Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Is het mogelijk om de topictitel hier te plaatsen, boven 'snelle reactie' bijvoorbeeld?
Het zal vast aan mij liggen (ik ben je voor, @Thijs!), maar ik ben regelmatig vergeten welk topic het is nadat ik hem heb geopend, vooral als er veel groene vinkjes zijn.
SKERLA schreef: 18 sep 2024, 08:01
Is het mogelijk om de topictitel hier te plaatsen, boven 'snelle reactie' bijvoorbeeld?
Het zal vast aan mij liggen (ik ben je voor, @Thijs!), maar ik ben regelmatig vergeten welk topic het is nadat ik hem heb geopend, vooral als er veel groene vinkjes zijn.
Ik had vanmorgen niet echt goed gekeken, maar volgens mij is dit best een redelijke hint naar de topictitel.
SKERLA schreef: 18 sep 2024, 08:01
Ik had vanmorgen niet echt goed gekeken, maar volgens mij is dit best een redelijke hint naar de topictitel.
Ik had dat ook niet gezien, in de donkere modus is dat niet zo duidelijk.
Standbeeld schreef: 18 sep 2024, 19:47
Ik zag jouw post straks en voor mij was het zo obvious dat ik dacht dat jij wel iets anders zou moeten bedoelen.
Ik durfde het nadat ik al getagd werd door @SKERLA niet meer aan, maar overduidelijk dat het echt wel aan Skerla lag dus…
Ik zag jouw post straks en voor mij was het zo obvious dat ik dacht dat jij wel iets anders zou moeten bedoelen.
Random vraag, maar hoe kan iemand "straks" gebruiken in combinatie met "zag"? Is dat Brabantse grammatica?
Daarstraks? Wees blij dat @Standbeeld nog een 'w' aan zijn post heeft toegevoegd
Random vraag, maar hoe kan iemand "straks" gebruiken in combinatie met "zag"? Is dat Brabantse grammatica?