Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoop het ooit nog eens te kunnen spelen als ik eindelijk een Playstation kan bemachtigen... Mijn hoop is nu gevestigd op kerst als cadeautjeFIFA / EA Sports FC
-
- Legende
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
- Juancho
- Mister PSV
- 7
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Hier in Japan, de thuismarkt nota bene, is het ook een schaars goed. Op veel plaatsen loterijen. Wel 1 tweedehands exemplaar gevonden.
Overigens zou ik juist vanwege de schaarste er nu nog geen kopen. Omdat relatief weinig mensen nu een ps5 (of xbox X) bezitten, worden de echte toptitels ook uitgesteld. Daar moeten er simpelweg veel van verkocht worden, en dan heb je een grote groep gebruikers nodig.
Waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben, is of dit gevolgen heeft voor de ps6. Normaliter komt er na 6 a 7 jaar een opvolger, maar voor mijn gevoel moet de ps5 nog beginnen..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
- 7
- PCGC
- Vedette
- 7
-
Awards:
#FreeGeneratie4
- mr.top
- Internationale topspeler
- 4
Even voor de liefhebber. Zelf heb ik al een tijdje deze game niet meer gespeeld. Maar dit nieuws zal ook veel FIFA spelers raken:
https://www.nieuwnieuws.nl/5159465/spor ... overleden/
https://www.nieuwnieuws.nl/5159465/spor ... overleden/
-
- 6
Hier mijn PSV team @TomPSV023 :
Dat Evolutions maakt het wel een stuk leuker. Ik speel meestal offline tegenwoordig omdat ik anders te competitief wordt (vroeger div 1 / 2) dus zo'n PSV team bouwen is wel leuk.
Die baby gullit is mij te duur. De wissels nog:
Jammer van de neus op goal maar moest iemand hebben.
Dat Evolutions maakt het wel een stuk leuker. Ik speel meestal offline tegenwoordig omdat ik anders te competitief wordt (vroeger div 1 / 2) dus zo'n PSV team bouwen is wel leuk.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- 1
- Favoriete speler: Messi
Nice! Ik zal de mijne ook nog even delen zometeen.Breur schreef: ↑23 dec 2023, 07:21 Hier mijn PSV team @TomPSV023 :
- TomPSV023
- 1
- Favoriete speler: Messi
@Breur Normaal speel ik met Xavi en Beni gewoon op doel maar heb even packs nodig voor Gullit vandaar die Wirtz. En normaal staat Danjuma naast Depay en niet Kluivert. Ga misschien nu naar die goalkeeper kaart van Ruudje die gister uit is gekomen, ben wel benieuwd. Als ik jou was zou ik die Teze kaart in die TOTW upgrade evolutions gooien. Met schaduw kaart heeft ie dan 92 pace, 90 def en 87 phy + quick step wat echt bizar is
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
De eerste keer dat ik tegen hem speelde dacht ik 'wtf die heeft RvN op goal, haha, dat wordt 10-0', houdt ie alles eruit en kwam ik er daarna pas achter dat het een speciaal kaartje was
Ik vind overigens de hoeveelheid SBC's voor icons en heroes dit jaar echt super voor de spelers (zoals ik) die geen geld uitgeven aan FIFA points (heet dat nog zo?). Alle heroes en icons in dit team gepackt, 1x wel flinke packluck gehad een paar maanden geleden toen ik Eto'o packte, was toen 1.5mil waard, dus heb die verkocht en daarna heel veel spelers kunnen proberen maar uiteindelijk zijn bijna al die munten in SBC's verdwenen waar ik dan weer wel Lucio, Kompany, Desailly (bank), Futre, Butragueno en Völler (ook veel gebruikt tot aan Butra) kreeg.
Ingame 4-4-2 met Dybala naast Butragueno en Xavi vanaf links, Park CM. Xavi speelt al bijna sinds het begin in mn team, heerlijke kaart, houdt bijv. een Futre op de bank, maar gaat binnenkort dan toch vervangen worden. ff sparen tot die 100k en dan Finisher evolutions op Felipe Anderson Centurion-kaart klappen. Die heeft met Engine-chemistry dan 97 pace en bijv. 99 agility, 99 balance, 99 dribbling, 97 stamina, 91 finishing en Trivela+ playstyle (en oa rapid, finesse shot, first touch). Vind ik de 100k wel waard.
