Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
mr.top
Internationale topspeler
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

deninho32 schreef: 21 jun 2024, 17:42 Die 2 was wel aardig. Bij de regenjas zat een klasgenote van me in het programma. Ze wilde met John de Wolf op de foto. Kwam Harry Vermeegen langs bij haar en wij natuurlijk allemaal kijken bij haar huis. Ik heb nog nooit zo'n botte dooie lul als Vermeegen gezien. Leuk doen als de camera draait, maar zodra die uit is verandert hij in een oetlul.
Grappig!

Ik las laatst een interviewtje met Gerrit de jager. Dat is de man die al die logo’s en zo tekende. Die zei vrij letterlijk dat beide heren elkaar speelden op tv.
koetje schreef: 21 jun 2024, 14:55Op TV heeft hij een afmaker nodig. Zo waren Spaan en Vermegen vroeger een vermakelijk duo maar los van elkaar is het helemaal niks
Natuurlijk eens met je lezing over Wilfred Genee.

Maar Spaan en Vermeegen hadden beide andere interesses. Harry Vermeegen wilde leuk blijven doen en Henk spaan ging met Hard Gras wat meer de serieuze kant op.
PCGC
Vedette
6

Awards:

TomPSV schreef: 15 jun 2024, 09:13 Ik snap er eigenlijk niets van dat de mannen nu terugkeren. Ze hebben meerdere malen gezegd niets meer met voetbal te hebben, met name Johan. En dan moeten ze nu iedere avond verplicht over voetbal gaan zitten lullen, al deden ze dat gister ook niet erg veel.

Had lekker Hélène met haar showtje op tv gehouden. Daar was best een leuk EK-sfeertje in die tent met ook wat meer wisselende gasten dan bij de mannen. Jack van Gelder vond ik in tegenstelling tot vroeger ook prima te pruimen.

Hélène gewoon de hele sportzomer en dan de mannen in september weer fris en fruitig terug met het dagelijkse showtje over de actualiteiten had logischer geweest.
Geld. Puur vanwege het geld. Ze krijgen nu tijdens het EK per aflevering betaald en geloof me maar, die Genee heeft daar een groot slaatje uitgeslagen voor de mannen.
#FreeGeneratie4
mr.top
Internationale topspeler
4

Ik liep een dagje achter met kijken dus ik zag gisteren pas de aflevering met Albert Verlinde terug. Los van het feit dat de man zich heeft ontwikkeld van een hater tot een oprecht leuke gast was er iets anders wat de aandacht trok.

De bijna formidabele desinteresse van Johan Derksen in het voetbal. Terwijl dit toch een zeer belangrijke reden was om deze serie shows te lanceren. We hebben het op dit forum de laatste dagen gehad over Marco van Basten maar de oude Derksen was een goede nummer twee.
deninho32
Site Admin
6
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Mooi Wark met een aparte Nederlandse cover van working class hero. Lennon draait zich om in zijn graf :lol:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Leontien van Moorsel die weer een slechte imitatie van een Rotterdams accent doet. :lol:
Standbeeld
Mister PSV
2

Wanneer Manolev tijdens het interview met VI hoort dat René nog altijd op tv te bewonderen is, doet hij een verrassende suggestie. “Misschien moet ik dan maar een keer langskomen om een mooie tv-show met ze te maken”, aldus de oud-rechtsback.
:mrgreen:
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Die ex van Davids is echt extreem vervelend aan tafel. Je zou bijna gaan begrijpen dat Davids haar wat opvoedende tikkies gaf in hun relatie.
PCGC
Vedette
6

Awards:

Vind Dickie ook helemaal 0.0 toevoegen, is veel te braaf voor zo’n programma.

Het is dit seizoen wel vaker miss dan hit moet ik zeggen met gasten.

Vind alleen Albert een schot in de roos, die lult echt prima mee en slaat ook gewoon lekker om zich heen.
Chris Woerts is altijd vermakelijk omdat die zo belachelijk gemaakt wordt. Rutger en Wierd zijn verder ook wel prima.
Knoester en Eus zijn mongolen.
#FreeGeneratie4
Standbeeld
Mister PSV
2

PCGC schreef: 07 jul 2024, 07:24 Vind Dickie ook helemaal 0.0 toevoegen, is veel te braaf voor zo’n programma.

Het is dit seizoen wel vaker miss dan hit moet ik zeggen met gasten.

