Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Feyenoord heeft dit volledig aan zichzelf te danken. Wat waren die slecht zeg. Helpen die Amsterdammers volledig in het zadel.Feyenoord
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ach Milambo moest in het NL11 want hij liet het tegen Benfica zien, Hwang en Timber was het beste middenveld van NL, Bueno en Paixao een gouden linkerkant, Osman een geweldige vleugelflitser en de apotheker speelt alles naar voren. Tot zover onze fanboys.
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
Wie is de hypotheker?11 Tinus schreef: 30 okt 2024, 20:18 Ach Milambo moest in het NL11 want hij liet het tegen Benfica zien, Hwang en Timber was het beste middenveld van NL, Bueno en Paixao een gouden linkerkant, Osman een geweldige vleugelflitser en de apotheker speelt alles naar voren. Tot zover onze fanboys.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: psv
- StratumZuid
- Vedette
- 5
Ik vind het meer naar Excelsior neigen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
Tjompie
- Internationale topspeler
- 3
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
Deze filmpjes veroorzaken bij mij echt kortsluiting. Ik weet niet of ik hier nu te maken heb met een soort zoon van Jan Jaap van der Wal en Marcel v Roosmalen die grappig probeert te doen, of iemand met een (lichte) beperking die een aandoenlijke hobby heeft. Continu het idee dat ik naar Edward Norton in The Score zit te kijken.
-
- Legende
- 5
Het volgende lijkt te gaan gebeuren;
Druk op social media neemt toe om Wellenreuther te banken, Priske is daar gevoelig voor getuige zijn formatie wissel en het stoppen met die huddle. Binnenkort staat Bijlow dus in de goal en breek je Wellenreuther. Binnen een maand raakt Bijlow weer geblesseerd en staat de gepasseerde Wellenreuther weer te prutsen in het doel.
Druk op social media neemt toe om Wellenreuther te banken, Priske is daar gevoelig voor getuige zijn formatie wissel en het stoppen met die huddle. Binnenkort staat Bijlow dus in de goal en breek je Wellenreuther. Binnen een maand raakt Bijlow weer geblesseerd en staat de gepasseerde Wellenreuther weer te prutsen in het doel.
-
Ricardo Izecson Santos
- International
- 4
- Seizoenkaart: Vak Y
- Favoriete speler: Ismael Saibari
Die wissel had sowieso al plaats moeten vinden. Dat dit nog niet is gebeurd, hoor je mij niet over klagen 

-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Mwah ie kiest bewust voor hem, dan laat je hem ook niet gelijk al vallen. Ja te veel fouten, maar ook zeker geweldige ballen gepakt.
Denk dat de druk om te wisselen er nu nog niet is. Vergeet ook niet dat Bijlow ook gewoon 1 groot twijfelgeval is.
Denk dat de druk om te wisselen er nu nog niet is. Vergeet ook niet dat Bijlow ook gewoon 1 groot twijfelgeval is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik vind die trainer in interviews wel goed over komen maarja 5 van de 10 wedstrijden niet gewonnen in de ED is wel flink matig. De keuze voor deze keeper vond ik wel logisch maar die bakt er ineens geen zak van. Kost zoveel punten en met Bijlow op de bank gaat dat wel een goed moment zijn om te wisselen. Het programma wat eraan komt voor hen is zo makkelijk dat een wisseling nu wel veilig zou zijn. Tot ie geblesseerd raakt natuurlijk.
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
Feyenoord heeft wel vaker dat een tot dan toe so-so keeper tijdelijk boven zichzelf uitstijgt, dat was in 16/17 ook een belangrijke factor voor de titel.
-
- Nationale topspeler
als feyenoord geen 2e word hebben ze een flink probleem, bij ajax is dat ook zo eigenlijk.
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-sl ... lichtingen
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-sl ... lichtingen
-
- Nationale topspeler
- 1
Feyenoord en Ajax die de financiële misère in moeten als ze geen CL halen dit seizoen. Ik zou bijna Utrecht en Twente supporter gaan worden. Dit wil ik zien.
- Deze gebruikers waarderen Teletubby voor dit bericht (totaal 2):
- Psvaanzet • Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
van mij mogen az, twente en utrecht ook boven ze eindigen. Maar als ik tussen ajax en feyenoord moet kiezen voor de 2e plek zou ik feyenoord zeggen. Dat is op langer termijn minder gevaar. En ik wil wel eens die 3e ster behalen! Nog 5 titels.Teletubby schreef: 31 okt 2024, 07:54
Feyenoord en Ajax die de financiële misère in moeten als ze geen CL halen dit seizoen. Ik zou bijna Utrecht en Twente supporter gaan worden. Dit wil ik zien.
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Ik heb het over het type keeper...tijd voor een lesje begrijpend lezen voor jullieSKERLA schreef: 30 okt 2024, 18:31 Zo zie je dat zelfs de broer van Frans Hoëk er wel eens naast zit.

De 2e tegengoal vind ik overigens niet zozeer een (grote) fout van Wellenreuther, die ligt vooral bij de Feyenoorder die dacht de bal weg te kunnen koppen. En de 2 Feyenoord verdedigers die later reageren dan Hato.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
- 3
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zeker, maar kan je als club het risico nemen om te investeren in je selectie en dat je een kans hebt dat je die voorrondes niet overleeft? In PSV woord is dat scherp aan de wind varen. Niet risicovrij en met een beetje pech kan je flink wat stappen terug worden gezet.