Je gaat makkelijker voetballen en je linkerkant gaat aanvallend ook mee doen. Die wedstrijd tegen Utrecht is wellicht het laatste grote hobbeltje voor Feyenoord thuis. Ik denk dat Bosz met dit PSV gaat pieken in de komende periode tm februari maar dan moeten we wel morgenmiddag overleven.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... peler.html
Als aldus Bosz hij Mauro Jr vanwege zijn linkerbeen echt als een linksback ziet. Ondanks dat Mauro zelf rechtsback ambieert.
Is dan tussen de regels door op te maken dat de rechtsbenige Dest zich kan opmaken voor de de rechterflank? Hij is natuurlijk uitstekend op beide flanken, dus dat is bijna om het even.
Vorig seizoen was hij een openbaring op links en stond er een pure rechtspoot met Teze op rechts.
Fijne avond allen
Als aldus Bosz hij Mauro Jr vanwege zijn linkerbeen echt als een linksback ziet. Ondanks dat Mauro zelf rechtsback ambieert.
Is dan tussen de regels door op te maken dat de rechtsbenige Dest zich kan opmaken voor de de rechterflank? Hij is natuurlijk uitstekend op beide flanken, dus dat is bijna om het even.
Vorig seizoen was hij een openbaring op links en stond er een pure rechtspoot met Teze op rechts.
Fijne avond allen
-
- Nationale topspeler
- 6
ESPN is echt weer aan het zoeken het gaat na Voetbalpraat nu alweer over het niet juichen van Bosz na de 3-2 tegen Sjakhtar. Nu is het de beurt aan Hansworst.
Wat is het punt eigenlijk dat ze willen maken? Dat JJ van Gangelen gelijk had toen hij zei dat Bosz een hele nare man is?
Hansworst meldt ook nog even Roger en hij elkaar niet lagen. Nooit iets van gemerkt....
Wat is het punt eigenlijk dat ze willen maken? Dat JJ van Gangelen gelijk had toen hij zei dat Bosz een hele nare man is?
Hansworst meldt ook nog even Roger en hij elkaar niet lagen. Nooit iets van gemerkt....
- Deze gebruikers waarderen Thoresen voor dit bericht:
- Dutch Cowboy
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Als je bij veel mensen ervaart dat ze nare mensen zijn, moet je je misschien afvragen of je niet zelf de nare mens bent…
- Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht (totaal 2):
- NoaNoTheBaddest10 • Massimo
- StratumZuid
- Vedette
- 5
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- StratumZuid
- Vedette
- 5
-
- Internationale topspeler
- 4
Peter ziet dat het weer goed ziet. Achteraf goed dat ze bij Ajax hebben verloren. Denk dat dat de boel intern wel weer op scherp heeft gezet.
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Uitstekende week! Heerlijk! We kunnen prachtig voetbal spelen, we kunnen counteren, we zijn mentaal sterk om een hele slechte wedstrijd om te buigen en op karakter alsnog te winnen.
Bijzondere tijden om PSV fan te zijn
Bijzondere tijden om PSV fan te zijn
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
- Deze gebruikers waarderen Bossche bol voor dit bericht (totaal 2):
- TomPSV • Ren Höek
- StratumZuid
- Vedette
- 5
Peter moet blijven, gaan voor die legendarische Guus status, steek er ene met hem op zou ik zeggen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Legende
- 6
-
Awards:
- StratumZuid
- Vedette
- 5