Vind alleen Albert een schot in de roos, die lult echt prima mee en slaat ook gewoon lekker om zich heen.
Chris Woerts is altijd vermakelijk omdat die zo belachelijk gemaakt wordt. Rutger en Wierd zijn verder ook wel prima.
Knoester en Eus zijn mongolen.
De laatste twee personen die je noemt zijn eigenlijk de enige twee personen die nog enigzins helder na kunnen denken. De mannen, Albert en Chris zijn een stel roddelkonten. Wierd vind ik te extreem. Rutger is het recalcitrante verloren en lult vooral veel mee.
PCGC
Vedette
6

Awards:

Smaken verschillen
#FreeGeneratie4
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Ik vind vooral die Rutger enorm door de mand vallen de laatste tijd. Enorm politiek correct ineens.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik vind hem al vanaf het begin bloedirritant eigenlijk. Eus als gast en de zoon van Harry Mens aan de bar is perfect wat mij betreft.
deninho32
Site Admin
6

Awards:

En Hansie Hansie terug. Overigens vind ik Albert Verlinde ook prima als gast.
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 08 jul 2024, 18:18 En Hansie Hansie terug. Overigens vind ik Albert Verlinde ook prima als gast.
Pfoe dan is het niveau wel heel diep weg gezakt…
Likes voor Thijs :
Standbeeld
PCGC
Vedette
6

Awards:

Hansie terug, wat zou dat mooi zijn!
Likes voor PCGC :
deninho32
#FreeGeneratie4
mr.top
Internationale topspeler
4

Hansie zie je misschien volgend jaar terug wanneer de heren hun laatste aflevering uitzenden. Derksen doet er alles aan om de banden met het oude programma door te snijden. De wijze waarop hij afgelopen week bijvoorbeeld anti-reclame voor dat boek over Johan Boskamp maakte was veelzeggend.
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Derksen heeft tegen Hansie gezegd dat zijn inbreng nihil was en dat er geen plek voor hem is in het nieuwe format. Die gaat niet terugkomen.
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Hansie is een lul.
Menno1
Legende
6

mr.top schreef: 10 jul 2024, 09:46 Hansie zie je misschien volgend jaar terug wanneer de heren hun laatste aflevering uitzenden. Derksen doet er alles aan om de banden met het oude programma door te snijden. De wijze waarop hij afgelopen week bijvoorbeeld anti-reclame voor dat boek over Johan Boskamp maakte was veelzeggend.
Dat heb ik even gemist, maar wel een aparte uitspraak dan. Wat zei hij precies en waarom is hij zo bezig? Vind dat niet heel sympathiek om eerlijk te zijn. En ook niet Derksen-eigen, die er juist bekend/berucht om stond om altijd zijn vriendjes te beschermen.
mr.top
Internationale topspeler
4

Menno1 schreef: 11 jul 2024, 17:15
mr.top schreef: 10 jul 2024, 09:46 Hansie zie je misschien volgend jaar terug wanneer de heren hun laatste aflevering uitzenden. Derksen doet er alles aan om de banden met het oude programma door te snijden. De wijze waarop hij afgelopen week bijvoorbeeld anti-reclame voor dat boek over Johan Boskamp maakte was veelzeggend.
Dat heb ik even gemist, maar wel een aparte uitspraak dan. Wat zei hij precies en waarom is hij zo bezig? Vind dat niet heel sympathiek om eerlijk te zijn. En ook niet Derksen-eigen, die er juist bekend/berucht om stond om altijd zijn vriendjes te beschermen.
Er werd eigenlijk vrij duidelijk gesteld dat er in het boek niks nieuws stond, hoewel er nog genoeg onbenoemd was van Jan Boskamp. Vervolgens meldde hij dat het was geschreven door de huidige partner van Boskamp en dat dit waarschijnlijk de enige reden zou zijn dat dit boek er gekomen is.

Er werd wel gezegd door Wilfred dat dit toch wel anti reclame was. Maar helaas werd Daarna het onderwerp alweer afgekapt .
Likes voor mr.top :
Menno1
PCGC
Vedette
6

Awards:

Heerlijke uitzending!

🤣🤣🤣
#FreeGeneratie4
deninho32
Site Admin
6

Awards:

De moeite waard om terug te kijken dus morgen? Ben benieuwd. :D
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

deninho32 schreef: 12 jul 2024, 23:51 De moeite waard om terug te kijken dus morgen? Ben benieuwd. :D
Ik heb er nog een kleine 30 staan, dus het duurt nog even tot ik aan deze toekom :grin:
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Mooie vakantiebezigheid.
deninho32
Site Admin
6

Awards:

PCGC schreef: 12 jul 2024, 23:25 Heerlijke uitzending!

🤣🤣🤣
Was een ouderwetse inderdaad. :lol:
deninho32
Site Admin
6

Awards:

Keihard raak.
Likes voor deninho32 :