Scheidsrechterstopic

Scheidsrechters en VAR. Bespreek hier de arbitrage.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dat haalde ik niet aan om te ondersteunen dat het geen goede scheidsrechter was, ik reageerde op:
Grasmat schreef: 25 apr 2021, 12:51 Wedstrijden tegen ons alweer vergeten?
En ja Lozano was/is een verschrikkelijke aansteller die graag kaarten aannaait..
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

deninho32 schreef: 25 apr 2021, 15:24 Lozano stelde zich wederom enorm aan. Hij raakt hem amper of zelfs helemaal niet. Ja dat vond ik een belachelijke kaart. Heeft niks met objectiviteit of wat dan ook te maken. Voor wat het waard is, de heren analisten waren het toentertijd roerend met me eens..
Is het niet zo dat de regels eigenlijk niks zeggen over het daadwerkelijk raken of blesseren van een speler?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 apr 2021, 10:42
deninho32 schreef: 25 apr 2021, 15:24 Lozano stelde zich wederom enorm aan. Hij raakt hem amper of zelfs helemaal niet. Ja dat vond ik een belachelijke kaart. Heeft niks met objectiviteit of wat dan ook te maken. Voor wat het waard is, de heren analisten waren het toentertijd roerend met me eens..
Is het niet zo dat de regels eigenlijk niks zeggen over het daadwerkelijk raken of blesseren van een speler?
Ik doelde meer op het aanstellen en doorrollen van Lozano. De intentie kan ook leidend zijn inderdaad. Tagliafico is een smeerlap, maar dit was overdreven en ook ingegeven door het gedrag van Lozano.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Welke voetballer stelt zich niet aan dan?
Beetje vreemd om daar specifiek Lozano van te betichten, helemaal na een actie van die TBS'er.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Moeten m.i. ook gewoon weer kaarten voor gegeven worden idd, voor aanstellerij. Vragen om kaarten, ook zoiets. Natrappen mag tegenwoordig dus ook al, je gaat je afvragen waar ze in zemelsnaam mee bezig zijn bij de FIFA.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ren Höek schreef: 26 apr 2021, 11:12 Welke voetballer stelt zich niet aan dan?
Beetje vreemd om daar specifiek Lozano van te betichten, helemaal na een actie van die TBS'er.
Lozano is wel een enorme matennaaier natuurlijk, in alles Suarez light.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Bizar hoe je steeds over 'eigen' spelers praat. Zo schandalig was Lozano helemaal niet. Zal wel passen in jouw objectieve straatje. En dan kies je iemand als Tagliafico uit, als iemand dan echt een smerige matennaaier is en de beeldvorming tegen zou moeten hebben.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Volgens mij noemde ik Tagliafico eerder een smeerlap. Kun jij überhaupt wel lezen? En of het een 'eigen' speler betreft of niet vind ik totaal niet relevant.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik kan prima lezen, je noemt hem een smeerlap, maar praat zijn acties goed. Daarbij noemde je hem pas later een smeerlap, maar je lult je toch wel in allerlei bochten om maar aan je eigen 'ik ben zo objectief' plaatje vast te kunnen houden.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ik praat niks goed, ik vond een gele kaart(zeker een tweede) in dit geval overdreven. Als jij daar anders over denkt is dat prima. Lozano vind ik een enorme matennaaier, of hij nou voor PSV of Vitesse of wat dan ook speelt is niet echt relevant lijkt me.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 apr 2021, 11:14 Moeten m.i. ook gewoon weer kaarten voor gegeven worden idd, voor aanstellerij. Vragen om kaarten, ook zoiets. Natrappen mag tegenwoordig dus ook al, je gaat je afvragen waar ze in zemelsnaam mee bezig zijn bij de FIFA.
Kaarten vragen is sowieso eigenlijk een gele kaart, maar daar houdt helaas geen enkele scheidsrechter zich aan.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

deninho32 schreef: 26 apr 2021, 14:43 Ik praat niks goed, ik vond een gele kaart(zeker een tweede) in dit geval overdreven. Als jij daar anders over denkt is dat prima. Lozano vind ik een enorme matennaaier, of hij nou voor PSV of Vitesse of wat dan ook speelt is niet echt relevant lijkt me.
Die heeft onder Gattusso wel echt stappen hierin gezet. Heeft ook veel wedstrijden moeten banken vanwege deze mentaliteit. Volgens mij is het er nu wel voor een groot deel uit en is hij "mannelijker" geworden. Ik irriteerde me ook altijd aan die rare fratsen van Lozano.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Goed om te lezen..Rino maakte daar als speler ook wel korte metten mee :)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 26 apr 2021, 12:05 Lozano is wel een enorme matennaaier natuurlijk, in alles Suarez light.
Heeft Lozano mensen gebeten dan en staat/stond hij bekend om zijn schwalbes?
Die vergelijking begrijp ik niet, ook niet met de 'light' toevoeging.

