Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
deninho32
Site Admin
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Slaat inderdaad helemaal nergens op, zit ook de hele tijd een beetje met een standaard verbaasde blik rond te kijken.
  • Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Door de manier van hoe Wierd journalistiek bedrijft vind ik hem een parodie op een journalist. Maar de classificatie "racist" gaat denk ik net wat te ver. Het helpt ook niet dat je eerst pleit voor meer rust, minder ophitsen, etc. om zelf dan vervolgens Wierd voor racist uit te maken.
  • Citaat
  • Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Ik wil hier geen politieke discussie maken op 't forum dat is volgens mij niet de bedoeling. Ik vind Wierd Duk hele enge opmerkingen maken in die uitzending dat is alles wat ik over die uitzending wilde zeggen.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

deninho32 schreef: 14 nov 2024, 19:29 Ik vond Derksen en Duk gisteren heel erg prima eigenlijk.
    Vreemde Eend raakte in ieder geval op één punt goed de kern.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

https://www.ed.nl/show/rene-van-der-gij ... ~abd6f83e/

Vreemd dat de vrouw van Gijp dit zomaar op de socials gooit. Normaliter hou je zoiets intern. Wellicht wil ze de roddelbladen voor zijn. Who knows.

Ergens wel treurig en tegelijkertijd lachwekkend dat eigenlijk alle drie de mannetjes redelijk labiel zijn. Op TV zien we dus de vrolijke lachebek Gijp, maar thuis is hij dermate geprikkeld dat zijn vrouw ergens anders moet gaan wonen om een scheiding te voorkomen.

Eigenlijk zou het gewoon het beste zijn voor alle drie als het programma na dit seizoen stopt. Maar ja, geld, aandacht, kijkcijfers. Het zal ongetwijfeld verslavend werken.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 20 nov 2024, 16:02 https://www.ed.nl/show/rene-van-der-gij ... ~abd6f83e/

Vreemd dat de vrouw van Gijp dit zomaar op de socials gooit. Normaliter hou je zoiets intern. Wellicht wil ze de roddelbladen voor zijn. Who knows.

Ergens wel treurig en tegelijkertijd lachwekkend dat eigenlijk alle drie de mannetjes redelijk labiel zijn. Op TV zien we dus de vrolijke lachebek Gijp, maar thuis is hij dermate geprikkeld dat zijn vrouw ergens anders moet gaan wonen om een scheiding te voorkomen.

Eigenlijk zou het gewoon het beste zijn voor alle drie als het programma na dit seizoen stopt. Maar ja, geld, aandacht, kijkcijfers. Het zal ongetwijfeld verslavend werken.
    Misschien moeten ze juist wel op tv blijven om te voorkomen dat ze teveel thuis zijn…
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Standbeeld schreef: 20 nov 2024, 16:02 https://www.ed.nl/show/rene-van-der-gij ... ~abd6f83e/

Ik zou niet al te veel waarde hechten aan de woorden van deze mevrouw. Dat ze de behoefte voelt dit te delen heeft alles te maken met het gezichtsverlies dat ze ervaart. Ze is zichzelf erg serieus gaan nemen sinds ze mevrouw Gijp is. Dat ze apart wonen heeft niets met VI te maken, Gijp woonde ook niet samen met zijn vorige partner. Het is gewoon iemand die graag alleen is, en deze dame dacht dat met haar alles anders zou zijn. Nou, niet dus.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht:
    deninho32
    mr.top
    Vedette
    5

Standbeeld schreef: 20 nov 2024, 16:02Ergens wel treurig en tegelijkertijd lachwekkend dat eigenlijk alle drie de mannetjes redelijk labiel zijn. Op TV zien we dus de vrolijke lachebek Gijp, maar thuis is hij dermate geprikkeld dat zijn vrouw ergens anders moet gaan wonen om een scheiding te voorkomen.
    Maar dit is toch geen nieuws? In de periode na de grote doorbraak tijdens het WK in Zuid-Afrika maakte Fons de Poel al eens een profiel van René van der Gijp. Toen zag je eigenlijk al dat er van alles mis was met hem.

Twee weken geleden zat zijn zoon in het programma wat Gijp maakt samen met Rob Jansen en co en die zei vrij duidelijk dat zijn vader thuis niet altijd zo gezellig was. En hij benoemde vrij direct dat Jan Boskamp de enige was die hetzelfde blijft wanneer de camera’s uitstaan

Mevrouw had dat kunnen weten. Dus in dat opzicht heb ik er sowieso geen medelijden mee.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen mr.top voor dit bericht:
    Menno1
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

"Toen zag je eigenlijk al dat er van alles mis was met hem."

Omdat ie graag als kluizenaar leeft en zich eigen nergens echt druk om maakt?