Speel ook wel regelmatig een career mode maar vind dat, ondanks alle verbeteringen die zijn doorgevoerd, toch maar matigjes. Bij de Manager Career vond ik de tactische visie een leuke toevoeging maar heeft ook erg veel beperkingen. Ik ervaar bijv. dat als je Gegenpressing gebruikt, wat met PSV realistisch is als je Boszball wilt spelen, dat je bij simulaties amper wint wss omdat je backs standaard mee moeten aanvallen en je opbouw op snelle opbouw staat. En bij Player Career vind ik de eisen soms te onrealistisch, als je bijv. als spits start en je bent 70 rated dan moet je ff zorgen dat 1 op de 3 schoten een goal wordt.
-
- 6
Ja het is dit jaar makkelijker voor mijn gewoon om een RTG te spelen zonder muntjes. Voorheen klapte ik er ook wel eens wat geld tegen aan maar eigenlijk tegenwoordig niet meer en heb toch een prima team op de benen gezet, echter beperk ik mij tot (bijna) alleen PSV'ers. In principe kan ik alle (ex)PSV spelers kopen behalve een Gullit en Ronaldo wat het minder nodig maakt om steeds meer en meer te krijgen.
Malen is een beest (al baal ik er nu wel van dat ik mijn Founder EVO nu op Vertessen gedaan heb vanwege de nieuwe EVO)..
Malen is een beest (al baal ik er nu wel van dat ik mijn Founder EVO nu op Vertessen gedaan heb vanwege de nieuwe EVO)..
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.Breur schreef: ↑08 jan 2024, 16:07 Ja het is dit jaar makkelijker voor mijn gewoon om een RTG te spelen zonder muntjes. Voorheen klapte ik er ook wel eens wat geld tegen aan maar eigenlijk tegenwoordig niet meer en heb toch een prima team op de benen gezet, echter beperk ik mij tot (bijna) alleen PSV'ers. In principe kan ik alle (ex)PSV spelers kopen behalve een Gullit en Ronaldo wat het minder nodig maakt om steeds meer en meer te krijgen.
Speel nu zelf met dit team (zit ook geen geld in):
In game is het gewoon 4-2-3-1, met Llorente op rechtsback, Havertz linksback en Alaba die doorschuift naar het middenveld.
- Deze gebruikers waarderen Jwoeloe voor dit bericht:
- Darth Vader1913
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
De FC Pro versie van Malen wordt weer beter Hij is nu 87 maar diegene die namens hem speelt op dat toernooi is door dus dat betekend dat er een inform-upgrade en een playstyle+ aan zijn kaart worden toegevoegd. Koop hem nu het nog kan want hij is bizar goed.Jwoeloe schreef: ↑09 jan 2024, 21:22Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.Breur schreef: ↑08 jan 2024, 16:07 Ja het is dit jaar makkelijker voor mijn gewoon om een RTG te spelen zonder muntjes. Voorheen klapte ik er ook wel eens wat geld tegen aan maar eigenlijk tegenwoordig niet meer en heb toch een prima team op de benen gezet, echter beperk ik mij tot (bijna) alleen PSV'ers. In principe kan ik alle (ex)PSV spelers kopen behalve een Gullit en Ronaldo wat het minder nodig maakt om steeds meer en meer te krijgen.
In game is het gewoon 4-2-3-1, met Llorente op rechtsback, Havertz linksback en Alaba die doorschuift naar het middenveld.
Die rechter krijgt dus nog een upgrade en playstyle+ dan zijn de verschillen verwaarloosbaar.
EDIT:
Ik heb die finisher evo nu op Felipe Anderson gegooid, wordt het uiteindelijk deze versie :
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Had het inderdaad meegekregen. Ben zo'n 6 jaar geleden zelf nog actief geweest in de pro scene, dus heb zelf ook op de internationale toernooien gestaan waar die jongens spelen. Vind het dus altijd nog interessant om te volgen, met name de jongens waar ik zelf nog tegen heb gespeeld. Ik denk alleen dat deze kaart nooit vergelijkbaar wordt met die Evo kaart. Wellicht qua base stats op de kaart zelf, maar het grote voordeel van de Evo is dat deze 5*/5* heeft. Daar gaat die Live card niet aan tippen.Sensation schreef: ↑10 jan 2024, 08:27De FC Pro versie van Malen wordt weer beter Hij is nu 87 maar diegene die namens hem speelt op dat toernooi is door dus dat betekend dat er een inform-upgrade en een playstyle+ aan zijn kaart worden toegevoegd. Koop hem nu het nog kan want hij is bizar goed.Jwoeloe schreef: ↑09 jan 2024, 21:22
Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.
Die rechter krijgt dus nog een upgrade en playstyle+ dan zijn de verschillen verwaarloosbaar.
