Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoop het ooit nog eens te kunnen spelen als ik eindelijk een Playstation kan bemachtigen... Mijn hoop is nu gevestigd op kerst als cadeautje
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoop het ooit nog eens te kunnen spelen als ik eindelijk een Playstation kan bemachtigen... Mijn hoop is nu gevestigd op kerst als cadeautjeHier in Japan, de thuismarkt nota bene, is het ook een schaars goed. Op veel plaatsen loterijen. Wel 1 tweedehands exemplaar gevonden.Juancho schreef: 28 jul 2022, 10:17 Best wel bizar, bij mijn werkgever konden we 2 jaar geleden(!!) als kerstcadeau een playstation 5 kopen. Vrijwel niemand heeft er nog 1, alleen een paar die geluk hadden met loting of via die channel groepen. Echt bizar gewoon.
Nice! Ik zal de mijne ook nog even delen zometeen.Breur schreef: 23 dec 2023, 07:21 Hier mijn PSV team @TomPSV023 :
Dat Evolutions maakt het wel een stuk leuker. Ik speel meestal offline tegenwoordig omdat ik anders te competitief wordt (vroeger div 1 / 2) dus zo'n PSV team bouwen is wel leuk.
Die baby gullit is mij te duur. De wissels nog:
Jammer van de neus op goal maar moest iemand hebben.
De eerste keer dat ik tegen hem speelde dacht ik 'wtf die heeft RvN op goal, haha, dat wordt 10-0', houdt ie alles eruit en kwam ik er daarna pas achter dat het een speciaal kaartje wasBreur schreef: 24 dec 2023, 09:28 Het slaat nergens op, maar toch maar van Nistelrooy gehaald voor op goal haha
Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.Breur schreef: 08 jan 2024, 16:07 Ja het is dit jaar makkelijker voor mijn gewoon om een RTG te spelen zonder muntjes. Voorheen klapte ik er ook wel eens wat geld tegen aan maar eigenlijk tegenwoordig niet meer en heb toch een prima team op de benen gezet, echter beperk ik mij tot (bijna) alleen PSV'ers. In principe kan ik alle (ex)PSV spelers kopen behalve een Gullit en Ronaldo wat het minder nodig maakt om steeds meer en meer te krijgen.
Malen is een beest (al baal ik er nu wel van dat ik mijn Founder EVO nu op Vertessen gedaan heb vanwege de nieuwe EVO)..
De FC Pro versie van Malen wordt weer beterJwoeloe schreef: 09 jan 2024, 21:22Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.Breur schreef: 08 jan 2024, 16:07 Ja het is dit jaar makkelijker voor mijn gewoon om een RTG te spelen zonder muntjes. Voorheen klapte ik er ook wel eens wat geld tegen aan maar eigenlijk tegenwoordig niet meer en heb toch een prima team op de benen gezet, echter beperk ik mij tot (bijna) alleen PSV'ers. In principe kan ik alle (ex)PSV spelers kopen behalve een Gullit en Ronaldo wat het minder nodig maakt om steeds meer en meer te krijgen.
Malen is een beest (al baal ik er nu wel van dat ik mijn Founder EVO nu op Vertessen gedaan heb vanwege de nieuwe EVO)..
Speel nu zelf met dit team (zit ook geen geld in):
In game is het gewoon 4-2-3-1, met Llorente op rechtsback, Havertz linksback en Alaba die doorschuift naar het middenveld.
Had het inderdaad meegekregen. Ben zo'n 6 jaar geleden zelf nog actief geweest in de pro scene, dus heb zelf ook op de internationale toernooien gestaan waar die jongens spelen. Vind het dus altijd nog interessant om te volgen, met name de jongens waar ik zelf nog tegen heb gespeeld. Ik denk alleen dat deze kaart nooit vergelijkbaar wordt met die Evo kaart. Wellicht qua base stats op de kaart zelf, maar het grote voordeel van de Evo is dat deze 5*/5* heeft. Daar gaat die Live card niet aan tippen.Sensation schreef: 10 jan 2024, 08:27De FC Pro versie van Malen wordt weer beterJwoeloe schreef: 09 jan 2024, 21:22
Die Malen Evo had in de markt ook gewoon meer dan een miljoen coins gekost, die is ook wel echt heel goed. Baal er ook wel van dat ik die 2 founder upgrades dus al heb gebruikt op supersub Kolo Muani, maar anders had ik nu Malen in mijn team gehad. Ik zat laatst ook al even te kijken naar team te kijken met ex-PSV'ers, gewoon voor ernaast. Kan je gewoon een heel leuk team mee maken, waarmee je ook in Fut Champs aardig mee kan.
Speel nu zelf met dit team (zit ook geen geld in):
In game is het gewoon 4-2-3-1, met Llorente op rechtsback, Havertz linksback en Alaba die doorschuift naar het middenveld.Hij is nu 87 maar diegene die namens hem speelt op dat toernooi is door dus dat betekend dat er een inform-upgrade en een playstyle+ aan zijn kaart worden toegevoegd. Koop hem nu het nog kan want hij is bizar goed.
Die rechter krijgt dus nog een upgrade en playstyle+ dan zijn de verschillen verwaarloosbaar.
EDIT:
Ik heb die finisher evo nu op Felipe Anderson gegooid, wordt het uiteindelijk deze versie:
![]()
Geen geduld inderdaad. Waren toch vooral onderhandelbaar dus kon er vervolgens niets mee in mijn PSV team.Jwoeloe schreef: 22 jan 2024, 20:26 Heel tof. Verleiding niet kunnen weerstaan om nog even te wachten met de gespaarde packs? Ik heb er 200 klaar staan voor komende donderdag wanneer het hele team in packs zal zitten. Zal uiteraard geen TOTY krijgen, maar fingers crossed en hopen op een beetje geluk. Dan wil ik zelf ook een aantal icon SBC's doen. Zico bovenaan het lijstje, maar ook Best en Gullit wil ik nog doen.
Ik merk aan mezelf dat ik me nog 0 bezig heb gehouden met wat er in de nieuwe FIFA zit. Weet ook niet of dit komt omdat ik wat ouder wordt (en wat drukker met werk/andere interesses), maar career mode ben ik mee gestopt omdat ik FM gewoon een veel betere, uitgebreide versie van Career mode vind. Komt ook bij dat de gameplay om te huilen was de laatste twee jaar.