De man is goed voor zijn kind, voor zijn familie en vrienden en doet verder niemand kwaad. Er is niks mis met hem. Wellicht is ie anders, dan 'society' graag wil dat mensen zijn, maar dat is hun probleem.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCGC voor dit bericht:
    ruuddevil
    #FreeGeneratie4
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

PCGC schreef: 21 nov 2024, 10:45Omdat ie graag als kluizenaar leeft en zich eigen nergens echt druk om maakt?
    Heb je het artikel wel gelezen? Hij maakt zich juist (zeer) druk. Anders zou hij niet geprikkeld zijn, ruzies maken, etc. waardoor zijn vrouw in een ander huis moet gaan wonen en een scheiding op de loer ligt. Het is gewoon een aparte vogel.
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Standbeeld schreef: 21 nov 2024, 11:35
    PCGC schreef: 21 nov 2024, 10:45Omdat ie graag als kluizenaar leeft en zich eigen nergens echt druk om maakt?
    Heb je het artikel wel gelezen? Hij maakt zich juist (zeer) druk. Anders zou hij niet geprikkeld zijn, ruzies maken, etc. waardoor zijn vrouw in een ander huis moet gaan wonen en een scheiding op de loer ligt. Het is gewoon een aparte vogel.
    Nogmaals, dat is het verhaal van mevrouw. Het is aannemelijker dat hij geïrriteerd wordt van haar aanwezigheid.
  • Citaat
    mr.top
    Vedette
    5

PCGC schreef: 21 nov 2024, 10:45 "Toen zag je eigenlijk al dat er van alles mis was met hem."

Omdat ie graag als kluizenaar leeft en zich eigen nergens echt druk om maakt?

De man is goed voor zijn kind, voor zijn familie en vrienden en doet verder niemand kwaad. Er is niks mis met hem. Wellicht is ie anders, dan 'society' graag wil dat mensen zijn, maar dat is hun probleem.
    Nee lieverd, dat hij als kluizenaar leeft is geen probleem.

Het gaat erom dat hij letterlijk zag wanneer er iets niet kaarsrecht lag, en dat hij toen overduidelijk last had van smetvrees. Dat heeft hij in de tussenliggende jaren weliswaar opgelost dankzij een tip van Kaspertje maar toen zag je dat nog .

Verder kan hij niet goed met mensen omgaan. Wat ook bevestigd is door veel mensen die met hem hebben gewerkt. Hij wordt gedoogd vanwege zijn gevoel voor humor. En natuurlijk omdat mensen een zwak voor hem hebben. Het is, zoals @Standbeeld zegt, een aparte vogel.

Hij heeft het geluk dat hij wat geld opzij heeft kunnen zetten tijdens zijn carrière als voetballer en dat hij dit niet over de balk heeft gesmeten. Daarnaast heeft hij, mede door mensen als Johan Derksen en Rob Jansen, optimaal kunnen profiteren van zijn humor. Dat is zijn geluk geweest.

Als jij niet het Geluk hebt om over een dergelijk netwerk te beschikken dan heb je als doorsnee burgerlul gewoon een groot probleem wanneer jij jezelf zo opstelt zoals hij .
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen mr.top voor dit bericht (totaal 2):
    MC HammerSensation
    MC Hammer
    Meervoudig international
    1

Het valt me op, geen oordeel, dat een aantal van de hier uitgesproken fans van VI zich haast persoonlijk aangevallen voelen bij kritiek (? Nog niet eens eigelijk) op Gijpie. Laat gaan, jòh.

Geestige vent, maar volgens mij zijn zijn donkere periodes niet geheim, dus een zorgeloos leven leeft hij niet. Dat is enorm zielig. Dat een huwelijk met hem een enorme opgave is, lijkt me wiedes. Hij is een clown, en achter die geschminckte lach gaat altijd een andere wereld schuil.
  • Citaat
  • Hammertime!
    deninho32
    Site Admin
    7
    Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mij maakt het niet zoveel uit, maar hij is natuurlijk ook wel iemand die belangrijk is geweest voor PSV. Hij gaf samen met Gullit smoel aan PSV, een beetje dat boerse eraf zeg maar. Al wordt dat niet vanzelfsprekend door iedereen gewaardeerd. Een absoluut PSV-icoon als Ronald Koeman wordt hier ook finaal afgemaakt.

Ook dat relativerende bij Gijp vond ik altijd heel mooi aan hem. Na een verloren wedstrijd gedroegen sommige spelers zich alsof net hun familie was verongelukt, maar Gijpie stond al met 1 been in de kroeg en zijn lul zat al half in een vrouwtje.

