Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Bonusgeld, voor Seppie.Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Jason van Duiven
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 6
- Seizoenkaart: Vak U
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
Awards:
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- DonyellMalen
- Legende
- 3
Benieuwd hoe zijn carrière verder gaat verlopen. Lommel stelt als club weinig voor in ieder geval.
https://www.instagram.com/PSV/p/C-kQoJgucWO/
https://www.instagram.com/PSV/p/C-kQoJgucWO/
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
Jaartje Lommel, vervolgens jaartje Troyes, jaartje Palermo, jaartje Girona en over 4 jaar als 1e spits binnenkomen bij City. Past precies
- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
- TylerDurdn
- DonyellMalen
- Legende
- 3
- Dribble
- Bankzitter
- 3
- Seizoenkaart: Vak HH
Kluiverth AguilarDonyellMalen schreef: ↑19 aug 2024, 11:18 Succes in de chaos pik.
https://www.vi.nl/nieuws/na-een-week-we ... bij-lommel
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- 6
- Seizoenkaart: Vak X
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
Awards:
- Juancho
- Mister PSV
- 7
-
- Talent
- 2
- Seizoenkaart: Vak SS
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Vraagt Van Duiven om medelijden dan of zo?
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Grasmat
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Niet zo haten boys.
Geef hem nog even wat aanpassingstijd en hij schiet Lommel eigenhandig naar de eerste klasse.
Geef hem nog even wat aanpassingstijd en hij schiet Lommel eigenhandig naar de eerste klasse.
- Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
- Standbeeld
- 11 Tinus
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.
Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
Overigens heb ik ook geen medelijden maar als je bij Almere al niet in de basis weet te knokken en er komt een club met een giga salaris (aanname) dan is dat best in te beelden dat het interessant is. Als hij zijn contract bij PSV niet met 1 jaar maar met bv 3 a 4 jaar had verlengd, bij Jong PSV het seizoen had afgemaakt, en dit jaar vanaf dag 1 bij een RKC/NAC achtige club had gestart met een jaartje verhuur dan had ik best nog wel wat van hem verwacht. Nu zijn het een paar slechte sportieve keuzes op rij ben ik bang.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- 2
Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.11 Tinus schreef: ↑19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.
- Joenepsv
- Legende
- 6
-
Awards:
En UnekenO Goleiro Grande schreef: ↑04 sep 2024, 21:46Dito! Ik had hem graag bij Lukkiens FC Groningen gezien, dat eerder dit jaar nog naar hem informeerde. Die spelen een stuk initiatiefrijker dan Almere, waar hij gewoon tot de tweede garnituur behoorde en niet uit de verf kwam met die lange halen op de counter. In bovendien zijn eerste periode op het hoogste niveau. Een jaartje ED was beter geweest dan de anonimiteit van dat vreemdelingenlegioen van City in Lommel. Maar misschien zag hij behalve de financiële voordelen ook wel in dat hij met De Jong en Pepi voor zich de kans op een doorbraak op korte termijn ook wel lastig zou worden.11 Tinus schreef: ↑19 aug 2024, 11:58 Is Robin van Duiven eigenlijk langer dan Jason? Want ik kan dat zo niet vinden.
Vind het jammer dat hij is vertrokken maar kan me wel vinden in de keus om hem te verkopen voor het juiste bedrag. Ik kreeg in de winter rond zijn verhuur al het idee dat PSV zelf niet zat te springen om hem aan Almere te verhuren maar dat kamp Van Duiven het zelf graag wou. Idiote keuze natuurlijk. Nu gaat hij naar Lommel wat alleen op papier nog een club is maar alleen bestaat voor de Shity group. Die bepalen alles daar. Als jong talent is dat ook ongeveer de laatste club waar je naartoe zou moeten willen. Je bent er niet meer dan handelswaar of een veredelde uitzendkracht. Maar het geld zal ongetwijfeld goed zijn en dat is ook wat waard.