Toon Gerbrands

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zo. Is in de portefeuille ‘overheid’ ook voorzien, mooi. Eindelijk iemand van mijn oude middelbare school in de rvc, het werd tijd ook :goed:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

psvgouda schreef: 06 mei 2021, 16:09 Zo. Is in de portefeuille ‘overheid’ ook voorzien, mooi. Eindelijk iemand van mijn oude middelbare school in de rvc, het werd tijd ook :goed:
Gekke humblebrag :'D
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is wel mooi nieuws hoor. Verstandige man met een geweldig netwerk.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het bericht over de benoeming van Klaas Dijkhoff leidt tot weinig opwinding op het forum. Ben echt heel blij met hem als RvC lid. Wat zou er hier zijn gebeurd als hij de nieuwe rechterhand van John was geworden?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 06 mei 2021, 21:38 Het bericht over de benoeming van Klaas Dijkhoff leidt tot weinig opwinding op het forum. Ben echt heel blij met hem als RvC lid. Wat zou er hier zijn gebeurd als hij de nieuwe rechterhand van John was geworden?
Ik heb simpelweg geen idee van zijn taken binnen de rvc, en waarom hij daarvoor zo'n goede invulling is. Dus meer dan "een bekende naam" kan ik er niet van zeggen. Als jij weet wat voor voordelen dit biedt, hoor ik het graag.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zeker een goede zaak. Slimme, invloedrijke mensen zijn altijd welkom. Zonder twijfel dat Dijkhof tot die groep behoort. Ben benieuwd naar zijn maatschappelijke carriere. Dan zie ik hem over een jaar of 10 wel AD worden bij PSV. Wellicht zelfs wel eerder.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 06 mei 2021, 21:53 Zeker een goede zaak. Slimme, invloedrijke mensen zijn altijd welkom. Zonder twijfel dat Dijkhof tot die groep behoort. Ben benieuwd naar zijn maatschappelijke carriere. Dan zie ik hem over een jaar of 10 wel AD worden bij PSV. Wellicht zelfs wel eerder.
Ik dacht precies hetzelfde. Zou wel tof zijn tho.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ardbeg schreef: 06 mei 2021, 16:10
psvgouda schreef: 06 mei 2021, 16:09 Zo. Is in de portefeuille ‘overheid’ ook voorzien, mooi. Eindelijk iemand van mijn oude middelbare school in de rvc, het werd tijd ook :goed:
Gekke humblebrag :'D
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, zo’n fan van de man ben ik niet, noch van mijn oude middelbare school. Een goede sarcasme emoji ware op zijn plaats geweest. Laat niet onverlet dat zijn netwerk mogelijk van pas zou kunnen komen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zowel zakelijk (Van der Walle) als politiek (Dijkhoff) hebben we gewoon nu een hele zware RvC zitten. Dat is echt geweldig. Het zou mij niets verbazen dat als Toon met pensioen gaat hij een kandidaat is om het over te nemen. Wie weet wordt er wel voorzichtig aan gedacht en kan hij via de RvC al een mooie inkijk krijgen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toon maakt zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat plek 2 het maximaal haalbare was. Overwinterd in Europa en uitgeschakeld door de bekerwinnaar. Het viel gewoon zwaar tegen Toon. Puntenaantal belabberd, geen enkele topper gewonnen en de amusementswaarde was niet geweldig. Hopelijk gaat de evaluatie intern wat scherper.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 13:26 Toon maakt zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat plek 2 het maximaal haalbare was. Overwinterd in Europa en uitgeschakeld door de bekerwinnaar. Het viel gewoon zwaar tegen Toon. Puntenaantal belabberd, geen enkele topper gewonnen en de amusementswaarde was niet geweldig. Hopelijk gaat de evaluatie intern wat scherper.
Uitgeschakeld door de bekerwinnaar. Prima Toon.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Jullie hadden serieus de verwachting dat Toon eens even stevige teksten zou gaan nuttigen voor de camera?
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ykhim schreef: 16 mei 2021, 13:57 Jullie hadden serieus de verwachting dat Toon eens even stevige teksten zou gaan nuttigen voor de camera?
Nou, het is allesbehalve een good news show dit seizoen. Maar volgens Toon zijn we op de goede weg.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

We zijn ook op de goede weg. Als je kijkt waar de weg startte: plek 4, club in brand.

Nu de selectie verder perfectioneren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er zijn ook genoeg argumenten om van een goede weg te spreken, net als dat er genoeg argumenten zijn om sceptisch te zijn. Het is maar net welk perspectief je hanteert.

Als Toon alles met de grond gelijk had gemaakt, dan had ik me daadwerkelijk zorgen gemaakt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies. Op de goede weg betekent niet dat we er al zijn. Integendeel: er is nog een lange weg te gaan. Die start morgen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Natuurlijk wordt er intern scherper geëvalueerd dan hier nu naar buiten komt. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om tot die conclusie te komen.

