Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
ShovingNE2 schreef: 13 nov 2024, 19:07Nee, het is een repeterend verhaal. Zodra er ook maar een kleine mogelijkheid is gooien we blauwe naampjes onder de bus.
Misschien, heel misschien hoor, maar ligt het niet aan de blauwe naam maar om hoe bepaalde admins zich gedragen en waren deze opmerkingen er ook wel zonder blauwe naam geweest? Kan een mogelijkheid zijn hoor.
Was er niet afgesproken om dit soort dingen per PM te doen?
Harminator schreef: 17 nov 2024, 08:36
Als je een melding doet over een post, krijg je dan een terugkoppeling van de mods/ admins?
Soms wel, soms niet. Soms is het obvious en wordt een post verwijderd, dan zie het resultaat. Soms komt er een melding, handelt een mod ernaar maar heeft hij/hen geen tijd om nog even uitgebreid te gaan corresponderen met de melder. Op de Menno wordt nooit gereageerd, net zoals in de app.
Harminator schreef: 17 nov 2024, 08:36
Als je een melding doet over een post, krijg je dan een terugkoppeling van de mods/ admins?
Soms wel, soms niet. Soms is het obvious en wordt een post verwijderd, dan zie het resultaat. Soms komt er een melding, handelt een mod ernaar maar heeft hij/hen geen tijd om nog even uitgebreid te gaan corresponderen met de melder. Op de Menno wordt nooit gereageerd, net zoals in de app.
Hoe reageer je op de geruchten, vanuit bronnen in je nabije omgeving, dat je Menno eigenlijk wel waardeert?
Nee. Je krijgt wel een terugkoppeling van Goebbels & Co.
Wat is dit voor een rare reactie? Ik mis de grap misschien?
Ik heb in het onderwijs geleerd dat je geinig bedoelde provocaties beter zo min mogelijk aandacht kunt geven, tenzij je tijd over hebt. Negatieve aandacht is ook aandacht en je beloont de ander nu met aandacht en dit spelletje kan lang doorgaan.
Dan kun je beter even naar zijn tafeltje lopen als de rest aan het werk is en dan zonder dat de rest het meekrijgt even vragen hoe het gaat en oprecht vragen wat er aan de hand was met die opmerking. Dan heeft de leerling niet de lol van een op de kast gejaagde docent, maar werk je wel aan de relatie.
Dat zou op dit forum bijvoorbeeld met een PB kunnen.
Wat is dit voor een rare reactie? Ik mis de grap misschien?
Ik heb in het onderwijs geleerd dat je geinig bedoelde provocaties beter zo min mogelijk aandacht kunt geven, tenzij je tijd over hebt. Negatieve aandacht is ook aandacht en je beloont de ander nu met aandacht en dit spelletje kan lang doorgaan.
Dan kun je beter even naar zijn tafeltje lopen als de rest aan het werk is en dan zonder dat de rest het meekrijgt even vragen hoe het gaat en oprecht vragen wat er aan de hand was met die opmerking. Dan heeft de leerling niet de lol van een op de kast gejaagde docent, maar werk je wel aan de relatie.
Bedankt voor je aandacht terwijl je in een te lang bericht probeert duidelijk te maken dat je er geen aandacht aan wilt besteden.
Bedankt voor je aandacht terwijl je in een te lang bericht probeert duidelijk te maken dat je er geen aandacht aan wilt besteden.
Dan kun je niet begrijpend lezen. Ik ben in de metafoor een medeleerling en als medeleerling vind ik het alleen maar leuk om de les te verstoren.
Oh het was geen grap. Posts melden op een anoniem forum schaar ik onder nsb gedrag.
En degene die het afhandelen zijn de nazi's begrijp ik dat goed? Goebbels en Co?
Nee nee, dat niet. De intentie van mensen word ik misselijk van. Tere zieltjes die een post rapporteren. En in de reacties die erop volgen weet ik precies wie dat zijn.