Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Haha, dat interview met Hans. Noa being Noa.Noa Lang
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Interview bij de NOS was eigenlijk nog beter. Het is dat 'ie bij ons speelt, maar als buitenstaander moet je toch echt spontaan een absolute spuughekel aan die arrogante houding krijgen
Noano is in vorm en volgende week mag 'ie Amsterdam bezoeken. Er zijn dan maar twee scenario's: of hij bakt er helemaal niks van, of hij bezorgt ons een paar geweldige momenten voor de eeuwigheid. Ik zit er al klaar voor.
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 5):
- Dribble • FritskePhilips • JChovanec • TylerDurdn • Ren Höek
-
- Vedette
- 6
Hoorde ik Lang nu tegen Hans zeggen dat hij een terugslag heeft gehad en daardoor 2 wedstrijden niet had gespeeld? Blijkt toch maar (weer) dat we de communicatie vanuit PSV soms met een hele flinke korrel zout moeten nemen. Kan me herinneren dat sommigen hier heel erg stellig waren dat hij absoluut geen terugslag had..
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
- LeandroBonfim
-
- International
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Noa Lang die even zwaait naar de F-Side na de beslissende 0-3, ik teken ervoor. Kunnen ze weer vuurwerk op hun eigen veld gooienYkhim schreef: ↑27 okt 2024, 00:05Interview bij de NOS was eigenlijk nog beter. Het is dat 'ie bij ons speelt, maar als buitenstaander moet je toch echt spontaan een absolute spuughekel aan die arrogante houding krijgen
Noano is in vorm en volgende week mag 'ie Amsterdam bezoeken. Er zijn dan maar twee scenario's: of hij bakt er helemaal niks van, of hij bezorgt ons een paar geweldige momenten voor de eeuwigheid. Ik zit er al klaar voor.
- Deze gebruikers waarderen RPSV94 voor dit bericht (totaal 3):
- Grasmat • Rikkert1234 • FritskePhilips
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak YY
-
Awards:
Daar is Noa veel te veel Ajacied voor. In Rotterdam zal hij veel eerder het publiek proberen te provoceren.RPSV94 schreef: ↑27 okt 2024, 00:25Noa Lang die even zwaait naar de F-Side na de beslissende 0-3, ik teken ervoor. Kunnen ze weer vuurwerk op hun eigen veld gooienYkhim schreef: ↑27 okt 2024, 00:05
Interview bij de NOS was eigenlijk nog beter. Het is dat 'ie bij ons speelt, maar als buitenstaander moet je toch echt spontaan een absolute spuughekel aan die arrogante houding krijgen
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
In dat perspectief vond ik zijn vraag aan Noa wel geinig: "even serieus... waarom krijgen we na elke doelpunt het circus Noa Lang?" - Hans die de uno reverse card speelt.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Heissenberrug
- ruuddevil
- Legende
- 7
-
Awards:
Dat heb jij goed gehoord en ik moest net als jij denken aan de oeverloze discussie hier. Nee hoor, Lang was niet geblesseerd. Ik lees ook dat hij naar het Nederlands elftal wil. Tja.Chucky schreef: ↑27 okt 2024, 00:17 Hoorde ik Lang nu tegen Hans zeggen dat hij een terugslag heeft gehad en daardoor 2 wedstrijden niet had gespeeld? Blijkt toch maar (weer) dat we de communicatie vanuit PSV soms met een hele flinke korrel zout moeten nemen. Kan me herinneren dat sommigen hier heel erg stellig waren dat hij absoluut geen terugslag had..
