Beste mensen,
Het is NIET toegestaan om reacties te plaatsen in de BREAKING NEWS- en geruchtentopic. Plaats je een gerucht en is de tekst niet in het Nederlands of Engels? Geef er dan een vertaling bij. Zonder vertaling wordt het bericht gewist.

Jason van Duiven

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
DonyellMalen
Legende
4
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Benieuwd hoe zijn carrière verder gaat verlopen. Lommel stelt als club weinig voor in ieder geval.

https://www.instagram.com/PSV/p/C-kQoJgucWO/
  • Citaat
  • <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Lommel is slechts een opstapje. Ik kom over een jaar of vijf wel terug in dit topic wanneer hij voor City de winnende erin heeft gelegd in de CL finale.

Verder rest ik my case voor nu. Succes Jason.
  • Citaat
  • Doldenaar
    Regelmatige invaller
    2

Awards:

Volg Belgisch voetbal totaal niet, dus zie nu pas dat Lommel geeneens op hoogste niveau speelt. Triest.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Gaat hij daadwerkelijk bij Lommel spelen of zal hij via Lommel verhuurd worden? Jammer dat hij vertrekt, maar de aankomende jaren had hij sowieso Luuk en Pepi voor zich gehad. Dus dan snap ik wel dat je verder gaat kijken. Ik wens hem in ieder geval veel succes bij zijn nieuwe club.
  • Citaat
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

Grasmat schreef: 12 aug 2024, 12:34 Lommel is slechts een opstapje. Ik kom over een jaar of vijf wel terug in dit topic wanneer hij voor City de winnende erin heeft gelegd in de CL finale.

Verder rest ik my case voor nu. Succes Jason.
    Jaartje Lommel, vervolgens jaartje Troyes, jaartje Palermo, jaartje Girona en over 4 jaar als 1e spits binnenkomen bij City. Past precies :top:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
    TylerDurdn
    DonyellMalen
    Legende
    4

Succes in de chaos pik.

https://www.vi.nl/nieuws/na-een-week-we ... bij-lommel
  • Citaat
    Dribble
    Bankzitter
    3
    Seizoenkaart: Vak HH

DonyellMalen schreef: 19 aug 2024, 11:18 Succes in de chaos pik.

https://www.vi.nl/nieuws/na-een-week-we ... bij-lommel
    Kluiverth Aguilar 😅
  • Citaat
    Gestelnaar
    Nationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak X
    Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Prima, geen medelijden mee.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Idd echt helemaal 0,0 medelijden mee met spelers die voor City of een onderdeel van die City groep kiezen. Je weet dat je een speelbal bent voor die club(s). Eigen keuze.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Timheu97
    Talent
    3
    Seizoenkaart: Vak SS

Afgelopen weekend ben ik toevallig bij Beveren - Lommel geweest. Van Duiven was onzichtbaar, maar werd ook niet bepaald in stelling gebracht. Het is een bijzonder ploegje, dat Lommel...
    Wel zeer keurige zaag van Lommel aan het einde van de wedstrijd!
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    6

Ach ja, de komende jaren vliegt ( ;) ) hij van satellietclub naar satellietclub. Dat kun je met een City Group salaris wel een tijdje uithouden. Houdt Sparta maar in de gaten als Lauritsen een keer gaat vertrekken.
  • Citaat
  • YPLee
    Bankzitter
    3
    Seizoenkaart: Vak H

Hoeveel hebben we uiteindelijk voor hem ontvangen? Gaat er nog een gedeelte naar clubs waar hij eerder heeft gespeeld?
    En hier ook nul medelijden met hem.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Vraagt Van Duiven om medelijden dan of zo?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Niet zo haten boys.

Geef hem nog even wat aanpassingstijd en hij schiet Lommel eigenhandig naar de eerste klasse.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    Standbeeld
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.

Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht:
    Batsu
    Madueke
    Legende
    6

11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.
    Afbeelding
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht (totaal 2):
    11 Tinusbernardo1808
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    3

11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.

Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
    Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

O Goleiro Grande schreef: 04 sep 2024, 21:46

Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.
    En Uneken :strong:

Vind het jammer dat hij is vertrokken maar kan me wel vinden in de keus om hem te verkopen voor het juiste bedrag. Ik kreeg in de winter rond zijn verhuur al het idee dat PSV zelf niet zat te springen om hem aan Almere te verhuren maar dat kamp Van Duiven het zelf graag wou. Idiote keuze natuurlijk. Nu gaat hij naar Lommel wat alleen op papier nog een club is maar alleen bestaat voor de Shity group. Die bepalen alles daar. Als jong talent is dat ook ongeveer de laatste club waar je naartoe zou moeten willen. Je bent er niet meer dan handelswaar of een veredelde uitzendkracht. Maar het geld zal ongetwijfeld goed zijn en dat is ook wat waard.
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

https://www.destentor.nl/ga-eagles/keep ... ~a9f73d22/

Dat belooft wat voor de duif..
  • Citaat
  • Schnitzel2023
    Vaste waarde in elftal
    2

Awards:

Je weet waar je in stapt bij de City Group. Salaris zal leuk zijn maar verder ben je gewoon handelswaar. Geen medelijden mee als je bewust deze keuze maakt.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Las dat het broertje van Jason vandaag gescoord had en daardoor dacht ik laat ik eens kijken hoe het met Jason zelf gaat bij Lommel. Qua stats is het niet alles, maar hij speelt wel iedere wedstrijd 90min. In 14 potjes 3 goals en 2 assists. Ik kan mij voorstellen dat hij wat tijd nodig heeft om te acclimatiseren bij Lommel in de 2e divisie van België. Hopelijk is de volgende stap dat hij meer gaat scoren. Nog altijd maar 19 jaar. Interessant om een beetje in de gaten te houden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Thijs
    Juancho
    Mister PSV
    7

Maar stelt die 2de divisie dan zoveel voor daar? Ik volg het niet, maar bij jong PSV in de 1e divisie deed hij het cijfermatig toch veel beter?
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Juancho schreef: 30 nov 2024, 23:11 Maar stelt die 2de divisie dan zoveel voor daar? Ik volg het niet, maar bij jong PSV in de 1e divisie deed hij het cijfermatig toch veel beter?
    Er zitten best wel wat serieuze spelers met relatief diepe zakken in de competitie daar. Maar qua niveau zal het niet zo heel veel voorstellen. Lommel dient ook enkel als opstap icm het goed verdienen component.
  • Citaat
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

Er komt in juni een pieper Jason!
  • Citaat
  • FritskePhilips
    Nationale topspeler
    7

Schiet ie toch weer met scherp! ;)
  • Citaat