Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
11 Tinus schreef: ↑30 okt 2024, 20:18
Ach Milambo moest in het NL11 want hij liet het tegen Benfica zien, Hwang en Timber was het beste middenveld van NL, Bueno en Paixao een gouden linkerkant, Osman een geweldige vleugelflitser en de apotheker speelt alles naar voren. Tot zover onze fanboys.
Deze filmpjes veroorzaken bij mij echt kortsluiting. Ik weet niet of ik hier nu te maken heb met een soort zoon van Jan Jaap van der Wal en Marcel v Roosmalen die grappig probeert te doen, of iemand met een (lichte) beperking die een aandoenlijke hobby heeft. Continu het idee dat ik naar Edward Norton in The Score zit te kijken.
Druk op social media neemt toe om Wellenreuther te banken, Priske is daar gevoelig voor getuige zijn formatie wissel en het stoppen met die huddle. Binnenkort staat Bijlow dus in de goal en breek je Wellenreuther. Binnen een maand raakt Bijlow weer geblesseerd en staat de gepasseerde Wellenreuther weer te prutsen in het doel.
Ik vind die trainer in interviews wel goed over komen maarja 5 van de 10 wedstrijden niet gewonnen in de ED is wel flink matig. De keuze voor deze keeper vond ik wel logisch maar die bakt er ineens geen zak van. Kost zoveel punten en met Bijlow op de bank gaat dat wel een goed moment zijn om te wisselen. Het programma wat eraan komt voor hen is zo makkelijk dat een wisseling nu wel veilig zou zijn. Tot ie geblesseerd raakt natuurlijk.
Feyenoord heeft wel vaker dat een tot dan toe so-so keeper tijdelijk boven zichzelf uitstijgt, dat was in 16/17 ook een belangrijke factor voor de titel.
Feyenoord en Ajax die de financiële misère in moeten als ze geen CL halen dit seizoen. Ik zou bijna Utrecht en Twente supporter gaan worden. Dit wil ik zien.
Feyenoord en Ajax die de financiële misère in moeten als ze geen CL halen dit seizoen. Ik zou bijna Utrecht en Twente supporter gaan worden. Dit wil ik zien.
van mij mogen az, twente en utrecht ook boven ze eindigen. Maar als ik tussen ajax en feyenoord moet kiezen voor de 2e plek zou ik feyenoord zeggen. Dat is op langer termijn minder gevaar. En ik wil wel eens die 3e ster behalen! Nog 5 titels.
SKERLA schreef: ↑30 okt 2024, 18:31
Zo zie je dat zelfs de broer van Frans Hoëk er wel eens naast zit.
Ik heb het over het type keeper...tijd voor een lesje begrijpend lezen voor jullie
De 2e tegengoal vind ik overigens niet zozeer een (grote) fout van Wellenreuther, die ligt vooral bij de Feyenoorder die dacht de bal weg te kunnen koppen. En de 2 Feyenoord verdedigers die later reageren dan Hato.
psvgouda schreef: ↑31 okt 2024, 07:56
Dus een van beide clubs gaat failliet?
Derde is ook nog voorronde toch?
Zeker, maar kan je als club het risico nemen om te investeren in je selectie en dat je een kans hebt dat je die voorrondes niet overleeft? In PSV woord is dat scherp aan de wind varen. Niet risicovrij en met een beetje pech kan je flink wat stappen terug worden gezet.
Juancho schreef: ↑30 okt 2024, 23:15
Mwah ie kiest bewust voor hem, dan laat je hem ook niet gelijk al vallen. Ja te veel fouten, maar ook zeker geweldige ballen gepakt.
Denk dat de druk om te wisselen er nu nog niet is. Vergeet ook niet dat Bijlow ook gewoon 1 groot twijfelgeval is.
Als Priske nog lang wacht met het wisselen van Wellenreuther, dan kan hij beter niet meer wisselen.
Feyenoord is een topclub en wil voor het kampioenschap gaan, dat houdt in dat de lat hoog ligt. En Wellenreuther heeft dit seizoen simpelweg teveel fouten gemaakt, om een of andere reden lijkt hij mentaal moeite te hebben met een positie als 1e keeper. Want vorig seizoen keepte hij als vervanger van Bijlow echt uitstekend, zijn prestaties waren ook stabiel. Dat kan dit seizoen echter zeker niet gezegd worden.
Daarbij is Bijlow niet verkocht en een fitte Bijlow is nu eenmaal een hele goede keeper.
Zolang die fitheid duurt.
Feyenoord's probleem is ,dat als de puzzel niet past in het elftal dat ze dan zowat 0,0 individuele klasse spelers hebben die een wedstrijd uit het niets kunnen doen kantelen!
Veels te veel kwantiteit spelers,zowel basis als bank!