Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ik leef een beetje tussen hoop en vrees. Ik hoop dat hij over 11 dagen kan spelen zodat hij in ieder geval kan starten uit bij Juventus. Maar als we hem nu te snel brengen, zonder voorbereiding, dan is de kans dat hij een blessure krijgt weer groter en met de periode die eraan komt kunnen we hem echt echt echt niet missen. Dus ik ga een kaarsje branden dat hij snel fit is en tenminste tot en met december door komt.
DonyellMalen schreef: 04 sep 2024, 11:51
Ben benieuwd hoe goed Karsdorp op linksback kan zijn. Je zou wel eens Karsdorp - Boscagli - Nagalo - Flamingo kunnen proberen namelijk.
Karsdorp - Lang lijkt mij wel een goede tandem. Net als dat Flamingo en Baka elkaar ook mogelijk makkelijk kunnen vinden.
Huh? Lijkt me dan veel logischer om Nagalo linksback te zetten.
DonyellMalen schreef: 04 sep 2024, 11:51
Ben benieuwd hoe goed Karsdorp op linksback kan zijn. Je zou wel eens Karsdorp - Boscagli - Nagalo - Flamingo kunnen proberen namelijk.
Karsdorp - Lang lijkt mij wel een goede tandem. Net als dat Flamingo en Baka elkaar ook mogelijk makkelijk kunnen vinden.
Hoe werkt dat bij jou mbt tactiek... gewoon de kleurtjes en plakplaatjes sorteren en die dan dichtbijelkaar zetten in het veld ? Misschien heb je hier het gouden recept gevonden. ;-)
Saibari zou ik eerder als linksback een keer proberen. Als je ziet hoe Oppegard het invult dan kan Saibari dat ook en nog veel en veel beter.
Karsdorp gewoon even klaar stomen om tenminste in de topwedstrijden gewoon 90 minuten te kunnen laten spelen. Dan kun je thuis tegen Heracles of Groningen wel met Ledezma of Mauro aankloten.
Jwoeloe schreef: 04 sep 2024, 20:47
Het gaat toch niet om het trainen, maar wedstrijdfitheid? Ritme opdoen, minuten maken etc. Qua fysiek was hij verder wel fit.
Zou mooi zijn als PSV vrijdag of zaterdag gaat oefenen en hij al een helft mee kan doen.
Het gaat toch niet om het trainen, maar wedstrijdfitheid? Ritme opdoen, minuten maken etc. Qua fysiek was hij verder wel fit.
Oh, ik dacht dat meedoen met de groepstraining betekende wedstrijdfit zijn.
Maar voor 30 minuten, of voor 90, daar kan natuurlijk nog wel verschil in zitten.
Zou mooi zijn als PSV vrijdag of zaterdag gaat oefenen en hij al een helft mee kan doen.
Ik denk dat hij zich super snel aan gaat passen en echt van waarde gaat zijn. Kan zomaar dat hij Teze heel snel doet vergeten (op voetbalgebied dan).
Met zijn ervaring en drive gaat hij hopelijk snel onze harten veroveren.