Alles wat Toon nu enigszins kritisch naar buiten brengt wordt door medialand als mug gebruikt om een aantal olifanten de ether in te slingeren en zo een crisis te suggereren.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 16 mei 2021, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Afgelopen jaar is er een andere koers gekozen, dit heeft voor verbetering gezorgd maar nog geen concrete successen.
Als je dan als leider de boel op scherp gaat zetten voor de laatste wedstrijd die (hopelijk) voor de bühne is, kom je niet sterk over als leider.
Desondanks had ik hem wel wat ambitieuzer verwacht en gehoopt. Goed op koers oké maar het moet op sommige plekken(/posities) echt beter en het geroemde people management van ons Toon komt ook weer niet erg van de grond.
One can only hope
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Toon heeft zijn ideeën over topsport al wat aangepast. Volgend seizoen is meteen het laatste contractjaar van Schmidt. PSV moet dus vanaf de eerste wedstrijd uit de startblokken vliegen. Als we straks in augustus nog steeds aan het passen, meten en testen zijn, dan zijn deze woorden weinig waard gebleken.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Als ik van hier naar Berlijn moet dan weet ik dat ik rechts de wijk uit moet, links doe ik er een paar min langer over. Dus als ik rechts ga zit ik op de goede weg, maar ik ben er nog lang niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 16 mei 2021, 14:05 Precies. Op de goede weg betekent niet dat we er al zijn. Integendeel: er is nog een lange weg te gaan. Die start morgen.
Ik had gehoopt iets verder te zijn. Van tevoren verwacht je een stroef begin omdat alles nieuw is, maar na de winterstop verwacht je een goede serie. Verder geen toppers gewonnen, vind ik echt gênant.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het gaat niet om wat hij zegt, maar om wat PSV gaat doen. Dat zal de komende tijd duidelijk moeten worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het Kanon schreef: 16 mei 2021, 14:18 Toon heeft zijn ideeën over topsport al wat aangepast. Volgend seizoen is meteen het laatste contractjaar van Schmidt. PSV moet dus vanaf de eerste wedstrijd uit de startblokken vliegen. Als we straks in augustus nog steeds aan het passen, meten en testen zijn, dan zijn deze woorden weinig waard gebleken.
Wat is de relatie tot zijn topsportideeën en de contractsduur van Schmidt?

En als in augustus een ingespeeld team eist/verwacht dan gaat het verdomd makkelijk zijn om kritiek te gaan hebben. Dat is nog nooit een club gelukt. We gaan de halve basis wisselen zo'n beetje.

Of leg je bewust onrealistische doelstellingen op zodat je voor jezelf daarmee ook harde kritiek rechtvaardigd?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Het Kanon schreef: 16 mei 2021, 14:18 Toon heeft zijn ideeën over topsport al wat aangepast. Volgend seizoen is meteen het laatste contractjaar van Schmidt. PSV moet dus vanaf de eerste wedstrijd uit de startblokken vliegen. Als we straks in augustus nog steeds aan het passen, meten en testen zijn, dan zijn deze woorden weinig waard gebleken.
Komt goeeed
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

ruuddevil schreef: 16 mei 2021, 13:26 Toon maakt zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat plek 2 het maximaal haalbare was. Overwinterd in Europa en uitgeschakeld door de bekerwinnaar. Het viel gewoon zwaar tegen Toon. Puntenaantal belabberd, geen enkele topper gewonnen en de amusementswaarde was niet geweldig. Hopelijk gaat de evaluatie intern wat scherper.
Kleine contextuele correctie: achteraf terugkijkend was 2 maximaal haalbare. Dat is iets anders dan jij suggereert. Puntentotaal belabberd: eens, amusementswaarde was er bij tijd en wijle met daartegenover ook diepe dalen. En: zoals vaker gezegd er zal intern zeker harder worden geëvalueerd, dat lijdt geen twijfel. Maar dat zullen wij niet meekrijgen
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 16 mei 2021, 14:21
Het Kanon schreef: 16 mei 2021, 14:18 Toon heeft zijn ideeën over topsport al wat aangepast. Volgend seizoen is meteen het laatste contractjaar van Schmidt. PSV moet dus vanaf de eerste wedstrijd uit de startblokken vliegen. Als we straks in augustus nog steeds aan het passen, meten en testen zijn, dan zijn deze woorden weinig waard gebleken.
Wat is de relatie tot zijn topsportideeën en de contractsduur van Schmidt?
Toon wilde voorheen niets weten van het begrip tussenjaar.
En als in augustus een ingespeeld team eist/verwacht dan gaat het verdomd makkelijk zijn om kritiek te gaan hebben. Dat is nog nooit een club gelukt. We gaan de halve basis wisselen zo'n beetje.

Of leg je bewust onrealistische doelstellingen op zodat je voor jezelf daarmee ook harde kritiek rechtvaardigd?
Nee, dit seizoen stond in het teken van een nieuwe methode en deze nieuwe koers werd geheel in handen gelegd van Schmidt. De Schmidt methode is eigenzinnig en niet per se slecht, maar is suboptimaal voor PSV.

Er zijn punten verloren, er zijn fantasieopstellingen het veld in gestuurd, er zijn vreemde wissels geweest, er zijn wedstrijden geweest waar na 65 minuten de koek op was: Alles in het teken van de lange termijn. Wedstrijd 30 was thuis tegen Heerenveen en het leek nog steeds nergens op.

Seizoen twee móet succes brengen. Aan het einde moeten we stoppen of verlegen met Schmidt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Toon Gerbrands