Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.

Jason van Duiven

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bonusgeld, voor Seppie.
Ex unitate vires
Grasmat
Lid van verdienste
7
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Thijs schreef: 12 aug 2024, 11:58 Wie doet vanavond de suicide watch van @Grasmat?
Ik ga me zometeen in stroop en vogelzaad rollen en dan midden op de dam staan.

Zoals Toon Hermans zou zeggen: de doif is dood :huil:
DonyellMalen
Legende
3

Benieuwd hoe zijn carrière verder gaat verlopen. Lommel stelt als club weinig voor in ieder geval.

https://www.instagram.com/PSV/p/C-kQoJgucWO/
Grasmat
Lid van verdienste
7

Awards:

Lommel is slechts een opstapje. Ik kom over een jaar of vijf wel terug in dit topic wanneer hij voor City de winnende erin heeft gelegd in de CL finale.

Verder rest ik my case voor nu. Succes Jason.
Doldenaar
Regelmatige invaller
1

Awards:

Volg Belgisch voetbal totaal niet, dus zie nu pas dat Lommel geeneens op hoogste niveau speelt. Triest.
Standbeeld
Mister PSV
3

Gaat hij daadwerkelijk bij Lommel spelen of zal hij via Lommel verhuurd worden? Jammer dat hij vertrekt, maar de aankomende jaren had hij sowieso Luuk en Pepi voor zich gehad. Dus dan snap ik wel dat je verder gaat kijken. Ik wens hem in ieder geval veel succes bij zijn nieuwe club.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Grasmat schreef: 12 aug 2024, 12:34 Lommel is slechts een opstapje. Ik kom over een jaar of vijf wel terug in dit topic wanneer hij voor City de winnende erin heeft gelegd in de CL finale.

Verder rest ik my case voor nu. Succes Jason.
Jaartje Lommel, vervolgens jaartje Troyes, jaartje Palermo, jaartje Girona en over 4 jaar als 1e spits binnenkomen bij City. Past precies :top:
Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
TylerDurdn
DonyellMalen
Legende
3

Succes in de chaos pik.

https://www.vi.nl/nieuws/na-een-week-we ... bij-lommel
Dribble
Bankzitter
3
Seizoenkaart: Vak HH

DonyellMalen schreef: 19 aug 2024, 11:18 Succes in de chaos pik.

https://www.vi.nl/nieuws/na-een-week-we ... bij-lommel
Kluiverth Aguilar 😅
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Prima, geen medelijden mee.
Juancho
Mister PSV
7

Idd echt helemaal 0,0 medelijden mee met spelers die voor City of een onderdeel van die City groep kiezen. Je weet dat je een speelbal bent voor die club(s). Eigen keuze.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Timheu97
Talent
2
Seizoenkaart: Vak SS

Afgelopen weekend ben ik toevallig bij Beveren - Lommel geweest. Van Duiven was onzichtbaar, maar werd ook niet bepaald in stelling gebracht. Het is een bijzonder ploegje, dat Lommel...
Wel zeer keurige zaag van Lommel aan het einde van de wedstrijd!
Madueke
Legende
5

Ach ja, de komende jaren vliegt ( ;) ) hij van satellietclub naar satellietclub. Dat kun je met een City Group salaris wel een tijdje uithouden. Houdt Sparta maar in de gaten als Lauritsen een keer gaat vertrekken.
YPLee
Jeugdinternational
2
Seizoenkaart: Vak H

Hoeveel hebben we uiteindelijk voor hem ontvangen? Gaat er nog een gedeelte naar clubs waar hij eerder heeft gespeeld?
En hier ook nul medelijden met hem.
Standbeeld
Mister PSV
3

Vraagt Van Duiven om medelijden dan of zo?
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
Grasmat
Grasmat
Lid van verdienste
7

Awards:

Niet zo haten boys.

Geef hem nog even wat aanpassingstijd en hij schiet Lommel eigenhandig naar de eerste klasse.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
Standbeeld
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.

Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
Madueke
Legende
5

11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht (totaal 2):
11 Tinusbernardo1808
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.

Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.
Joenepsv
Legende
6

Awards:

O Goleiro Grande schreef: 04 sep 2024, 21:46

Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.
En Uneken :strong:

Vind het jammer dat hij is vertrokken maar kan me wel vinden in de keus om hem te verkopen voor het juiste bedrag. Ik kreeg in de winter rond zijn verhuur al het idee dat PSV zelf niet zat te springen om hem aan Almere te verhuren maar dat kamp Van Duiven het zelf graag wou. Idiote keuze natuurlijk. Nu gaat hij naar Lommel wat alleen op papier nog een club is maar alleen bestaat voor de Shity group. Die bepalen alles daar. Als jong talent is dat ook ongeveer de laatste club waar je naartoe zou moeten willen. Je bent er niet meer dan handelswaar of een veredelde uitzendkracht. Maar het geld zal ongetwijfeld goed zijn en dat is ook wat waard.

Jason van Duiven