Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
psvgouda schreef: ↑18 feb 2024, 11:40
Straks 12:00-14:00 Rik weer eens te gast in de Perstribune op radio 1. Vast niets opzienbarends, maar voor de liefhebbers…
Tag @ShovingNE2 dan direct even. Of hebben we nog meer Rik-fans?
psvgouda schreef: ↑18 feb 2024, 11:40
Straks 12:00-14:00 Rik weer eens te gast in de Perstribune op radio 1. Vast niets opzienbarends, maar voor de liefhebbers…
Tag @ShovingNE2 dan direct even. Of hebben we nog meer Rik-fans?
Dit past het beste hier denk ik.
Voor de liefhebbers van voetbalpodcasten, op 22 en 29 mei zal in Amersfoort en Schiedam de AD voetbalpodcast live het theater in gaan. Te gast is de enige echte Rik Elfrink en verder oa Sjoerd Moussou, Mikos Gouka, Maarten Wijfels, Jan Mulder en Sjaak Swart
Hij brak door bij PSV maar toen Roger Schmidt kwam, zat hij snel weer op de bank. Toen hoorde je ook niemand. Nu kiest hij voor zichzelf en dan komen ze allemaal weer uit hoeken en gaten om te veroordelen dat hij heeft gezegd ‘dan speel ik liever niet’.
Het staat er echt! Zouden ze bij het AD niet iemand hebben die Willem even kan helpen in zo’n geval?
Hij brak door bij PSV maar toen Roger Schmidt kwam, zat hij snel weer op de bank. Toen hoorde je ook niemand. Nu kiest hij voor zichzelf en dan komen ze allemaal weer uit hoeken en gaten om te veroordelen dat hij heeft gezegd ‘dan speel ik liever niet’.
Het staat er echt! Zouden ze bij het AD niet iemand hebben die Willem even kan helpen in zo’n geval?
Mikos Gouka in ieder geval niet, want die zei in de AD Podcast precies hetzelfde. Zou die de columns van De Kromme schrijven misschien?
Mikos Gouka in ieder geval niet, want die zei in de AD Podcast precies hetzelfde. Zou die de columns van De Kromme schrijven misschien?
De man is seniel. En dat is al pijnlijk genoeg. Dat het AD die man nog columns laat schrijven is misschien nog wel pijnlijker.
Op weg naar nr 26 schreef: ↑03 sep 2024, 11:57
10 minuten NOS voetbalpodcast, de negativiteit over PSV, niet normaal.
Geluk met het programma, slechte transfers, tenenkrommend.