17-09-2024 (CL) Juventus - PSV

Ontmoet mede leden die PSV volgen bij binnen en buitenlandse reizen. Gebruik als topictitel de wedstrijd, of maak een [thema]-topic.
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

1-4
DonyellMalen
Legende
3

Morgenochtend start de verkoop al voor mensen met 17 punten en meer.
Koenjo
Meervoudig international
2

Awards:

Standbeeld schreef: 05 sep 2024, 20:371-4
2-8
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Koenjo schreef: 05 sep 2024, 20:42
Standbeeld schreef: 05 sep 2024, 20:371-4
2-8
3-12
berry_van_aerle
Ballenjongen
Seizoenkaart: Vak VV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Kaarten zijn binnen en de vlucht ook (€60,- retour Brussels Charleroi - Turijn ).
De eerste van hopelijk 3 CL uitwedstrijden.
Fritske12
Bankzitter
3

berry_van_aerle schreef: 06 sep 2024, 15:50 Kaarten zijn binnen en de vlucht ook (€60,- retour Brussels Charleroi - Turijn ).
De eerste van hopelijk 3 CL uitwedstrijden.
Vlieg je dan met Ryanair?
berry_van_aerle
Ballenjongen
Seizoenkaart: Vak VV
Favoriete speler: Luuk de Jong

Yep, wedstrijddag heen, woensdag erna terug.
DonyellMalen
Legende
3

berry_van_aerle schreef: 06 sep 2024, 15:56 Yep, wedstrijddag heen, woensdag erna terug.
Die vluchten zijn wel top ja. ‘s Ochtends vroeg heen en die vlucht terug is begin van de avond. Echt ideaal.
JesperPSV
Ballenjongen
3

Weet iemand hoe dit precies zit? Ik lees dit;

De verkoop voor supporters met 17 of meer uitpunten sluit maandag om 08.00 uur.

Nu is het zo dat ik in groep 1 zit (met 18 punten) en ons pap in groep 2 (met 14 punten) zit . Betekend dit dan dat ik enkel tot maandag 08u een kaart kan kopen? . Neem aan dat dit een fout is in de communicatie. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt? Lijkt me dat er genoeg groepen zijn bij wie er verschillen zijn in punten. Als het wél klopt dan zou ik dus nu een kaartje voor mezelf moeten kopen en maandag eentje voor men pa, met het risico ik ‘alleen’ zou moeten gaan.

Heb PSV overigens al een mail gestuurd
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
2
Seizoenkaart: Vak X

Awards:

JesperPSV schreef: 06 sep 2024, 20:11 Weet iemand hoe dit precies zit? Ik lees dit;

Nu is het zo dat ik in groep 1 zit (met 18 punten) en ons pap in groep 2 (met 14 punten) zit . Betekend dit dan dat ik enkel tot maandag 08u een kaart kan kopen? . Neem aan dat dit een fout is in de communicatie. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt? Lijkt me dat er genoeg groepen zijn bij wie er verschillen zijn in punten. Als het wél klopt dan zou ik dus nu een kaartje voor mezelf moeten kopen en maandag eentje voor men pa, met het risico ik ‘alleen’ zou moeten gaan.

Jij kunt ook de groep erna kopen. Aan de andere kant is het wel zo dat als jij er nu al eentje koopt, je er maar eentje hoeft te snipen als je een beetje pech hebt met de wachtrij.
Op weg naar nr 26
Vedette
5

Wordt 4-1, Juve heeft het weer prima voor elkaar maar wie weet kunnen we verassen 🤞🏻
StratumZuid
Vedette
5

2-4
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

1-1
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV
3

ShovingNE2 schreef: 07 sep 2024, 08:021-1
En wie maakt het doelpunt?
Maax
Meervoudig international
2
Seizoenkaart: Vak L

JesperPSV schreef: 06 sep 2024, 20:11 Weet iemand hoe dit precies zit? Ik lees dit;