- Deze gebruikers waarderen ruuddevil voor dit bericht:
- BarryBanaan
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Voor de echte liefhebbers en héél speciaal voor jou:
Ooh, ooh
Ooh, ooh
Babygirl, jij bent damage (Ah, ah, ah)
Je weet toch allang wie je fan is? (Ah, ah, ah, oh)
Kom en stuiter, net tennis (Ah, ah, ah)
Je body zo fine, fully package (Ah, ah, ah, ah)
D-D-D-D-D-Damage (Mm-mm, ah-oh)
Je tikt elke box op m'n checklist (Ah, ah, ah)
Jij hoort op de catwalk in Paris (Ah, ah, ah, ah, ah, ah)
Ze weet van Noano is de baddest
Don Julio en geen Lavish
Laat je geloven in magic
Die ballie money stack ik als Tetris
En je body heeft mij zo van stu-stutter
Je bent een 9+1 als m’n rugnummer
- psvgouda
- Legende
- 3
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- 7
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Favoriete speler: Joey Veerman
Wat een goeie week incl resultaten wel niet kan doen he! Er lijkt ook ineens weer meer sfeer in het team te zitten. Ben wel benieuwd aankomend weekend in de Arena, geen rare verkapte liefdes verklaringen svp.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Zie het zelf niet als arrogant, het is namelijk niet gespeeld. Bij een Weghorst zie je duidelijk dat hij een toneelstuk opvoert. Dit is echt totaal anders. En om het interveiw met ESPN aan te halen; die Hans Kraay is een groot circus en gaat dat vervolgens anderen verwijten. Dat is aardig hypocriet.Ykhim schreef: ↑27 okt 2024, 00:05Interview bij de NOS was eigenlijk nog beter. Het is dat 'ie bij ons speelt, maar als buitenstaander moet je toch echt spontaan een absolute spuughekel aan die arrogante houding krijgen
Ik zie dit echt eerder als zelfvertrouwen. Voor sommigen wellicht lastig aan te horen, al helemaal voor 'niet PSV-fans', maar hij is gewoon zichzelf. Laat hem lekker, uiteindelijk valt 'ie niemand ermee lastig en neemt hij zelfs het team op sleeptouw.
Zin in volgende week, je kan die ajaciedjes al uittekenen als ze hebben verloren.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Razzaa
- psvgouda
- Legende
- 3
-
- Meervoudig international
- 4
Zojuist deze tekst naar de vrouw m’n dromen geappt, ben benieuwdpsvgouda schreef: ↑27 okt 2024, 09:10Voor de echte liefhebbers en héél speciaal voor jou:
Ooh, ooh
Ooh, ooh
Je weet toch allang wie je fan is? (Ah, ah, ah, oh)
Kom en stuiter, net tennis (Ah, ah, ah)
Je body zo fine, fully package (Ah, ah, ah, ah)
D-D-D-D-D-Damage (Mm-mm, ah-oh)
Je tikt elke box op m'n checklist (Ah, ah, ah)
Jij hoort op de catwalk in Paris (Ah, ah, ah, ah, ah, ah)
Ze weet van Noano is de baddest
Don Julio en geen Lavish
Laat je geloven in magic
Die ballie money stack ik als Tetris
En je body heeft mij zo van stu-stutter
Je bent een 9+1 als m’n rugnummer
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Dit is een van de meest treurige stukken die ik in tijden heb gelezen. Wat een ongelooflijke boomer ben je dan, als je dit uit je pen krijgt.
Als sportverslaggever;
Dit is zo slecht dat De T. dit niet eens zou afdrukken.
Als sportverslaggever;
Tijdens het zappen belandde ik laatst zowaar in Paris Saint-Germain-PSV
‘De Boszkabouters’
Waar maakt hij zich druk om. Houd jezelf een spiegel voor en ‘Get a Life’.Voetballers hoeven van mij in hun vrije tijd geen opleiding tot wiskundige of raketgeleerde te volgen, maar dat kneuzige rappen is ook weer zo wat. Get a life, zou je ze willen toeschreeuwen.
https://panorama.nl/artikel/622535/spor ... grepen-wasOoit ook een jongen die vergeten was dat Eindhoven niet een Amerikaanse hood of Parijse banlieue is, maar gewoon tussen de worstenbroodjes en de gloeilampen ligt.
Dit is zo slecht dat De T. dit niet eens zou afdrukken.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Razzaa