Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Beste mensen,
Het is NIET toegestaan om reacties te plaatsen in de BREAKING NEWS- en geruchtentopic. Plaats je een gerucht en is de tekst niet in het Nederlands of Engels? Geef er dan een vertaling bij. Zonder vertaling wordt het bericht gewist.
Harry Mack was weer eens in Nederland, speelde even Lowlands plat. Fijn dat zijn volledige set geüpload is, deze man heeft toch zo'n fijne flow en dan tussendoor gewoon lekker erbij freestylen.
2 tickets voor Wembley vrijdags, was er best vlot (30min) doorheen.
Account aangemaakt vooraf, CC details al ingevuld. Halfuurtje vooraf de website openen en dan 9 seconden voor dat het los gaat refreshen (volgens experts is dat de beste mogelijkheid om aan kaarten te komen), in de wachtrij die keurig meeliep in tijd, en 28 minuten later had ik 2 tickets.
Over 2 weken gaan we naar London Grammar in ZiggoDome. Een wens/droom van al vele jaren! Helaas komen ze niet zoveel in NL dus super veel zin in! Wat mij betreft de beste stem in de hedendaagse muziek.
Zondagavond naar concert van London Grammer geweest! Stond naast John Mayer op de lijst van artiesten/bands die we perse nog eens live wilden zien. En nu toevallig in 1 jaar gelukt. Erg gaaf concert, de wat rauwe maar tegelijk originele stem van Hannah was bij vlagen echt prachtig. Maar ik heb ook oprecht genoten van de drummer/pianist/synth man van de band. Wat hij allemaal doet, en ook live met oa perc pads, is echt briljant.
Als afsluiter deden ze nog even live een bijna halve trance versie van een track maar wel alles zelf gespeeld. Bizar gewoon.
Next up zouden we heel graag naar Snow Patrol willen, ergens in februari/maart in ZiggoDome. Helaas te laat gezien en nu geen kaarten meer. Dus even Ticketswap in de gaten houden.