Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Ik zal ook niet zeggen dat hij onschuldig is, maar dit zijn wel allemaal dingen die de doorsnee kijker zoals ik niet weet. Zeker niet zo gedetailleerd. En waarom is ie nog niet opgepakt als al het bewijs er klaarblijkelijk ligt.
Ben wel benieuwd naar bewijs voor punt 6, want ook andere, normale, youtubers zoals o.a. Wilson en Drew Binsky (waarbij ik vooral die laatste hoog aansla) zijn in die schimmige landen geweest en hebben de positieve kanten van die landen laten zien. Lijkt me niks mis mee.
Maar goed, ik luister ook nog steeds met alle liefde naar muziek van Michael Jackson, dus wie ben ik?
Ik zal ook niet zeggen dat hij onschuldig is, maar dit zijn wel allemaal dingen die de doorsnee kijker zoals ik niet weet. Zeker niet zo gedetailleerd. En waarom is ie nog niet opgepakt als al het bewijs er klaarblijkelijk ligt.
Er zijn voldoende exposevideos over Bald geweest, alweer 3 in totaal ofzo. Er is een hele redditsectie gewijd aan het dubieuze gedrag van dit groepje Tubers. JohnnyFD, Backpackerben, IrishPartizan/Traktor, Tall Travels,HaraldBaldr en BaldBankrupt kent elkaar allemaal van pickupfora waar ze genoeg sporen hebben achtergelaten. Maarja vervolging, ik hoef niet uit te leggen dat dat in Oost Europa anders werkt en je met smeergeld nog wel eens ergens onderuit komt.
Ben wel benieuwd naar bewijs voor punt 6, want ook andere, normale, youtubers zoals o.a. Wilson en Drew Binsky (waarbij ik vooral die laatste hoog aansla) zijn in die schimmige landen geweest en hebben de positieve kanten van die landen laten zien. Lijkt me niks mis mee.
Het moment dat Bald dan vrolijk loopt te dollen met de Taliban en ze onder een positief licht probeert te zetten terwijl ze daar de meest wanstaltige onderdrukking uitvoeren, sja. Het ding is dat je van mij best positieve dingen mag laten zien, maar Syrië begon een hele campagne recent via dat soort vloggers. En dan zie je dat die in ruil voor de $$$ een ultrapositief verhaal verkopen, Eva Zu Beck was ook zo'n mooi voorbeeld; alles is opgepoetst aan haar verhaal, gids van de regering. Oh wat zijn al die mensen toch aardig en sympathiek tegen haar, maar het is wel allemaal methodacting. Op het einde als ze over de situatie in Syrië spreekt als een crisis, ja sorry hoor. Drew Binsky heeft er dan tenminste nog een beetje een eerlijk verhaal van proberen te maken
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Idem hier overigens, die anderen kende ik niet eens. Ook geen behoefte aan.
Dan blijft Drew Binsky een veilige aanrader. Die heeft op bizar jonge leeftijd al alle landen ter wereld afgevinkt. Een soort Floortje Dessing deluxe zeg maar.
@Maikel finale al gezien? Is tegelijk met de finale van die concurrerende jongens online gekomen straks. Dubbele portie straight line.
Grasmat schreef: ↑10 mei 2023, 22:52Dan blijft Drew Binsky een veilige aanrader. Die heeft op bizar jonge leeftijd al alle landen ter wereld afgevinkt. Een soort Floortje Dessing deluxe zeg maar.
Vind zijn videos wel altijd een beetje saai. Vind het leuker als er wat spannende/onverwachte dingen gebeuren in zo'n vlog. Wel echt een waanzinnig leven inderdaad, alle landen in de wereld, pff.
Soms kom je ook random kanalen tegen. Laatst stuitte ik op een kanaal van een Nederlander met 10mln abonnees verspreid over 3 accounts: https://youtube.com/@masteroogwgay
Deed wat onderzoek en die kerel is 24 jaar en woont in Amsterdam. Het is mij niet helemaal duidelijk waar zijn kanaal nu precies op slaat, maar wel een waanzinnige prestatie qua abonnees. Grappig dat zo iemand volledig onbekend kan leven (althans voor mij). Het is geen Enzo Knol zeg maar.
Ha, zit je toevallig ff een Sidemen filmpje te kijken, dik 5 miljoen subs op alleen al dit kanaal, zit Ethan ineens in een oldschool PSV-shirt in twee videos, hoe vet
Ons logo toch al mooi door ruim een miljoen mensen gezien in slechts twee dagen. Best nieuwsgierig naar het verhaal hierachter, want hij was pas een jaar oud toen dit uitkwam.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
Grasmat schreef: ↑21 jun 2023, 21:06
Ha, zit je toevallig ff een Sidemen filmpje te kijken, dik 5 miljoen subs op alleen al dit kanaal, zit Ethan ineens in een oldschool PSV-shirt in twee videos, hoe vet
Ons logo toch al mooi door ruim een miljoen mensen gezien in slechts twee dagen. Best nieuwsgierig naar het verhaal hierachter, want hij was pas een jaar oud toen dit uitkwam.
