Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Zalige opmerking wel.Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Het Nederlands Elftal
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Niet bepaald overtuigend die vergelijking Wijnaldum-Bergwijn. Kon Wijnaldum echt alleen naar S-A?Bergwijn zat na zijn moeizame seizoenstart bij Ajax niet bij de selectie voor de Nations League-duels met Bosnië & Herzegovina en Duitsland en daar zal geen verandering in komen, zolang hij in Saoedi-Arabië speelt. In tegenstelling tot Georginio Wijnaldum. 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn voert de sportieve ambitie niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem.'
https://www.vi.nl/nieuws/koeman-gooit-d ... di-arabie-
- VTheMan
- Meervoudig international
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Bakayoko
Was volgens mij de enige markt die nog open was. En anders misschien de enige markt die zijn salaris kon betalen.Mr. Spock schreef: ↑03 sep 2024, 11:24Niet bepaald overtuigend die vergelijking Wijnaldum-Bergwijn. Kon Wijnaldum echt alleen naar S-A?Bergwijn zat na zijn moeizame seizoenstart bij Ajax niet bij de selectie voor de Nations League-duels met Bosnië & Herzegovina en Duitsland en daar zal geen verandering in komen, zolang hij in Saoedi-Arabië speelt. In tegenstelling tot Georginio Wijnaldum. 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn voert de sportieve ambitie niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem.'
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Nee, Wijnaldum heeft toch zelf ook aangegeven dat hij naar Feyenoord kon maar dat ie dat niet wilde omdat hij dan teveel salaris in zou moeten leveren? Ik vind dit ook wat zwakjes van Koeman.Mr. Spock schreef: ↑03 sep 2024, 11:24Niet bepaald overtuigend die vergelijking Wijnaldum-Bergwijn. Kon Wijnaldum echt alleen naar S-A?Bergwijn zat na zijn moeizame seizoenstart bij Ajax niet bij de selectie voor de Nations League-duels met Bosnië & Herzegovina en Duitsland en daar zal geen verandering in komen, zolang hij in Saoedi-Arabië speelt. In tegenstelling tot Georginio Wijnaldum. 'Wijnaldum ging ooit die kant op, omdat hij een probleem had bij Paris Saint-Germain. Hij kon alleen naar dat land om te voetballen tot januari. In het geval van Bergwijn voert de sportieve ambitie niet de boventoon. Het boek is in principe wel dicht voor hem.'
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- ziege maar ook zagge
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ook over Bergwijn. Dat boek is dus dicht? Nou dicht, in principe wel.
Hahaha
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Prima opmerking hoor, maar blijft wel vreemd dat hij het op het EK niet opnam voor Joey toen o.a. De T zeiden dat de carrière van Joey bij Oranje voorbij was.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Thijs
- VTheMan
- 2
- Favoriete speler: Bakayoko
Heeft hij toch wel gedaan door hem gewoon weer op te stellen? Je hoeft niet alles uit te spreken in de media. Ik neem aan dat dat in de groep gewoon is opgelost.Standbeeld schreef: ↑03 sep 2024, 11:48Prima opmerking hoor, maar blijft wel vreemd dat hij het op het EK niet opnam voor Joey toen o.a. De T zeiden dat de carrière van Joey bij Oranje voorbij was.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
En dus dan moet je die lui van De T. maar voor het oog van de natie hun gang laten gaan door te laten roepen dat Joey zijn carrière bij Oranje wel voorbij is? Ik verwacht dat een verantwoordelijke trainer ingrijpt, zoals hij dat nu ook doet voor Memphis. Verder wel fijn dat Koeman nu opeens het licht lijkt te hebben gezien hoor. Hopelijk houdt hij dit vol.VTheMan schreef: ↑03 sep 2024, 11:50Heeft hij toch wel gedaan door hem gewoon weer op te stellen? Je hoeft niet alles uit te spreken in de media. Ik neem aan dat dat in de groep gewoon is opgelost.Standbeeld schreef: ↑03 sep 2024, 11:48
Prima opmerking hoor, maar blijft wel vreemd dat hij het op het EK niet opnam voor Joey toen o.a. De T zeiden dat de carrière van Joey bij Oranje voorbij was.
-
- Regelmatige invaller
- 2
- Asterix
- 1
Dan zal Depay toch eerst een fatsoenlijke club moeten gaan vinden en speeltijd krijgen. Maar mocht hij er weer bij zijn dan pikt ie vast wel weer wat goals mee tegen Estland of San Marino.tezzyunited schreef: ↑03 sep 2024, 12:04 Ze kunnen het niet hebben dat Memphis straks topscorer van Oranje allertijden is. Mooi dat Koeman het voor hem opneemt. Wat hij, inderdaad, ook eerder voor Joey had kunnen doen.
