Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Zeker leuke discussies, mogen zelfs langer en uitgebreider. Onderscheidend wat mij betreft. Enige minpuntje in de 360 feedback: Michiel, af en toe toegeven dat je je beetje hebt vastgedraaid in argumentatie of dat je punt toch miss nergens op slaat kan eeecht geen kwaad.. Tegelijkertijd ook wel weer vermakelijk en representatief voor menig discussie met vrienden. Iets in de trant van winnen of staken19.13 Podcast - De podcast door en voor PSV supporters
-
- Jeugdspeler
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Klopt. Dat had wat later aan bod moeten komen bij het transferwindow einde. Volgens mij was het gros daar ook wel negatief over. Ik had alleen iig al m'n kruit al verschoten bij Juve haha.Menno1 schreef: 19 sep 2024, 18:52maar dat Stewart eigenlijk buiten schot blijft, terwijl hij toch degene is die Bosz heeft opgezadeld met deze verdediging.
Jep. Krijg je ervan als het data-mannetje er niet in verdiept heeft. Zonder dollen. Ik snap niet hoe de CL werkt momenteel. En ik vind het idd best wel klote dat de uitleg erover niet klopte. Stukje terugkoppeling. Accepteren en volgende keer beter voorbereiden
- Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht:
- LeandroBonfim
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
@loginnaam uitnodigen voor een gastcollege!Heruone schreef: 19 sep 2024, 20:31 Jep. Krijg je ervan als het data-mannetje er niet in verdiept heeft. Zonder dollen. Ik snap niet hoe de CL werkt momenteel. En ik vind het idd best wel klote dat de uitleg erover niet klopte. Stukje terugkoppeling. Accepteren en volgende keer beter voorbereiden
-
- Legende
- 7
Fuck, nu weet ik nog steeds niet hoe die CL opzet werkt....Heruone schreef: 19 sep 2024, 20:31Klopt. Dat had wat later aan bod moeten komen bij het transferwindow einde. Volgens mij was het gros daar ook wel negatief over. Ik had alleen iig al m'n kruit al verschoten bij Juve haha.Menno1 schreef: 19 sep 2024, 18:52maar dat Stewart eigenlijk buiten schot blijft, terwijl hij toch degene is die Bosz heeft opgezadeld met deze verdediging.
Jep. Krijg je ervan als het data-mannetje er niet in verdiept heeft. Zonder dollen. Ik snap niet hoe de CL werkt momenteel. En ik vind het idd best wel klote dat de uitleg erover niet klopte. Stukje terugkoppeling. Accepteren en volgende keer beter voorbereiden
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Goedemorgen, weer een nieuwe.
- Fanatic-U-s
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
Welke speler wordt er in het begin benoemd die uit bij NAC, na de rode kaart van Willems in de tweede minuut, onze hele linkerflank domineerde?
Ex unitate vires
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 6
-
Awards:
Waar blijft die podcast?
Er is gespreksstof genoeg..
Er is gespreksstof genoeg..
- Deze gebruikers waarderen Lorenzo von Matterhorn voor dit bericht (totaal 2):
- Bromalho • Carnelito
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Woensdag 11 december staat opname gepland. En waarschijnlijk ook nieuwe Youtube video.
- Lorenzo von Matterhorn