André Ramalho

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs85 schreef: 17 mei 2021, 21:33 Ruilen we hem met gesloten beurzen voor Baumgartl?
Ik ben bang dat we daarvoor geld voor moeten bijleggen. En als we Luckassen erbij geven nog veel meer.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat geeft vertrouwen, die reacties van de fans. Bij Schwaab en Baumgartl lagen ze collectief in een lachstuip.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Wat is het telefoonnummer van slachtofferhulp Salzburg? Vraag dit voor een Oostenrijkse vriend

Afbeelding
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

TomPSV schreef: 17 mei 2021, 18:57
Josef Dettelbacher schreef: 17 mei 2021, 18:56

Hoe weinig wedstrijden spelen ze dan wel niet in Oostenrijk? ;)

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Andr%C3 ... alho_Silva
Wikipedia moet je nooit als bron gebruiken.
Inderdaad.
En als je het toch doet, gebruik dan de Engelstalige versie.

Zelfs VI heeft tegenwoordig de statistieken van de kleinere competities redelijk op orde.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Ze vinden ook dat PSV geen stap omhoog is.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Ik las hier dat hij tweebenig is, als dat betekent dat hij zowel op RCV en LCV goed uit de voeten kan, kan dat ook nog wel eens een belangrijk voordeel blijken komend seizoen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat vind ik een heel valide punt. RBS is toch het Bayern van Oostenrijk, en wij zijn niet het Bayern van NL.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Echt stap omhoog lijkt me het ook niet. Als hij het daar goed doet moet hij het hier ook goed kunnen doen.
Blij met dit bericht, snel selectie klaar hebben voor volgend seizoen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hatseflats schreef: 17 mei 2021, 21:59 Ze vinden ook dat PSV geen stap omhoog is.
Dat denk ik ook niet direct, al schat ik de Nederlandse competitie over de gehele breedte wel hoger in dan de Oostenrijkse. Maar na zo veel jaar dezelfde club kan ik wel begrijpen dat je eens iets anders wil. Dat in combinatie met zijn oude trainer hier aan het roer kan het plaatje voor hem voldoende maken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Lijkt me duidelijk dat dit eerder een nieuwe Ooijer dan een nieuwe Alex is. Maar we zoeken natuurlijk ook juist een leiderstype met tactische kwaliteiten, dus het zou zomaar goed kunnen uitpakken, al kan ik me niet voorstellen dat hij boven Alderweireld op een lijstje stond. ;)
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Alderweireld hebben we afgewezen. Ramalho is altijd eerste keuze geweest.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En de wereldtop afgetroefd uiteraard.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Kon ie naar de NATO?
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ken de jongen niet, kan weinig zeggen of dit de juiste versterking is. Wel duidelijk een speler uit de koker van Schmidt. Dat de fans van Salzburg positief over hem zijn is een goed teken. Anderzijds heeft deze jongen enkel ervaring in de matige Oostenrijkse competitie. Blijkbaar nooit de aandacht getrokken van een ploeg uit een serieuze competitie. Op voorhand kan je dan geen wonderen verwachten.

Met hem en Pröpper zouden we wel twee jongens halen met de nodige ervaring. Geen absolute hoogvliegers maar zo op het oog wel twee op en top profs. Misschien een teken dat vanuit de clubleiding en de trainer het idee leeft dat daar het aan geschort heeft dit jaar.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Zat even de samenvatting van Red Bull tegen Atletico van de groepsfase CL van dit seizoen te bekijken. Valt meteen de overeenkomst tussen RB en PSV op: domineren, maar kansen missen en de deksel op de neus krijgen. Maar Ramalho was wel de leider in de defensie en zoekt van afstand ook wel het doel op.

Dat Red Bull heeft een heel degelijk team dat ook tegen een Atletico kan domineren. Zal grotendeels ook te maken hebben (neem ik aan) met het feit dat ze erg op elkaar ingespeeld zijn. Maar als je in dat team een leider bent, kun je bij PSV zeker ook vooruit.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Laten we het positief bekijken: dit zou de eerste echte Schmidt aankoop worden. Gotze, Zahavi enz hadden nooit met Schmidt direct gewerkt; deze jongen wel. Ze weten dus precies wat ze aan elkaar hebben.

