Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Bossche bol schreef: 29 nov 2024, 17:08
Zijn aanhouding is maar een poppenkast zeg
Tsja, dit zijn van die zaken waarbij ik denk: heel erg dom van Jan Roos. Als je zoiets aan de keukentafel tegen je vriendin zegt is het allemaal geen probleem, maar als je het op beeld zegt, vervolgens op internet gooit en er heel erg veel mensen naar kijken, dan maak je het jezelf wel onnodig moeilijk. Gewoon logisch dat ze dit bij het OM zeer serieus nemen. Laat hem maar eens goed op de blaren zitten.
Overigens moest ik opzoeken waar het precies over ging. Hier de bron:
Een euro moeten betalen om je banden op te pompen bij een tankstation/wasstraat. En dat is dan 5min geldig terwijl je met een 30sec klaar bent. Als er mensen na je komen betaal je dus ook voor hen.
Sociaal toch? Als ik klaar ben vraag ik bewust (als er mensen in de buurt zijn) of er iemand gratis zijn banden op wil pompen. Zie het als een barmhartige goede daad. Ik kom op deze manier in de hemel.
Zeker maar dat is wat anders. Dan bepaal je het zelf. En dat doe ik dus ook zeker en neem het de volgende persoon ook niet kwalijk. Gaat mij natuurlijk niet die 50 cent. Vroeger was dit soort service gewoon gratis, we praten over een beetje lucht.
Juancho schreef: 30 nov 2024, 10:28
Een euro moeten betalen om je banden op te pompen bij een tankstation/wasstraat. En dat is dan 5min geldig terwijl je met een 30sec klaar bent. Als er mensen na je komen betaal je dus ook voor hen.
Haha scrooge die ge dr zijt. Ik heb twee oplossingen voor je: midden in de nacht komen wanneer er geen andere klanten zijn, óf op de parkeerplaats wachten tot iemand anders lucht prompt en jij degene bent die nog even gratis mag.
Een enkel eurootje om weer een maand lang alle vier je banden op de juiste spanning te hebben, en daarmee de levensduur van je band verlengt en brandstof/elektriciteit bespaart. Het is een van de weinige dingen die ik nog graag betaal. En inderdaad, dat apparaat is echt niet gratis. Je betaalt in principe niet voor de lucht, maar voor het gebruik.
Juancho schreef: 30 nov 2024, 10:28
Haha scrooge die ge dr zijt. Ik heb twee oplossingen voor je: midden in de nacht komen wanneer er geen andere klanten zijn, óf op de parkeerplaats wachten tot iemand anders lucht prompt en jij degene bent die nog even gratis mag.
Of gewoon maximaal gebruik maken van die euro. Bandjes oppompen en daarna je auto volladen met opgeblazen ballonnen. Wellicht een luchtkasteel in je aanhanger oppompen of gewoon butterfly effect demonstreren met het creeeren van een orkaan in Florida.
Of het geld in het apparaat gooien, de timer aanzetten op 4m30s, even het 1913 forum checken tot het alarm afgaat en dan in 30s de bandjes oppompen. Dat zal ze leren die mensen die na jou willen profiteren van de bandjes oppompen op jouw kosten.
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en het liefst het brood uit de mond van ondernemers stoten als ze er zelf een stuiver beter van kunnen worden.
Of gewoon maximaal gebruik maken van die euro. Bandjes oppompen en daarna je auto volladen met opgeblazen ballonnen. Wellicht een luchtkasteel in je aanhanger oppompen of gewoon butterfly effect demonstreren met het creeeren van een orkaan in Florida.
Mijn moeder heeft COPD. Ik vul altijd gelijk die zuurstoftank bij als ik toch bezig ben.