De grote vraagbak

Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Plaats reactie
deninho32
Site Admin
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik zou sowieso een model kiezen waarmee je verschillende links kunt posten op dit forum.
  • Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Iemand die wellicht raadt weet met het volgende? Ik gebruik de Ziggo Go app om programma’s terug te kijken zoals VI, maar de laatste paar dagen krijg ik constant na een paar minuten goed beeld, deze melding:

Afbeelding

Er is niks mis met de internetverbinding, alle andere streamingsdiensten en verbindingen werken keurig en heb nergens last van, alleen met Ziggo Go.

Het maakt niet uit of ik via de app kijk of via een internet browser (Safari of Chrome).

Ik maak gebruik van een VPN (NordVPN) maar die heeft altijd gewerkt en dan zou ik een andere fout melding moeten krijgen.

Iemand?
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    deninho32
    Site Admin
    7
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ze claimen bekende VPN ip-adressen te blokkeren. Wat als je een andere VPN probeert?
  • Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Ik ben destijds van ExpressVPN overgestapt naar Nord omdat ze die inderdaad geblokt leken te hebben.
    Maar dan zou ik toch meteen een melding moeten krijgen over mijn VPN en het buitenland en niet eerst 4-5 minuten show moeten krijgen en dan bovenstaande melding die eigenlijk niets met VPN gebruik te maken heeft?
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Plaats reactie