Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
0.0 middenveld tegen JUT.. Bijna alles lange bal.. + weinig tot niets weggeven
+ altijd leuk op de tribunes
+ oew eiguh druk maken waarvan je achteraf denkt... waarom eigenlijk
- geen kans gecreëerd (zeker niet in de 2e helft)
De losse ticketprijzen zijn schijnbaar ook te hoog volgens de fans. Je kan voor 37 euro een kaartje kopen voor de openingswedstrijd in het nieuwe stadion. De club heeft uitleg gegeven, maar fans vinden het niet genoeg. Boycot van een kwartier dus. Dat zal ze leren.
Standbeeld schreef: 04 mar 2025, 15:51
De losse ticketprijzen zijn schijnbaar ook te hoog volgens de fans. Je kan voor 37 euro een kaartje kopen voor de openingswedstrijd in het nieuwe stadion. De club heeft uitleg gegeven, maar fans vinden het niet genoeg. Boycot van een kwartier dus. Dat zal ze leren.
Maar dan wordt de prijs per speelminuut nog hoger voor deze boze fans. Kunnen ze wellicht beter vanaf opening stadion tot en met ze eruit worden gezet blijven zitten en wellicht een keer extra doortrekken om de club te treiteren.
Niets doen haalt ook niets uit, ik snap ze wel. 37 euro voor een KKD potje is totaal geen marktconforme prijs, daar is iedereen het wel over eens.
Dat de club een te duur stadion bouwt wil niet zeggen dat supporters daar de dupe van moeten worden. Sterker nog, als je het kunt opbrengen om naar Helmond Sport te gaan kijken dan zou je juist beloond moeten worden en geld toe moeten krijgen.
Ik was laatst bij NAC-Twente en daar zat je voor 35 euro op de beste plekken van het stadion. Dan vind ik 37 euro voor KKD wel echt bizar veel, zeker voor Helmond Sport.
Ik was laatst bij NAC-Twente en daar zat je voor 35 euro op de beste plekken van het stadion. Dan vind ik 37 euro voor KKD wel echt bizar veel, zeker voor Helmond Sport.
Dat is het ook. Las laatst dat die prijzen onderhand vergelijkbaar zijn met linkerrijtje ED. Op zich nog wel enigzins te verantwoorden als je verwacht te promoveren dit seizoen, maar niet als je middenmoot KKD speelt. Ik denk dat er genoeg mensen af zullen haken door de prijzen. Het is met zo'n prijs ook helemaal niet interessant voor mensen die in de buurt zijn om eens een potje mee te pikken.
En een halfleeg stadion heeft nul sfeer en moedigt ook niet aan om eens gezellig een wedstrijdje mee te pikken.
Als je de prijzen lager houdt, trek je meer volk (die ook nog eens eten en drinken, i.t.t. lege stoeltjes) en is dat veel beter voor je uitstraling (lees aantrekkelijkheid voor sponsoren). Ik begrijp dat het wellicht niet zo simpel is, maar nu ga je gegarandeerd veel afhakers krijgen terwijl het überhaupt al nooit vol zat.
Moeten ze straks weer massaal kaartjes dumpen bij Helmondse amateurclubs om het nog enigszins gevuld te laten lijken.
Zo langzamerhand begint dit topic interessanter te worden dan diverse PSV topics.
En dat wil wat zeggen voor een overtuigd niet-supporter van Helmond Sport.