Ich liebe gegenpressung
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Bijzonder dat Koeman het niet nodig vindt om fatsoenlijke uitleg te geven bij een opvallende keuze van hem:
https://www.vi.nl/nieuws/koeman-over-bl ... ip-maatsen
Maatsen moet zelf maar bellen met Koeman en blijkbaar wordt Oranje gebruikt als "duwtje in de rug"Wie eveneens ontbreekt, is Maatsen. Al begrijpt de verdediger zelf niet zo goed waarom. Dat liet hij eerder deze week ook openlijk blijken. De teleurgestelde Maatsen gaf aan geen uitleg te hebben gekregen van de bondscoach. 'Hij moet zelf vragen waarom dat is', reageerde Koeman daarop. 'Ik bel niet altijd iedereen. Hij was erbij op het EK, maar heeft niet veel gespeeld (helemaal niet, red.).'
Toch was Koeman bereid de afwezigheid van Maatsen alsnog uit te leggen. 'Ik heb Jurriën Timber gezien als linksback bij Arsenal, die krijgt de voorkeur. Hij is terug na een zware blessure en ik vond dat ik hem een duwtje in de rug moest geven.'
https://www.vi.nl/nieuws/koeman-over-bl ... ip-maatsen
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Koeman en Bosz zijn bijna even oud, maar het is echt een wereld van verschil in managen en communiceren. Iedere keer dat ik Koeman zie denk ik bij mezelf: wat hebben we het toch getroffen met Bosz.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 6):
- Ren Höek • Andman • Op weg naar nr 26 • DonyellMalen • psvgouda • SomaQan
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- 5
- Mr. Spock
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
https://www.vi.nl/video/weghorst-is-nie ... te-krijgenWout Weghorst heeft zich dinsdag bij het Nederlands elftal meteen van zijn beste kant laten zien. De kersverse Ajax-spits bleef als laatste over op het veld om nog wat trainingsminuten te pakken. Later had hij pas door dat dit gefilmd werd. 'Word ik straks weer als uitslover weggezet?', vroeg hij met een glimlach.
- DadOfFour
- 3
Ik snap het wel. Die gozer heeft natuurlijk geen enkel sprankje talent, behalve heel erg uitsloven..
Op de Ajax training mag hij natuurlijk alleen maar met zijn voet op de bal staan, dus hij wil bij het NL-eftal even als een pasgeboren kalfje door de wei huppelen.
Op de Ajax training mag hij natuurlijk alleen maar met zijn voet op de bal staan, dus hij wil bij het NL-eftal even als een pasgeboren kalfje door de wei huppelen.
La vida és massa curta per no fer broma
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- 2
Het is zo doortrapt en voorgekookt bij Weghorst, echt tenenkrommend om die gozer in Oranje te zien. Respect hoeveel hij uit zijn carriere haalt, maar dat theatrale gejank in zijn zelfgecreeerde epos maakt hem echt niet te harden.
Om andere redenen was ik ook geen fan van Bergwijn overigens en hoewel ik er groot voorstander van ben om mensen uit te sluiten wanneer ze gaan rentenieren in de woestijn, is de hypocrisie hier niet van de lucht. Zo hard als hij voor Bergwijn is, was hij geen moment voor Wijnaldum.
Om andere redenen was ik ook geen fan van Bergwijn overigens en hoewel ik er groot voorstander van ben om mensen uit te sluiten wanneer ze gaan rentenieren in de woestijn, is de hypocrisie hier niet van de lucht. Zo hard als hij voor Bergwijn is, was hij geen moment voor Wijnaldum.
- Deze gebruikers waarderen O Goleiro Grande voor dit bericht:
- TomPSV023
- 11 Tinus
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Febo Janssen met zijn Oranje.... 532 met Brobbey en J. Timber zonder Ake en Schouten... wat een grap.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Denk het ook wel. Maar Koeman zei over de stap van Bergwijn dat het duidelijk was dat niet het sportieve aspect de boventoon voerde. Dat zou bij een stap van Memphis ook twijfelachtig zijn.
-
- Nationale topspeler
- 7
Koeman had het wel over de fase van de carrière van Bergwijn. Dat is bij een 30 jarige Memphis en 33 jarige Gini wel anders dan bij een 26 jarige Bergwijn.Standbeeld schreef: ↑05 sep 2024, 21:10Denk het ook wel. Maar Koeman zei over de stap van Bergwijn dat het duidelijk was dat niet het sportieve aspect de boventoon voerde. Dat zou bij een stap van Memphis ook twijfelachtig zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ja, het lult maar. Koeman zal voor Memphis de grens bij 29 leggen.Smeets14 schreef: ↑05 sep 2024, 21:25Koeman had het wel over de fase van de carrière van Bergwijn. Dat is bij een 30 jarige Memphis en 33 jarige Gini wel anders dan bij een 26 jarige Bergwijn.Standbeeld schreef: ↑05 sep 2024, 21:10
Denk het ook wel. Maar Koeman zei over de stap van Bergwijn dat het duidelijk was dat niet het sportieve aspect de boventoon voerde. Dat zou bij een stap van Memphis ook twijfelachtig zijn.