Eran Zahavi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ziege maar ook zagge schreef: 10 mei 2021, 10:48
Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 10:46 En nog even los van het feit dat dit gebeurd is, dankzij de pers weet heel Nederland nu waar hij woont. Volgens mij is in dat huis blijven sowieso geen optie meer qua privacy.
Had ie dus min of meer zelf al voor gezorgd door die filmpjes in de sneeuw...
Ik zag in dat filmpje weinig echt onderscheidende. Je hebt op zoveel plaatsen inclusief mijn woonplaats van die tuinen die grenzen aan het water, met daarachter meer bos. De kans dat mensen in de buurt vertellen aan anderen "dat Zahavi bij ons in de straat woont" lijkt mij groter. Was dat verder ook geen speculatie van de media? Zolang je de daders niet hebt, weet je ook niet hoe ze weten dat Zahavi daar woont.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 11:08
ziege maar ook zagge schreef: 10 mei 2021, 10:48

Had ie dus min of meer zelf al voor gezorgd door die filmpjes in de sneeuw...
Ik zag in dat filmpje weinig echt onderscheidende. Je hebt op zoveel plaatsen inclusief mijn woonplaats van die tuinen die grenzen aan het water, met daarachter meer bos. De kans dat mensen in de buurt vertellen aan anderen "dat Zahavi bij ons in de straat woont" lijkt mij groter. Was dat verder ook geen speculatie van de media? Zolang je de daders niet hebt, weet je ook niet hoe ze weten dat Zahavi daar woont.
Heel simpel. Tip van een pakketbezorger aan twee “nepbezorgers”. Of tip van de glazenwasser, loodgieter, tuinman,....
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 11:08 Ik zag in dat filmpje weinig echt onderscheidende. Je hebt op zoveel plaatsen inclusief mijn woonplaats van die tuinen die grenzen aan het water, met daarachter meer bos. De kans dat mensen in de buurt vertellen aan anderen "dat Zahavi bij ons in de straat woont" lijkt mij groter. Was dat verder ook geen speculatie van de media? Zolang je de daders niet hebt, weet je ook niet hoe ze weten dat Zahavi daar woont.
Kan ook goed ja, maakt ook verder niet veel uit...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

https://www.politie.nl/nieuws/2021/mei/ ... nborg.html

Verdachte 1

Rond de 20 jaar oud
Donkere huidskleur
Ongeschoren
165 -170 meter lang
Postbezorger T-shirt
Zwarte jas

Verdachte 2

Rond de 20 jaar oud
Lichte huidskleur
165 -170 meter lang
Lichtblauw medisch mondkapje
Groene jas met capuchon

Binnenkort in opsporing verzocht..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Lichtblauw medisch mondkapje, volgens mij zag ik die net voorbij lopen hier!!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Honden zijn het. En dat is dan nog een belediging voor honden.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Een overval is al niet normaal, maar als echt de haren van de vrouw van Zahavi zijn afgeknipt wordt het nog bizarder....
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Mij bekruipt het unheimische gevoel dat buiten de kostbaarheden die ze wilden stelen dit ook werd gedaan vanwege de nationaliteit van het Zahavi gezin..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Laat je fantasie niet op hol slaan he.

Het waren in elk geval jonge, sadistische psychopaten, het soort ventjes die de politie ook heel erg graag als eerste van de straat wil hebben. Ik heb er vertrouwen in dat dat snel gaat lukken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ben benieuwd naar de achtergrond van de daders en wellicht waarom ze het haar van de echtgenote hebben geknipt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Riffii
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 587
Lid geworden op: 4 nov 2020

milansandro schreef: 10 mei 2021, 12:19 Mij bekruipt het unheimische gevoel dat buiten de kostbaarheden die ze wilden stelen dit ook werd gedaan vanwege de nationaliteit van het Zahavi gezin..
Ja want er lopen er niet genoeg rond met een keppeltje rond in Adam die je kunt ‘pakken’.

Die gast is loaded zoals vele profs en dan kun je op een wedstrijddag zoals bij velen al is eerder gebeurd inbreken.

Buiten de corona tijd tref je meestal een leeg huis aan zoals bij v d meyde etc
Sanga are u dead ???? NO MAN!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Tyfus lijers. Met de verkeerde gefuckt
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

milansandro schreef: 10 mei 2021, 12:27 Ben benieuwd naar de achtergrond van de daders en wellicht waarom ze het haar van de echtgenote hebben geknipt..
Niet te ver zoeken, kan gewoon een dreigmiddel zijn hè.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hier zouden we toch mee stoppen, Shoving?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vooruit. Nog steeds woest.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 10 mei 2021, 12:27 Ben benieuwd naar de achtergrond van de daders en wellicht waarom ze het haar van de echtgenote hebben geknipt..
Misschien had ze nog n coronakapsel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