Dat hij makkelijk valt en zich kan aanstellen klopt, maar dat zie je bij zoveel spelers. Sowieso bij veel Zuid-Europeanen en Zuid-Amerikanen, allemaal matennaaiers en Suarez light spelers dus?
Dat is een prima mening verder trouwens, maar ik snap niet goed waarom je specifiek Lozano als voorbeeld aanhaalt. Je kunt daarvoor ook het halve huidige Ajax team gebruiken, om maar iets te noemen.

Makkelie was nooit een topper als scheids, wel als VAR. Maar hij lijkt stappen te hebben gemaakt, al is vooral hij de matennaaier door zijn grens te slachtofferen na 1 fout.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Het ging over Makkellie en toen werd verwezen naar zijn wedstrijden van PSV. Vandaar dat ik dit voorbeeld gaf, waar toevallig Lozano bij was betrokken.

Met de titel Suzarez light bedoel ik hetzelfde type (blinde draver die zich aanstelt en schwalbes maakt) maar dan een tandje lichter. Zowel qua kwaliteit als in gedrag.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tandje? Zeg maar gerust een heel gebit lichter :clown:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Nijhuis is echt een pedante ijdeltuit. Zelfs Auasar vond het eigenlijk toch wel hands, maar meneer niet hoor want geen opzettelijk hands.

Is "opzettelijk" weer een criterium? Want dan ken ik nog wel een paar gevallen....
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Thoresen schreef: 08 mei 2021, 18:57 Nijhuis is echt een pedante ijdeltuit. Zelfs Auasar vond het eigenlijk toch wel hands, maar meneer niet hoor want geen opzettelijk hands.

Is "opzettelijk" weer een criterium? Want dan ken ik nog wel een paar gevallen....
Het schijnt dat hij tijdens de wedstrijd al tegen spelers heeft gezegd dat het eigenlijk hands was.

Dat deze idioot nog mag fluiten is te gek voor woorden. Een goede scheidsrechter moet zo onzichtbaar mogelijk zijn en zo min mogelijk in de aandacht komen. Basje is/doet exact het tegenovergestelde.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Grasmat schreef: 08 mei 2021, 19:06
Thoresen schreef: 08 mei 2021, 18:57 Nijhuis is echt een pedante ijdeltuit. Zelfs Auasar vond het eigenlijk toch wel hands, maar meneer niet hoor want geen opzettelijk hands.

Is "opzettelijk" weer een criterium? Want dan ken ik nog wel een paar gevallen....
Het schijnt dat hij tijdens de wedstrijd al tegen spelers heeft gezegd dat het eigenlijk hands was.
Om vervolgens op camera na de wedstrijd weer te zeggen dat het geen hands was.

Op camera iets anders zeggen dan buiten of op het veld waar heb ik dat eerder gehoord bij Nijhuis :bla:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zie nu dat moment bij Sparta voorbij komen. Die gast van Sparta staat in de volleybal houding en krijgt de bal vol op zijn handen. Maar onze geitenneuker vindt het geen strafschop...
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ruuddevil schreef: 09 mei 2021, 08:59 Ik zie nu dat moment bij Sparta voorbij komen. Die gast van Sparta staat in de volleybal houding en krijgt de bal vol op zijn handen. Maar onze geitenneuker vindt het geen strafschop...
Hij vond het schijnbaar wel, dat zei hij tegen de speler (volgens de regels is het hands), maar omdat de bal de andere kant op ging vond hij een strafschop te zwaar.

Idioot met zijn eigen regels.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Hoe lang heeft dit stel lijers (Kuipers, Nijhuis, Blom) nog te gaan tot hun pensioen. We zitten al jaren naar deze bagger te kijken en het zou toch een keer afgelopen moeten zijn.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Kuipers samen noemen met Nijhuis en Blom :haha:
Maar ach, Basje heeft maandag weer iets te melden bij VI. Precies wat de bedoeling is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

https://www.veronicainside.nl/nieuws/ba ... -bespreken
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Stuur hem nou maar gewoon met Kerstvakantie, niemand zit meer op hem te wachten
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

:sheepfuck:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Scheidsrechterstopic