Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Nou, ik heb het in de "PSV app" nog maar eens hier gevraagd met zo'n 20 man en veruit het merendeel vindt het meevallen. Tenminste, het staat hard maar "oorverdovend"/"elkaar niet kunnen verstaan" niet. Noord, overigens. Tot zover "iedereen". Ik zeg niet dat je/jullie overdrijven maar misschien is het oprecht zo dat het waar ik zit wel meevalt?
Of ze zijn gewoon blij dat ze jouw gebrabbel niet hoeven aanhoren…
Ik ben er ook slechts sporadisch, maar de vrienden die ik heb met een seizoenskaart (een stuk of 5), vinden de muziek ook onnodig hard (en ik ook). Heb ook wel eens een mail gestuurd, maar heb ook geen reactie gekregen toentertijd.
(Los van "Wij zijn Eindhoven", want dat vind ik ook herrie)
Gewoon het clublied omdat dat in mijn optiek gewoon hoort, zoals het wilhelmus bij Oranje.
PSV is wat dat betreft zo slecht in tradities.
Ik vraag me al jaren af waarom de beleidsbepalers niet beseffen dat er veel fans zijn die waarde hechten aan dat soort dingen.
Ze hebben het van oudsher mooie tradionele tenue gewoon verkwanseld vanwege commercie, leesbare sponsornaam boven de strepen verkiezen.
Terwijl het volgens mij veel mooier zou kunnen zijn: Trots op de club, trots op het shirt, trots op het clublied, niet op een of ander lied wat eens een voorbijganger heeft gejat van een ander. Gewoon wat trotser zijn op de club in zn algeheeel!
AntonioVeloso schreef: 27 jul 2024, 02:20
Gewoon het clublied omdat dat in mijn optiek gewoon hoort, zoals het wilhelmus bij Oranje.
PSV is wat dat betreft zo slecht in tradities.
Ik vraag me al jaren af waarom de beleidsbepalers niet beseffen dat er veel fans zijn die waarde hechten aan dat soort dingen.
Ze hebben het van oudsher mooie tradionele tenue gewoon verkwanseld vanwege commercie, leesbare sponsornaam boven de strepen verkiezen.
Terwijl het volgens mij veel mooier zou kunnen zijn: Trots op de club, trots op het shirt, trots op het clublied, niet op een of ander lied wat eens een voorbijganger heeft gejat van een ander. Gewoon wat trotser zijn op de club in zn algeheeel!
Zo heb je ook een hele grote groep supporters die de veranderingen wel mooi vinden. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen.
Omdat PSV nu de regerend kampioen is zal het dit seizoen altijd opkomen met Tina verwacht ik. Alleen kappen ze dat vervolgens heel snel af en komt die pokkeherrie tevoorschijn.