EDIT:
Ik heb die finisher evo nu op Felipe Anderson gegooid, wordt het uiteindelijk deze versie :
Die Felipe Anderson is ook heel netjes, al is dit wel de 4*/5* versie, maar alsnog heel sterk en bruikbaar. Ook Trivela+ playstyle, dus dat is ook ideaal om te benutten vanaf de rechterkant. Ik wacht denk ik nog even met de Evo in de hoop dat er binnenkort nog wat anders uitkomt zo rond TOTY of vlak ervoor, waarmee ik dit dan weer kan combineren.
-
- 6
Het heeft even geduurd en mijn club is ondertussen helemaal leeg, maar ik heb de Gullit SBC inmiddels afgerond . Alles is de SBC ingegaan wat niet PSV was en ik had voor de TOTY 110 pakjes gespaard (geen TOTY uiteraard), maar het is gelukt. Ronaldo blijft het ultieme doel maar ik ben bang dat het helaas niet mogelijk is zonder geld erin te stoppen.
Owja, als wissels nog TOTM Veerman 86, EVO: Obispo 87, Tillman 85, Depay 87, Boscagli 80, van Dijk 89 en Frenkie de Jong 89. Ik moet toegegeven dat van Dijk en de Jong erin komen als ik rivals moet spelen.
Owja, als wissels nog TOTM Veerman 86, EVO: Obispo 87, Tillman 85, Depay 87, Boscagli 80, van Dijk 89 en Frenkie de Jong 89. Ik moet toegegeven dat van Dijk en de Jong erin komen als ik rivals moet spelen.
- Deze gebruikers waarderen Breur voor dit bericht (totaal 3):
- Jur1913 • Jwoeloe • Paco Casal
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Heel tof. Verleiding niet kunnen weerstaan om nog even te wachten met de gespaarde packs? Ik heb er 200 klaar staan voor komende donderdag wanneer het hele team in packs zal zitten. Zal uiteraard geen TOTY krijgen, maar fingers crossed en hopen op een beetje geluk. Dan wil ik zelf ook een aantal icon SBC's doen. Zico bovenaan het lijstje, maar ook Best en Gullit wil ik nog doen.
-
- 6
Geen geduld inderdaad. Waren toch vooral onderhandelbaar dus kon er vervolgens niets mee in mijn PSV team.Jwoeloe schreef: ↑22 jan 2024, 20:26 Heel tof. Verleiding niet kunnen weerstaan om nog even te wachten met de gespaarde packs? Ik heb er 200 klaar staan voor komende donderdag wanneer het hele team in packs zal zitten. Zal uiteraard geen TOTY krijgen, maar fingers crossed en hopen op een beetje geluk. Dan wil ik zelf ook een aantal icon SBC's doen. Zico bovenaan het lijstje, maar ook Best en Gullit wil ik nog doen.
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Zijn er nog mensen die spelen? Er zijn een hoop kaartjes uitgekomen afgelopen maand die prima in een Past & Present PSV team passen. RTTF Boscagli, FS Savio, FS Saibari (+Evo), een evolutie voor Ice Gakpo en vandaag ook een 87 IF De Jong. Die laatste heb ik dan nog niet, maar wel heel leuk om met zo’n team te spelen. Tegen vrij veel tegenstanders kom ik er ook wel mee weg, al kan dit centrum eigenlijk echt niet als je elke pot tegen Mbappe speelt. Binnenkort maar eens een hele Weekend League mee spelen. Lijkt me oprecht een hele leuke challenge.
- Asterix
- 1
Vanaf komende editie zit De Kuip ook in het spel.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-beve ... orts-fc-25
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-beve ... orts-fc-25
Ich liebe gegenpressung
-
- International
- 1
- Seizoenkaart: Vak N
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Maax
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Ik merk aan mezelf dat ik me nog 0 bezig heb gehouden met wat er in de nieuwe FIFA zit. Weet ook niet of dit komt omdat ik wat ouder wordt (en wat drukker met werk/andere interesses), maar career mode ben ik mee gestopt omdat ik FM gewoon een veel betere, uitgebreide versie van Career mode vind. Komt ook bij dat de gameplay om te huilen was de laatste twee jaar.
Gaat de careermode (eindelijk) op de schop? Net even opgezocht wat FC IQ is. Ik heb altijd een beetje het idee bij EA dat de dingen die al in het spel zitten gewoon neer zetten als nieuwe features. Zoals bv. vorig jaar de Playstyles, welke eigenlijk al in de game zaten met traits.
Daarnaast ook een beetje jammer dat voor mijn gevoel de brug tussen de 'casual' spelers en de die-hard spelers erg groot wordt. Als ik nu een potje FUT opstart en moet tegen een spits op rechtsback omdat het 'meta' is (met een of andere playstyle + welke mega overpowered is), krijg ik heimwee naar mijn Gervinho, Ibarbo en Doumbia tijden haha.