Dit soort interview ook, dat zie je geen enkele speler nu nog doen. Die kop van Hiddink ook als duidelijk wordt dat hij staat te liegen. :lol:

• Citaat
  • Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    mr.top
    Vedette
    5

deninho32 schreef: 23 nov 2024, 09:48Ook dat relativerende bij Gijp vond ik altijd heel mooi aan hem. Na een verloren wedstrijd gedroegen sommige spelers zich alsof net hun familie was verongelukt, maar Gijpie stond al met 1 been in de kroeg en zijn lul zat al half in een vrouwtje.
    Tja, ik denk dat dit ook een van zijn grote manco’s asngeeft. De genen loterij winnen in een Familie vol voetballers en dan mentaal een beetje achteraan lopen. Er is een verschil tussen relativering en een gebrek aan reflectie.

Jij geeft hem te veel eer door te stellen dat hij het provinciale bij PSV heeft weggehaald. Dat je dit van Gullit zegt kan ik nog wel begrijpen, maar van der Gijp hing echt aan de jas van diezelfde Gullit .

En dan dat geweldige commentaar toen hij in de zomer van 87 vertrok en riep dat het nooit meer wat zou worden met PSV, waarna de club het beste seizoen uit de geschiedenis zou draaien. En dat diezelfde van der Gijp vanuit een chalet in de Zwitserse bergen Mocht toekijken hoe de hoogbejaarde Arnold Muhren de voorzet der voorzetten op van Basten gaf. Op basis van zijn leeftijd en kwaliteiten had René van der Gijp op dat moment in deze finale kunnen spelen .

Lees voor de aardigheid nog maar eens interviews met de internationals uit die tijd. De speler Marco van Basten had heel veel respect voor van der Gijp.

Wat niet wegneemt dat het filmpje Van het interview met Hiddink hilarisch is
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen mr.top voor dit bericht:
    MC Hammer
    Thoresen
    Nationale topspeler
    6

deninho32 schreef: 23 nov 2024, 09:48 Mij maakt het niet zoveel uit, maar hij is natuurlijk ook wel iemand die belangrijk is geweest voor PSV. Hij gaf samen met Gullit smoel aan PSV, een beetje dat boerse eraf zeg maar. Al wordt dat niet vanzelfsprekend door iedereen gewaardeerd. Een absoluut PSV-icoon als Ronald Koeman wordt hier ook finaal afgemaakt.

Ook dat relativerende bij Gijp vond ik altijd heel mooi aan hem. Na een verloren wedstrijd gedroegen sommige spelers zich alsof net hun familie was verongelukt, maar Gijpie stond al met 1 been in de kroeg en zijn lul zat al half in een vrouwtje.

Dit soort interview ook, dat zie je geen enkele speler nu nog doen. Die kop van Hiddink ook als duidelijk wordt dat hij staat te liegen. :lol:

Van der Gijp is in mijn ogen helemaal niet bepalend geweest. Een van de vele rechtsbuiten die we hebben gehad. Niet meer en ook niet minder. Een passant.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Thoresen schreef: 25 nov 2024, 09:07
    deninho32 schreef: 23 nov 2024, 09:48 Mij maakt het niet zoveel uit, maar hij is natuurlijk ook wel iemand die belangrijk is geweest voor PSV. Hij gaf samen met Gullit smoel aan PSV, een beetje dat boerse eraf zeg maar. Al wordt dat niet vanzelfsprekend door iedereen gewaardeerd. Een absoluut PSV-icoon als Ronald Koeman wordt hier ook finaal afgemaakt.

Van der Gijp is in mijn ogen helemaal niet bepalend geweest. Een van de vele rechtsbuiten die we hebben gehad. Niet meer en ook niet minder. Een passant.
    Degenen, die hij belachelijk maakte (o.a. Gerets en van Breukelen) hebben ons veel meer gebracht. De mentaliteit die onze grootste successen bezorgde was er eentje, die Van der Gijp actief bestreed. Gelukkig dus dat hij hier niet lang rondgelopen heeft.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht (totaal 2):
    mr.topMC Hammer
    Franciscus
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak PR
    Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Thijs schreef: 25 nov 2024, 12:05
    Thoresen schreef: 25 nov 2024, 09:07

Degenen, die hij belachelijk maakte (o.a. Gerets en van Breukelen) hebben ons veel meer gebracht. De mentaliteit die onze grootste successen bezorgde was er eentje, die Van der Gijp actief bestreed. Gelukkig dus dat hij hier niet lang rondgelopen heeft.
    Ik heb enorm genoten van de passage van René van der Gijp bij PSV. Natuurlijk is het een passant die niet heel veel betekent heeft, maar als persoonlijkheid en als rechtsbuiten vond ik hem dikke prima. René diep sturen was 100% goal.

Bij deze wedstrijd zat ik op Oost (toen was er nog de L-side):

• Citaat
  • Plaats reactie