Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Er breekt weer een mooie tijd aan waarin Europese trips gemaakt kunnen worden. Juventus uit is de eerste die eraan zit te komen. Onderstaande reismogelijkheden zijn al voorbij gekomen:
Maandagavond 19.25 Ehv - Stansted
Dinsdagochtend 08.40 Stansted - Turijn. Kosten ongeveer 50 euro
Kijk op Skyscanner ga beetje kijken vanaf vluchten naar Milaan en Bologna is 2 uurtjes met trein naar Turijn ongeveer . Als ik nu kijk heb je voor 140-170 pp een retour.
Wij zelf vliegen Keulen-Milaan voor 140 pp
Ik vlieg voor 30 euro maandagavond van Charleroi en woensdag terug, naar Turijn. Rijden is overigens ook gewoon goed te doen!
Wij vliegen op Bologna vanaf Eindhoven op maandag avond heen, woensdag laat in de middag terug. Trein naar Turijn kost +- 60 euro op en neer. Vliegtickets 200. Alles pp
Volgens mij kan deze informatie gewoon in de wedstrijdspecifieke topics in dit gedeelte van het forum. Die zijn er juist voor het bezoeken van uitwedstrijden, de topics over de wedstrijden zelf staan in het wedstrijden gedeelte van het forum.
Met de trein naar Parijs, dat is haast niet te betalen. 200 euro voor een retourtje.
Enig "fatsoenlijk" alternatief is de busreis met de SV maar dan vertrekken ze al om 4:15. Dat is in mijn beleving echt waanzinnig vroeg.
Wij zitten ook te wachten. Volgens mij werd aangegeven in de ticketshop dat er eind oktober meer info kwam. Inmiddels is dit gewijzigd naar medio november. Niet echt hoopgevend.
Jordi schreef: 11 nov 2024, 15:00
Wij zitten ook te wachten. Volgens mij werd aangegeven in de ticketshop dat er eind oktober meer info kwam. Inmiddels is dit gewijzigd naar medio november. Niet echt hoopgevend.
Dit is inderdaad gewijzigd. Laten we hopen dat het meer aan de organisatie van nieuwkomer Brest ligt. Twente mocht ook ‘gewoon’ naar Frankrijk afreizen.
Psvaanzet schreef: 03 dec 2024, 12:03
Dat is pas 21 januari, komt echt wel goed. Zijn eerst nog zoveel mooie en zware wedstrijden daar leggen de mensen eerst de focus op.
Zal mij echt heel erg verbazen als het gaat uitverkopen. Bijna iedereen die alles al geboekt had heeft nu zijn ticket gekocht. Er zijn er nog meer dan 1100 over. Toch zonde voor een prachtige uitwedstrijd. Eindelijk een keer iets anders dan bijvoorbeeld Arsenal uit.
Psvaanzet schreef: 03 dec 2024, 12:03
Dat is pas 21 januari, komt echt wel goed. Zijn eerst nog zoveel mooie en zware wedstrijden daar leggen de mensen eerst de focus op.
Zal mij echt heel erg verbazen als het gaat uitverkopen. Bijna iedereen die alles al geboekt had heeft nu zijn ticket gekocht. Er zijn er nog meer dan 1100 over. Toch zonde voor een prachtige uitwedstrijd. Eindelijk een keer iets anders dan bijvoorbeeld Arsenal uit.
Ideale wedstrijd om van mijn 0 punten af te komen. Enige tijd geleden al de gok genomen en de vluchten geboekt. Zo als het er nu uit ziet gaat het morgen mij gewoon lukken om een kaartje te bemachtigen. Wordt een mooi tripje denk ik zo maar.