Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
ShovingNE2 schreef: 12 nov 2024, 18:44
Jimmy.... Slecht mens.
Want?
Stuurde een horde achter mij aan dankzij een bizar verkeerd geciteerde tweet. Hij haalde zijn tweet weg en nuanceerde hem alleen kwaad was geschied. Ik kreeg in dm's foto's van mij waar ik was tijdens werk en vrije tijd. Aangifte gedaan.
Is leraar. Intrinsiek slecht mens. Geeft les. Grote schande.
Stuurde een horde achter mij aan dankzij een bizar verkeerd geciteerde tweet. Haalde hem weg nuanceerde hem, maar ik kreeg in dm's foto's van mij waar ik was tijdens werk en vrije tijd. Aangifte gedaan.
Is leraar. Intrinsiek slecht mens.
Oke, nu wordt het wat meer duidelijk. Dacht dat jouw reactie op de geplaatste tweet sloeg.
Flash forward naar 30 maart. De thuiswedstrijd tegen Ajax. Opstelling:
Benitez
Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Dest
Schouten
Tillman - Saibari
Bakayoko - De Jong - Lang
Bank (oa) Nagalo - Mauro - Perisic - Veerman - Til - Babadi - Driouech - Pepi
Godver wat hebben wij toch al een geile selectie als niet iedereen fit is, maar als je dit op het veld kan zetten op 30 maart tegen Ajax...brb ben ff alvast tissues kopen. En wie weet wat Earnie er nog bij gaat kopken deze winter
Sensation schreef: 13 nov 2024, 11:58
Flash forward naar 30 maart. De thuiswedstrijd tegen Ajax. Opstelling:
Benitez
Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Dest
Schouten
Tillman - Saibari
Bakayoko - De Jong - Lang
Bank (oa) Nagalo - Mauro - Perisic - Veerman - Til - Babadi - Driouech - Pepi
Godver wat hebben wij toch al een geile selectie als niet iedereen fit is, maar als je dit op het veld kan zetten op 30 maart tegen Ajax...brb ben ff alvast tissues kopen. En wie weet wat Earnie er nog bij gaat kopken deze winter
Hulde aan de positievelingen, zoals @ruuddevil . Heerlijk om zo in het leven te staan. Heb ze ook gezien die misschien wel 20 klaagberichten hebben opgestuurd tijdens de wedstrijd. Misschien toch maar wat positiever, volgende keer?
nilssonH schreef: 27 nov 2024, 23:59
Het was kantje boord, maar onze ongeslagen reeks in eigen huis blijft intact. Nu al meer dan 2 jaar in alle competities geen wedstrijd thuis verloren.
Niet echt positief positief, maar bizar hoeveel overeenkomsten ons CL-avontuur van dit jaar eigenlijk heeft met die van vorig jaar:
Speelronde 1: kansloze nederlaag in uitwedstrijd.
Speelronde 2: je krijgt te weinig in een thuiswedstrijd.
Speelronde 3: 1-1 in Frankrijk.
Speelronde 4: je wint een thuiswedstrijd waarin je de nul houdt. (Uitslag was overigens wel heel anders, 1-0 vorig jaar en 4-0 dit jaar)
Speelronde 5: je staat (eigenlijk toch wel vrij kansloos) 2-0 achter, tegenstander krijgt een rode kaart en je draait het nog helemaal om met de winnende 3-2 van Pepi in de slotminuut.
En zo hebben we vergeleken met dezelfde wedstrijden een jaar geleden 3 verliespunten minder dan een jaar geleden, waar we Ajax-uit, Utrecht-uit en Fortuna uit gelijk speelden. We zitten dus op schema om een nog betere prestatie neer te zetten dan afgelopen jaar. Winnen we komende wedstrijden tot de winterstop ook, dan komt dat aantal zelfs op 5 punten, omdat dan Feyenoord thuis ook gewonnen wordt.
Ik teken ervoor.
PSV mist 3 van de 6 spelers gedurende een periode van nu meer dan 2 maanden die de meeste waarde* vertegenwoordigen in de selectie en loopt maar tegen één verliespartij. Er zijn weinig seizoenen waar het wegvallen van één - laat staan twee of drie - waardevolle speler zonder grote impact is geweest. De selectie is dermate sterk dat het redelijk goed opgevangen kan worden.