Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Standbeeld schreef: ↑04 sep 2024, 22:04
Echt benieuwd naar de volgende fuck-up van Kroes. Wanneer komt de uitslag van dat onderzoek dat naar hem loopt?
wellicht is hij vergeten om brobbey aan te vinken voor de selectie voor europees voetbal
Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht:
Het mooiste aan die Kroes is dat hij een enorme grote bek over zijn voorganger had en er zelf helemaal niks van bakt. Die man is een geboren Narcist die zichzelf in zijn zelfpijperij op één, twee en drie heeft staan en Ajax komt ergens op 36ste plaats. Het is wel weer genieten voor de "neutrale" supporter. Telkens als je denkt dat het niet erger kan staat er wel een debiel op die zegt: Hold my beer. Het is echt niet meer uit te sluiten dat Ajax nog verder gaat afglijden. Ze hebben een kutselectie en een nog kuttere td en tot op heden is er weinig zicht op verbetering. Leuk. Over 5 jaar Jong Ajax tegen Ajax in de KKD.
Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht (totaal 6):
En wat nog grappiger is, is dat het ajax publiek stond te schreeuwen dat Kroes terug moest worden gehaald toen hij op non-actief was gesteld.
Alsjeblieft mensen wens in vervulling.
johan derksen schreef: ↑04 sep 2024, 19:26
Niets nieuws toch? Uit dat artikel in De Volkskrant kwamen ze tot dezelfde conclusie.
Kan me nog een oudejaarsavond aftelmontage herinneren. Zoiets dat ze sportmomenten van het jaar aan elkaar monteren. Was het jaar waarin PSV kampioen werd, maar het enige dat ze destijds van dat jaar lieten zien in relatie tot PSV was die keeper van ADO die scoorde tegen ons.
Ik kan er eigenlijk wel om lachen. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop die voorkeur duidelijk is, en dat weet je ook wel met de supportersaantallen en de locatie van de media. Heeft geen zin om daar nog energie of moeite in te steken. Enige wat me irriteert is dat ze dan zo kunstmatig de supporter van een klein clubje uithangen.
Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht (totaal 2):
Standbeeld schreef: ↑04 sep 2024, 22:04
Echt benieuwd naar de volgende fuck-up van Kroes. Wanneer komt de uitslag van dat onderzoek dat naar hem loopt?
wellicht is hij vergeten om brobbey aan te vinken voor de selectie voor europees voetbal
JChovanec schreef: ↑04 sep 2024, 22:32
En wat nog grappiger is, is dat het ajax publiek stond te schreeuwen dat Kroes terug moest worden gehaald toen hij op non-actief was gesteld.
Alsjeblieft mensen wens in vervulling.
Van Praag sprong een gat in de lucht toen hij iets gevonden had om Kroes buiten te gooien. Stel je voor dat Kroes de AD was geworden. Dat kan toch niet joh. Het is dat hij Kroes obv de emotie/druk terug moest nemen om zijn eigen baantje te redden, maar als het aan Van Praag had gelegen dan had deze charlatan nooit meer aan de knoppen gezeten bij ajax.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
johan derksen schreef: ↑04 sep 2024, 19:26
Niets nieuws toch? Uit dat artikel in De Volkskrant kwamen ze tot dezelfde conclusie.
Kan me nog een oudejaarsavond aftelmontage herinneren. Zoiets dat ze sportmomenten van het jaar aan elkaar monteren. Was het jaar waarin PSV kampioen werd, maar het enige dat ze destijds van dat jaar lieten zien in relatie tot PSV was die keeper van ADO die scoorde tegen ons.
Ik kan er eigenlijk wel om lachen. Er zijn al zo veel momenten geweest waarop die voorkeur duidelijk is, en dat weet je ook wel met de supportersaantallen en de locatie van de media. Heeft geen zin om daar nog energie of moeite in te steken. Enige wat me irriteert is dat ze dan zo kunstmatig de supporter van een klein clubje uithangen.
koetje schreef: ↑04 sep 2024, 22:31
Dit is bijna de beste opstelling
OpaGay - Shuttlebus - Rug - Baas - Hato Berghuis - Wijzer - FritzBlob - Huiler
Of OpaGay - Rug - Shuttlebus - HatoBerghuis - Wijzer - Fritz - GodBlob - Huiler
Het wordt er niet beter op. Benieuwd wat ze doen met blessures
Geissbock schreef: ↑04 sep 2024, 21:55
Geen paniek, Jahanbakhsh is nog vrij op te pikken.
Ik zie ze dit nog doen ook. Staat er in de Eredivisie meteen. Middelmaat, maar of die Sulemana nou zoveel beter was? Em die was sowieso nog geblesseerd, dus zaten ze nog steeds met alleen Godts.
ShovingNE2 schreef: ↑04 sep 2024, 20:03
Objectiviteit bestaat niet.
Kan je de voorkeur aan de kant schuiven voor je vak. Dat is de vraag.
Dat kan niemand helemaal, maar wat denk ik belangrijk is, is net als met nieuwsinname: haal je alles uit dezelfde bubbel, dan krijg je niet alle perspectieven binnen en is het niet goed te doen om een goed beeld te vormen of te geven.
Je moet daar bij wijze van spreken elke club gelijk vertegenwoordigd hebben en van daaruit objectiviteit nastreven. Als 60% pro Ajax is, 30% pro Feyenoord en 10% de rest, is het niet moeilijk om te raden wat er gebeuren gaat. Daarvoor is voetbal te veel emotie.
Is dit niet gewoon een bewuste actie geweest? Kroes is terug gefloten voor deze huurdeal door de RVC, niet verantwoord. Daardoor bewust net te laat gemeld en voor de buhne dit spelletje spelen?
D.Millpants schreef: ↑05 sep 2024, 08:46
Is dit niet gewoon een bewuste actie geweest? Kroes is terug gefloten voor deze huurdeal door de RVC, niet verantwoord. Daardoor bewust net te laat gemeld en voor de buhne dit spelletje spelen?
Dat lijkt mij niet, aangezien het wel fijn is om meer dan 2 buitenspelers in je selectie te hebben en ze toch ook zo goed mogelijk willen presteren in de competitie.
Het mooie is dat die Farioli graag "reactievoetbal" wil spelen. Dat gaat niet zo lekker als je geen snelle buitenspelers hebt. Dus moet hij iets anders gaan verzinnen. Maar wat in hemelsnaam, met zijn twee jaar ervaring zal dat nog niet meevallen.