Het is jammer dat het geen 2 bij 2 meter grote beer is, maar dat was Hector Moreno ook niet. Als we in Ramalho een type Moreno krijgen, dan is dat simpelweg geweldig. Wel ben ik oprecht benieuwd wie er naast hem gaat spelen, want Boscagli lijkt mij niet zo complementair en Teze wil naar de rb plek, iets waar ik zelf niet zo'n voorstander van ben trouwens.

Grootste voordeel is dat we met Drommel, Ramalho en hopelijk Propper de selectie peilsnel op orde hebben voor de voorrondes: dat is wel eens anders geweest.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Johann Vogel schreef: 17 mei 2021, 22:27 Anderzijds heeft deze jongen enkel ervaring in de matige Oostenrijkse competitie.
Ahum. Leverkusen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit zei Schmidt over hem:
“Andre reads the game really well,” Schmidt explained. “That’s why he’s able to defend from the front. He wins the ball back early and makes a lot of interceptions. He’s a Sechser by trade, but he often played at centre-back [when I was at Salzburg] because of injuries and did a great job. At Leverkusen, he’ll do both.”
Zes jaar geleden dan toen hij hem naar Leverkussen haalde.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een sechser, zou dus zomaar onze nieuwe middenvelder kunnen zijn. Nee zonder gekheid: als hij de afgelopen jaren altijd CV heeft gestaan, dan zal dat nu ook wel het plan zijn van Schmidt
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Klinkt gewoon als een prima aankoop in mijn ogen.
Leiderschap en iemand waarvan je weet dat hij het spelletje kan spelen dat PSV nu wilt. Dat is toch precies wat we zoeken?
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Er werd gehoopt op een patron met meer gif. Dit is een centrale verdediger die gepokt en gemazeld is bij RB Salzburg (een club die het laatste jaren structureel beter doet nationaal en internationaal als ons) en Europees speelt hij ook zijn wedstrijdjes. Het is geen beest van 1.90, maar wel een sobere verdediger. Gezien de geruchten kan PSV deze man nu al contracteren, maar ik verwacht nog een centrale verdediger. Ramalho is haast tweebenig en kan centraal op beide kanten uit de voeten en kan op 6 spelen. Hoorde gisteren al Gigot geruchten. Dat mensen iemand nu al op een lijstje zitten met miskopen voordat er überhaupt een trainingsbal is getrapt is vrij bizar te noemen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tis een oudere versie van Boscagli. Dezelfde kwaliteiten en zwaktes. Wel een upgrade tov wat we nu hebben, maar imho niet complementair met Boscagli, meer met Teze.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ardbeg schreef: 17 mei 2021, 23:21
Johann Vogel schreef: 17 mei 2021, 22:27 Anderzijds heeft deze jongen enkel ervaring in de matige Oostenrijkse competitie.
Ahum. Leverkusen.
En Mainz 05.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

RIO schreef: 18 mei 2021, 08:05 Tis een oudere versie van Boscagli. Dezelfde kwaliteiten en zwaktes. Wel een upgrade tov wat we nu hebben, maar imho niet complementair met Boscagli, meer met Teze.
Is hij complementair met Obispo?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

OnsPSV schreef: 18 mei 2021, 07:59 Er werd gehoopt op een patron met meer gif. Dit is een centrale verdediger die gepokt en gemazeld is bij RB Salzburg (een club die het laatste jaren structureel beter doet nationaal en internationaal als ons) en Europees speelt hij ook zijn wedstrijdjes. Het is geen beest van 1.90, maar wel een sobere verdediger. Gezien de geruchten kan PSV deze man nu al contracteren, maar ik verwacht nog een centrale verdediger. Ramalho is haast tweebenig en kan centraal op beide kanten uit de voeten en kan op 6 spelen. Hoorde gisteren al Gigot geruchten. Dat mensen iemand nu al op een lijstje zitten met miskopen voordat er überhaupt een trainingsbal is getrapt is vrij bizar te noemen.
En iemand die echt op het hoogtepunt qua topsporter is. In de kracht van zijn topsportleven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Maar stel dat deze Ramalho met zijn éénjarig contract voor bijvoorbeeld twee miljoen weg mag en Kim met zijn half jaar contract ook. Zou je dan, als je Viergever en Baumgartl loost voor een zelfde bedrag (of net wat minder) niet een enorme upgrade hebben?
Dan heb je voor centraal achterin Ramalho, Kim, Teze voor rechts en voor links Boscagli, Kim, Obispo. Verder haal je dan nog een concurrent voor de rechtsback voor Teze en dan heeft heel je verdediging een flinke upgrade gehad.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

André Ramalho