Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Penalty voor Roekoe II.PSV O19
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
1-1 gelijkspel en daarmee (in principe?) uitgeschakeld, want 6 punten gaat nooit genoeg zijn om bij de eerste 22 te komen lijkt mij:
https://www.uefa.com/uefayouthleague/standings/
https://www.uefa.com/uefayouthleague/standings/
-
- Legende
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
In de Youth league spelen de teams maar 6 wedstrijden en dus geen 8. Ook gaat de top 22 door ipv de top 24. Uitschakelen is dus (zo goed als) een feit.Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:13 Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
Merien wel een heerlijke speler trouwens.
-
- Legende
- 7
Oh is waar ook. Tja, zonde dus. Gemiste kans, dan maar volgend jaar.danko-lazovic schreef: 27 nov 2024, 16:19In de Youth league spelen de teams maar 6 wedstrijden en dus geen 8. Ook gaat de top 22 door ipv de top 24. Uitschakelen is dus (zo goed als) een feit.Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:13 Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
Ik blijf er wel bij dat onze opleiding een beetje heeft stilgestaan de afgelopen jaren. Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.
Wat dat betreft hoop ik dat we onder Wijnker een nieuwe route inslaan.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Gakpo was in de jeugd ook geen hoogvlieger. Sommige talenten komen gewoonweg later op.Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:23Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.
Daarnaast hebben we met Bresser, Noah Fernandez, Merien, Ayodele Thomas en Bouhoudane prima talenten. Ook Baka en Saibari zijn uit de jeugd doorgebroken de laatste jaren. Die nieuwe weg is men ingeslagen, voor het resultaat zullen we gewoonweg even moeten wachten. Dat heeft tijd nodig. Niet te negatief naar kijken.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
- DeBruyne • Ren Höek
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Niet meer zo goed als, maar definitief. Nummer 22 heeft 7 punten, wij kunnen maximaal op 6 komen.danko-lazovic schreef: 27 nov 2024, 16:19In de Youth league spelen de teams maar 6 wedstrijden en dus geen 8. Ook gaat de top 22 door ipv de top 24. Uitschakelen is dus (zo goed als) een feit.Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:13 Wel erg zonde hoor. Deze competitie spreekt veel meer aan dan die Premier League bijvoorbeeld. Ik had graag gezien dat PSV echt altijd de allersterkste talenten had opgesteld (bijvoorbeeld Land en Babadi) om alles op alles te zetten de volgende ronde te bereiken. Nu zijn er nog 3 wedstrijden te gaan, dus het kan nog, maar gaat wel erg moeilijk worden zo.
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Toch wel opvallend negatief resultaat. Is er soms sprake van nog jongere spelers dan voorheen? Dat zou eea wellicht (gedeeltelijk) kunnen verklaren. Of is er gewoon sprake van een mindere lichting? Een paar namen staan toch te boek als belovend, de door @DonyellMalen genoemde Bresser, Fernandez, Merien, Thomas, Bouhoudane
-
- Legende
- 7
Ik vind vooral Bouhoudane en Fernandez echt top talenten. Bresser, Merien en Thomas hebben wel talent hoor, maar ik heb niet het gevoel: daar staat toekomstige Europese top. En dat hoeft ook niet, laat dat duidelijk zijn.
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
En vergeet niet: dat kan ook nog best komen... Er zijn genoeg voorbeelden genoemd die op die leeftijd niet echt opvielen, maar later zich ineens sprongsgewijs bleken te ontwikkelen. Je kunt er natuurlijk niet op rekenen, maar evenmin valt dat uit te sluiten
-
- Legende
- 7
Dat is zeker waar. saibari als uitstekend voorbeeld en wellich Gakpo ook wel, al vond ik die ook in de jeugd wel wat extras hebben; scoorde ook als een malle.psvgouda schreef: 27 nov 2024, 18:39 En vergeet niet: dat kan ook nog best komen... Er zijn genoeg voorbeelden genoemd die op die leeftijd niet echt opvielen, maar later zich ineens sprongsgewijs bleken te ontwikkelen. Je kunt er natuurlijk niet op rekenen, maar evenmin valt dat uit te sluiten
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Internationale topspeler
- 4
Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent. Kreeg elk jaar de hoogste beoordelingen en speelde in een zéér goede lichting.DonyellMalen schreef: 27 nov 2024, 16:27Gakpo was in de jeugd ook geen hoogvlieger. Sommige talenten komen gewoonweg later op.Menno1 schreef: 27 nov 2024, 16:23Naar mijn gevoel ontbreekt het aan echte toptalenten. ja er lopen best leuke spelers rond, maar ik zie niet spelers a la Ihattaren, Bergwijn, Gakpo, Depay o.a. Spelers waarvan je wel wist: die gaan PSV 1 halen en zeer waarschijnlijk hoger.
Daarnaast hebben we met Bresser, Noah Fernandez, Merien, Ayodele Thomas en Bouhoudane prima talenten. Ook Baka en Saibari zijn uit de jeugd doorgebroken de laatste jaren. Die nieuwe weg is men ingeslagen, voor het resultaat zullen we gewoonweg even moeten wachten. Dat heeft tijd nodig. Niet te negatief naar kijken.
Dat hij niet basisspeler was op zijn 17 staat daar los van.
Ik snap nooit zo goed waar dit vandaan komt.
- Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht (totaal 3):
- SKERLA • Franciscus • DaveB
-
- 5
Intern misschien wel, maar ook bij de supporters? Want misschien zijn er nu ook wel spelers die intern bekend staan als toptalent, maar door supporters die de jeugd volgen niet als zodanig worden gezien.Ittot schreef: 29 nov 2024, 14:40Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent.
-
- 5
Alle 5 tegenstanders tot nu toe staan in de bovenste helft (top 18), dus mogelijk ook een gevalletje pech met de loting en relatief sterke tegenstanders gehad?Massimo schreef: 27 nov 2024, 18:10 Gewoon erg slecht om na 5 wedstrijden 3 punten te behalen als O19 team. Hopelijk leren ze bij PSV hiervan hoe ze deze wedstrijden moeten aanpakken in de toekomst en waar de tekortkomingen nog liggen.
-
- 4
Er zijn nu wat meer "jeugdwatchers" en er is onder supporters en lokale media nu simpelweg wat meer aandacht voor onze jeugd. Dat was in die tijd een stuk minder.loginnaam schreef: 29 nov 2024, 15:40Intern misschien wel, maar ook bij de supporters? Want misschien zijn er nu ook wel spelers die intern bekend staan als toptalent, maar door supporters die de jeugd volgen niet als zodanig worden gezien.Ittot schreef: 29 nov 2024, 14:40Gakpo stond intern bij PSV in de jeugd wel degelijk bekend als toptalent.
Landelijk gezien is er in de media nog steeds weinig bekend over onze jeugd.Mede omdat de meeste journalisten en "analisten" uit de hoofdstad komen en geen idee hebben wat zich hier afspeelt. Daarom was ik ook oprecht verbaasd dat ESPN laatst met die serie kwam en ook met de juiste spelers op de proppen kwam. Misschien wisten ze inhoudelijk niet zoveel er over te vertellen maar het verbaasde me wel.
Het is overigens ook beter voor die jongens en voor ons als dat ook zo blijft. Laat de gemiddelde journalist maar de hele 019 tm 015 van Ajax uit zijn hoofd oplepelen en niet beseffen dat er onder de rivieren ook gevoetbald wordt.