Ik heb hetzelfde bij ons, maar volgens mij kan je in ronde 1 en 2 kopen. Bij de derde staat er specifiek 1 tm 5 punten.
Jordi
Basisspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman

Ga een bijzondere awayday tegemoet. Het mag zo zijn dat ik momenteel vertoef in noord-Italie met de camper. Bijzonder veel geluk met het wedstrijdschema. Dat wordt met de fiets naar het Allianz Stadium. Zin in :mrgreen:
Deze gebruikers waarderen Jordi voor dit bericht (totaal 8):
Vanthaman18DonyellMalenSomeOneStandbeeldMaaxpsvgoudaTyyneShovingNE2
milansandro
Legende
6

3-1..
Laatst gewijzigd door milansandro op 09 sep 2024, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DonyellMalen
Legende
3

Jordi schreef: 07 sep 2024, 10:41 Ga een bijzondere awayday tegemoet. Het mag zo zijn dat ik momenteel vertoef in noord-Italie met de camper. Bijzonder veel geluk met het wedstrijdschema. Dat wordt met de fiets naar het Allianz Stadium. Zin in :mrgreen:
Lang niet gek.

Vanaf 09:00 volgende ronde van de verkoop. 8)
Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
Jordi
TomPSV
Legende
6

Awards:

Veel spelers onder de indruk van het niveauverschil nadat we tegen hele matige clubs hebben gespeeld in de Eredivisie. Eerste wedstrijd in jaren voor Juventus in eigen huis in de CL. We spelen waarschijnlijk met een halfbakken verdediging met daarin spelers die amper fit zijn of niet in staat zijn om 90 minuten te knallen. 4-1. Later in de CL, als ze meer gewend zijn, volgen er wel betere resultaten.
Maax
Meervoudig international
2

Kaarten zijn binnen, enorm veel zin in deze awayday.
Deze gebruikers waarderen Maax voor dit bericht:
Jordi
Est_1913
Ballenjongen
Seizoenkaart: Vak U

Zijn nog 700 kaarten over. Vind de opkomst tegenvallen. Zeker aangezien er zoveel geklaag is laatste tijd dat mensen "geen punten kunnen opbouwen" en er nooit tussen komen. Nu is je kans zou ik zeggen.
trouwepsvfan
Vedette
5
Seizoenkaart: Vak AA

Tickets zijn binnen. Heen met de trein, terug met het vliegtuig.

Zin in!
Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht (totaal 4):
SensationDonyellMalenNotoriousBIG046Jordi
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Daan1913
Ballenjongen
Favoriete speler: Joey veerman

Morgen zullen ook nog veel kaarten verkocht worden. Het zal denk net wel of net niet uitverkocht worden. Zou zonde zijn als het niet uitverkocht is want Het verblijf en de vliegtickets zijn ook voor een goeie prijs te krijgen.
Chucky
Vedette
6

Est_1913 schreef: 09 sep 2024, 10:00 Zijn nog 700 kaarten over. Vind de opkomst tegenvallen. Zeker aangezien er zoveel geklaag is laatste tijd dat mensen "geen punten kunnen opbouwen" en er nooit tussen komen. Nu is je kans zou ik zeggen.
Tja, een doordeweekse, dure (verre) Europese trip of een avondje in het weekend naar Breda is ook wel een verschil natuurlijk.
Dropshot
Veelbelovend talent
2

Est_1913 schreef: 09 sep 2024, 10:00 Zijn nog 700 kaarten over. Vind de opkomst tegenvallen. Zeker aangezien er zoveel geklaag is laatste tijd dat mensen "geen punten kunnen opbouwen" en er nooit tussen komen. Nu is je kans zou ik zeggen.
Je vergeet gemakshalve dat het kort dag is. Daarnaast zijn de prijzen flink omhoog geschoten. Veel moeten al via Duitsland - Milaan - trein naar Turijn afreizen.
Hij kwam mij helaas te vroeg.
Maax
Meervoudig international
2

Raakt nog wel uitverkocht denk ik hoor.
Plaats reactie