guus schreef: 10 mei 2021, 12:31
milansandro schreef: 10 mei 2021, 12:27 Ben benieuwd naar de achtergrond van de daders en wellicht waarom ze het haar van de echtgenote hebben geknipt..
Niet te ver zoeken, kan gewoon een dreigmiddel zijn hè.
Dat is inderdaad gewoon om de eisen kracht bij te zetten en te laten merken dat je het meent.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je hebt hier idd te maken met compleet gestoorde criminelen die een multimiljonair op zn zwakke plek aanvallen. Je hoeft er verder geen symboliek achter te zoeken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 13:20 Je hebt hier idd te maken met compleet gestoorde criminelen die een multimiljonair op zn zwakke plek aanvallen. Je hoeft er verder geen symboliek achter te zoeken.
De symboliek achter dit kan ook vernedering zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 10 mei 2021, 13:27
Josef Dettelbacher schreef: 10 mei 2021, 13:20 Je hebt hier idd te maken met compleet gestoorde criminelen die een multimiljonair op zn zwakke plek aanvallen. Je hoeft er verder geen symboliek achter te zoeken.
De symboliek achter dit kan ook vernedering zijn..
Ja het kan allemaal inderdaad, maar is het belangrijk? Ik vind het voor dat gezin al triest genoeg dat iedereen in de media er iets over wil berichten. Leuk dat onze John nog wat details deelt, maar is dat nou echt in het belang van Eran, Shay en de kids?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ad.nl/dossier-overval-op-hu ... ~ae886b8a/

PS: In Engeland en Frankrijk zijn dit soort overvallen al vaker gebeurd, bij o.a. Di Maria was zijn familie ook thuis toen het gebeurde.
Voetballers in de top hebben nu eenmaal heel veel geld en zijn tijdens wedstrijden zeker niet thuis, triest maar ze zullen zich beter moeten beveiligen tegen deze geharde criminelen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het is inderdaad van alle landen.

De jonge leeftijd van de overvallers is ook opvallend en maakt het meteen extra gevaarlijk omdat ze gevolgen van handelen niet overzien en impulsief kunnen reageren. Zware criminaliteit was ooit het eindpunt van een criminele carriere. Nu het beginpunt lijkt het.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 10 mei 2021, 13:53 https://www.ad.nl/dossier-overval-op-hu ... ~ae886b8a/

PS: In Engeland en Frankrijk zijn dit soort overvallen al vaker gebeurd, bij o.a. Di Maria was zijn familie ook thuis toen het gebeurde.
Voetballers in de top hebben nu eenmaal heel veel geld en zijn tijdens wedstrijden zeker niet thuis, triest maar ze zullen zich beter moeten beveiligen tegen deze geharde criminelen.
Twee beveiligers inhuren op wedstrijddagen, volgens mij is dat financieel voor elke PSV speler goed te doen. Maar dan zijn er wel nog zo'n 330 dagen per jaar over waarop ze ook aan kunnen bellen.. en als ze met wapens voor de deur staan, dan lijkt het me dat ze dit ook kunnen wanneer je wél thuis bent.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Als je eenmaal weet waar een profvoetballer woont, is het ook niet zo lastig om te achterhalen wanneer hij niet thuis is.
De informatie over wanneer de selectie van PSV aan het trainen is, is ook gewoon op internet te vinden. Dus dan zou je al zeker 5 dagen per week een beveiliger moeten inhuren, als je het over die boeg wil gooien.

Het is idioot dat je er als profvoetballer zelf over na moet denken hoe je je huis en je gezin veilig achterlaat, maar er zijn heel wat degelijke camera-systemen en beveiligingsopties te vinden voor je eigen huis. Zoals een voordeur/toegangspoort die je op afstand en via een camera kan bedienen: als je het niet vertrouwt wie er voor je deur staat, blijft de deur dus dicht.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Nu is het te laat he, de overval heeft al plaats gevonden. Die gasten komen (voorlopig) niet meer terug, vooral als ze een mooie buit hebben. Dus beveiliging doe je dan meer voor je eigen gevoel, maar er zal geen overval meer komen.

Mn tante is in 2011 overvallen en afgelopen januari weer na 10 jaar. En dit keer gewoon via het dak, zo via het luikje naar binnen. Als ze denken dat het weer eens tijd is, komen ze wel. Ze checken wekenlang alles wat je doet, hoe laat je weg gaat en thuis komt, ze hebben er ook geen problemen mee om dagenlang ergens te verblijven bij je in de buurt. In deze situatie waren ze al een dag op het dak en hebben ze hun tijd genomen om dat ding open te krijgen. We hebben hier hier over een luik dat er zat om inbraken te voorkomen. Verder hangen er camera’s, er is een alarm aanwezig en rolluiken. Die gasten zijn niet dom he. Wel is het uitschot dat op de wreedst mogelijke manier aangepakt moet worden.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Revolinho schreef: 10 mei 2021, 14:39 Nu is het te laat he, de overval heeft al plaats gevonden. Die gasten komen (voorlopig) niet meer terug, vooral als ze een mooie buit hebben. Dus beveiliging doe je dan meer voor je eigen gevoel, maar er zal geen overval meer komen.
Wellicht dat de rest van de selectiespelers (en hun gezinsleden) ook wel extra gaan nadenken nu, en is de situatie van Zahavi helaas die van het kalf dat al verdronken is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eran Zahavi