PSV O19

Alles over de jeugd van PSV.
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Penalty voor Roekoe II.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje
    Clubvoorkeur: PSV

hoppa! 1-0 verdiende voorsprong PSV. Van duiven uit een strafschop

vroeg me inderdaad ook af waar Noah en sami zijn
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

1-1 gelijkspel en daarmee (in principe?) uitgeschakeld, want 6 punten gaat nooit genoeg zijn om bij de eerste 22 te komen lijkt mij:

https://www.uefa.com/uefayouthleague/standings/
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Nope, zwaar onnodig weer. PSV was over t algemeen echt veel beter.

PSV heeft dit jaar een flater geslagen in de YL
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:13 Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
    In de Youth league spelen de teams maar 6 wedstrijden en dus geen 8. Ook gaat de top 22 door ipv de top 24. Uitschakelen is dus (zo goed als) een feit.

Merien wel een heerlijke speler trouwens.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

danko-lazovic schreef: 27 nov 2024, 16:19
    Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:13 Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
    In de Youth league spelen de teams maar 6 wedstrijden en dus geen 8. Ook gaat de top 22 door ipv de top 24. Uitschakelen is dus (zo goed als) een feit.

Oh is waar ook. Tja, zonde dus. Gemiste kans, dan maar volgend jaar.

Ik blijf er wel bij dat onze opleiding een beetje heeft stilgestaan de afgelopen jaren. Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.

Wat dat betreft hoop ik dat we onder Wijnker een nieuwe route inslaan.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    Psvaanzet
    DonyellMalen
    Legende
    4

Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:23Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.
    Gakpo was in de jeugd ook geen hoogvlieger. Sommige talenten komen gewoonweg later op.

Daarnaast hebben we met Bresser, Noah Fernandez, Merien, Ayodele Thomas en Bouhoudane prima talenten. Ook Baka en Saibari zijn uit de jeugd doorgebroken de laatste jaren. Die nieuwe weg is men ingeslagen, voor het resultaat zullen we gewoonweg even moeten wachten. Dat heeft tijd nodig. Niet te negatief naar kijken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    DeBruyneRen Höek
    SKERLA
    Legende
    7

danko-lazovic schreef: 27 nov 2024, 16:19

Niet meer zo goed als, maar definitief. Nummer 22 heeft 7 punten, wij kunnen maximaal op 6 komen.
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Gewoon erg slecht om na 5 wedstrijden 3 punten te behalen als O19 team. Hopelijk leren ze bij PSV hiervan hoe ze deze wedstrijden moeten aanpakken in de toekomst en waar de tekortkomingen nog liggen.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Toch wel opvallend negatief resultaat. Is er soms sprake van nog jongere spelers dan voorheen? Dat zou eea wellicht (gedeeltelijk) kunnen verklaren. Of is er gewoon sprake van een mindere lichting? Een paar namen staan toch te boek als belovend, de door @DonyellMalen genoemde Bresser, Fernandez, Merien, Thomas, Bouhoudane
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Ik vind vooral Bouhoudane en Fernandez echt top talenten. Bresser, Merien en Thomas hebben wel talent hoor, maar ik heb niet het gevoel: daar staat toekomstige Europese top. En dat hoeft ook niet, laat dat duidelijk zijn.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3

En vergeet niet: dat kan ook nog best komen... :) Er zijn genoeg voorbeelden genoemd die op die leeftijd niet echt opvielen, maar later zich ineens sprongsgewijs bleken te ontwikkelen. Je kunt er natuurlijk niet op rekenen, maar evenmin valt dat uit te sluiten
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
    Menno1
    Menno1
    Legende
    7

psvgouda schreef: 27 nov 2024, 18:39 En vergeet niet: dat kan ook nog best komen... :) Er zijn genoeg voorbeelden genoemd die op die leeftijd niet echt opvielen, maar later zich ineens sprongsgewijs bleken te ontwikkelen. Je kunt er natuurlijk niet op rekenen, maar evenmin valt dat uit te sluiten
    Dat is zeker waar. saibari als uitstekend voorbeeld en wellich Gakpo ook wel, al vond ik die ook in de jeugd wel wat extras hebben; scoorde ook als een malle.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

• Citaat
  • Ittot
    Internationale topspeler
    4

DonyellMalen schreef: 27 nov 2024, 16:27
    Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:23Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.
    Gakpo was in de jeugd ook geen hoogvlieger. Sommige talenten komen gewoonweg later op.

Daarnaast hebben we met Bresser, Noah Fernandez, Merien, Ayodele Thomas en Bouhoudane prima talenten. Ook Baka en Saibari zijn uit de jeugd doorgebroken de laatste jaren. Die nieuwe weg is men ingeslagen, voor het resultaat zullen we gewoonweg even moeten wachten. Dat heeft tijd nodig. Niet te negatief naar kijken.
    Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent. Kreeg elk jaar de hoogste beoordelingen en speelde in een zéér goede lichting.

Dat hij niet basisspeler was op zijn 17 staat daar los van.

Ik snap nooit zo goed waar dit vandaan komt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht (totaal 3):
    SKERLAFranciscusDaveB
    loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Ittot schreef: 29 nov 2024, 14:40Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent.
    Intern misschien wel, maar ook bij de supporters? Want misschien zijn er nu ook wel spelers die intern bekend staan als toptalent, maar door supporters die de jeugd volgen niet als zodanig worden gezien.
  • Citaat
  • loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Massimo schreef: 27 nov 2024, 18:10 Gewoon erg slecht om na 5 wedstrijden 3 punten te behalen als O19 team. Hopelijk leren ze bij PSV hiervan hoe ze deze wedstrijden moeten aanpakken in de toekomst en waar de tekortkomingen nog liggen.
    Alle 5 tegenstanders tot nu toe staan in de bovenste helft (top 18), dus mogelijk ook een gevalletje pech met de loting en relatief sterke tegenstanders gehad?
  • Citaat
  • Ittot
    Internationale topspeler
    4

loginnaam schreef: 29 nov 2024, 15:40
    Ittot schreef: 29 nov 2024, 14:40Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent.
    Intern misschien wel, maar ook bij de supporters? Want misschien zijn er nu ook wel spelers die intern bekend staan als toptalent, maar door supporters die de jeugd volgen niet als zodanig worden gezien.
    Er zijn nu wat meer "jeugdwatchers" en er is onder supporters en lokale media nu simpelweg wat meer aandacht voor onze jeugd. Dat was in die tijd een stuk minder.

Landelijk gezien is er in de media nog steeds weinig bekend over onze jeugd.Mede omdat de meeste journalisten en "analisten" uit de hoofdstad komen en geen idee hebben wat zich hier afspeelt. Daarom was ik ook oprecht verbaasd dat ESPN laatst met die serie kwam en ook met de juiste spelers op de proppen kwam. Misschien wisten ze inhoudelijk niet zoveel er over te vertellen maar het verbaasde me wel.

Het is overigens ook beter voor die jongens en voor ons als dat ook zo blijft. Laat de gemiddelde journalist maar de hele 019 tm 015 van Ajax uit zijn hoofd oplepelen en niet beseffen dat er onder de rivieren ook gevoetbald wordt.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Leuk weekje:

• Citaat
    psvgouda
    Legende
    3

Mooie opbouw van het programma: drie weken trainen, dan drie wedstrijden in een week :grin: Maar serieus: mooie uitdaging komende week
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

• Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Kut. Met zoveel blessures zo'n zwaar programma

Jammer dat PSV weer geen stream heeft
  • Citaat