Werd eens tijd. Ik heb Josh inmiddels al te vaak in een Ajax-shirt gezien. Dit ziet er dan toch een stuk prettiger uit.
Met dank aan het algoritme van Youtube is mijn eigen vraag beantwoord. Stond random op de voorpagina want ik volg dat hele account niet. Maar die winkel is wel hemel op aarde zeg, allemaal retro shirts.
Vanaf 24 minuten PSV shirt:
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
Grasmat schreef: ↑29 jun 2023, 20:39
Met dank aan het algoritme van Youtube is mijn eigen vraag beantwoord. Stond random op de voorpagina want ik volg dat hele account niet. Maar die winkel is wel hemel op aarde zeg, allemaal retro shirts.
Vanaf 24 minuten PSV shirt:
Een Ajaxvriend van me in KYiv heeft een redelijk bijzondere collectie Ajaxshirts, o.a. jaren 80 spul wat je niet meer vind. Hij vertelde ddat een vriend van hem handelt in second hand shirts,, en omdat in Oekraine veel tweedehands binnenkomt qua kleding heb je af en toe parels. Zijn vvriend had ooit eens een shirt via ebay verkoct aan een Engels clubmuseum uit de jaren 70 waarvan niemand nog wist dat het bestond. Clubkanaal reisde naar Kyiv af vvoor een reportage en legde 2k neer voor dat shirt. Zelf in Kyiv wel eens een southampton FA Cup vlag uit de jaren 70 gevonden, voor drie euro moest dat ding toch mee.
SLAVA UKRAINE!!!
Simon Wilson laat zich in zijn laatste video’s weer in met die Bald, die levert ook snel weer credit in. Begon al met zijn video ooit voorafgaand aan het WK in Qatar toen ie trots naar buiten kwam als ambassadeur voor het WK aan de slag te gaan. Na heel veel backlash heeft ie hier verder nooit meer wat mee gedaan, maar nu weer samen optrekken met Bald is ook niet goed voor zijn imago.
En toch blijven het vermakelijke filmpjes. Los van de personen zelf. Vooral die van Bald. Wilson heeft echt het IQ van een visstick volgens mij. Die is overal ter wereld geweest maar tegelijk toch zo ontzetrend wereldvreemd, bijzonder.
PCGC schreef: ↑13 feb 2024, 13:27
Simon Wilson laat zich in zijn laatste video’s weer in met die Bald, die levert ook snel weer credit in. Begon al met zijn video ooit voorafgaand aan het WK in Qatar toen ie trots naar buiten kwam als ambassadeur voor het WK aan de slag te gaan. Na heel veel backlash heeft ie hier verder nooit meer wat mee gedaan, maar nu weer samen optrekken met Bald is ook niet goed voor zijn imago.
Sowieso maakt hij slechte content. Pakt het vliegtuig naar een random land en gaat dan een dag overleven op niks em vliegt vervolgens weer terug. Gebeurt amper wat in die filmpjes. Zinloos.
Bald is een aparte gozer en het is niet per se mijn favo content, maar hij maakt het wel met de nodige entertainment.
Wilson heeft wel een aantal leuke series en filmpjes gemaakt. De No-money trip in USA is leuk. De monopoly om de wereld ook wel.
En de naar de CL finale in Madrid in een £40 auto , is ook prima.
Verder eens, die solo uitzendingen naar een bepaalde plek is niet zo veel aan.
Tja Bald de verkrachter, walgelijk figuur. Het probleem wat je krijgt bij figuren als Simon Wilson is dat ze op een gegeven moment hun edge kwijt zijn, ze zijn dan niet meer vernieuwend en dergelijke. Maarja ze willen nog wel steeds dezelfde levensstijl hanteren. En dan wordt het allemaal een beetje kansloos en niet enerverend en zoeken ze 'samenwerkingen'.
Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht:
Sowieso maakt hij slechte content. Pakt het vliegtuig naar een random land en gaat dan een dag overleven op niks em vliegt vervolgens weer terug. Gebeurt amper wat in die filmpjes. Zinloos.
Bald is een aparte gozer en het is niet per se mijn favo content, maar hij maakt het wel met de nodige entertainment.
Als je wist hoe dubieus Bald in elkaar zat dan zou je hem waarschijnijk niet meer kijken.
SLAVA UKRAINE!!!
Jawel hoor. Ik weet het (had het overigens totaal niet geweten als dit forum niet zou hebben bestaan), maar het maakt zijn video's niet minder vermakelijk. Zijn content blijft buitengewoon interessant.
Standbeeld schreef: ↑13 feb 2024, 14:26
Als je wist hoe dubieus Bald in elkaar zat dan zou je hem waarschijnijk niet meer kijken.
Ik kijk hem sowieso niet. Paar keer gezien, maar niet per se mijn content zoals ik al zei.
Grasmat schreef: ↑29 jun 2023, 20:39