Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Doldenaar
Bankzitter
1
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Waar is onze exoot Gilbert?
Menno1
Legende
6

750k voor een middelmaat talent is totaal onrealistisch. Het zou niet eens de helft moeten zijn. Lijkt mij complete onzin.
Andman
Jeugdinternational
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

Menno1 schreef: 04 jul 2024, 16:09 750k voor een middelmaat talent is totaal onrealistisch. Het zou niet eens de helft moeten zijn. Lijkt mij complete onzin.
Nogmaals. Het is in New Israeli Shekel (ILS). De currency/valuta/munteenheid van Israel, dus omgerekend 185k euro. Het is dus gewoon een normaal bedrag. Of moet hij voor letterlijk peanuts spelen?

Hij heeft wel de mentaliteit, als ik zijn trackrecord bekijk. Hij begon op de bank in de O18 naar topscorer in O18 jaar 2, EK O19 ook eerste wedstrijd op de bank en toen verder als basisspeler naar de finale. Als de trend zich volgt zal Abed in zijn tweede jaar KKD een goed seizoen draaien.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Andman schreef: 04 jul 2024, 17:39
Menno1 schreef: 04 jul 2024, 16:09 750k voor een middelmaat talent is totaal onrealistisch. Het zou niet eens de helft moeten zijn. Lijkt mij complete onzin.
Nogmaals. Het is in New Israeli Shekel (ILS). De currency/valuta/munteenheid van Israel, dus omgerekend 185k euro. Het is dus gewoon een normaal bedrag. Of moet hij voor letterlijk peanuts spelen?

Hij heeft wel de mentaliteit, als ik zijn trackrecord bekijk. Hij begon op de bank in de O18 naar topscorer in O18 jaar 2, EK O19 ook eerste wedstrijd op de bank en toen verder als basisspeler naar de finale. Als de trend zich volgt zal Abed in zijn tweede jaar KKD een goed seizoen draaien.
In de tweet staat €.
Andman
Jeugdinternational
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

SKERLA schreef: 04 jul 2024, 17:45
Andman schreef: 04 jul 2024, 17:39

In de tweet staat €.
Ja, ik heb ff onderzoek gedaan naar Ynet, de enige die verhaaltjes over zijn zogenaamde salaris schreef. Alles schrijven ze in €, zelfs het salaris van Zahavi bij Maccabi Tel Aviv die onlangs heeft verlengd. Persoonlijk vermoed ik dat Ynet, een celebrity internet portal, deze misleidende story te wereld heeft gebracht omdat Abed’s familie nogal populair is. Zijn tante is een model met veel followers. De familie/oudere broer runt een luxe kosher restaurant in Tel Aviv. Ze deden mee aan een reality gameshow. Het is dus pure clickbait.
Likes voor Andman :
SKERLA
TigTogFlip
Regelmatige invaller
1
Seizoenkaart: Vak D
Favoriete speler: Sangare

Doldenaar schreef: 04 jul 2024, 16:05 Waar is onze exoot Gilbert?
Hij raakte geblesseerd tegen FC Eindhoven en heeft sindsdien niet meer gespeeld.
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Drommels
Bankzitter
2

Is er al iets bekend over de nieuwe coach van Jong PSV? Eigenlijk best bizar dat hier nog niemand voor de groep staat.
Flabbergast
Talent
3

Zouden ze wachten tot Van der Gaag vrijkomt?
DonyellMalen
Legende
3

Hoop het niet. Zie liever een modernere trainer bij Jong PSV.
Jwoeloe
Moderator
6

Awards:

Joenepsv
Legende
6

Awards:

Dat was zo ongeveer de laatste naam die ik verwachtte.
Madueke
Legende
5

Dan had je net zo goed Boessen kunnen houden. Laten we hopen dat die andere kandidaten wat meer vooruitstrevend zijn.
Menno1
Legende
6

Ook niet wat ik had gedacht en ik sta niet te springen: een 60'er voor de groep, nooit de middelmaat ontstegen.
ComeOnPSV
Vedette
5

Ik weet oprecht niet wat ik hiervan moet vinden.

Positief: een echte hoofdtrainer waar spelers echt wel veel van zullen leren.

Negatief: geen idee of hij Boszball speelt en is Fons niet te ambitieus dat hij na 1 seizoen weer hogerop wil?
TomPSV
Legende
5

Vrij matige trainer en staat niet bekend om het spel dat Bosz met PSV wil spelen. Lijkt me geen geschikte optie.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3

Groenendijk vind ik nou echt een Ajax-man. En altijd een garantie op saai voetbal. Lijkt me geen beste keuze. Ook weinig vernieuwend qua visie, zou wel iemand uit de Red Bull-school willen zien.
nilssonH
Moderator
6
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Dat is nou niet bepaald een verheffende naam inderdaad. Zeker na zo'n lange zoektocht.
DeBruyne
Meervoudig international
6

Awards:

Menno1 schreef: 11 jul 2024, 21:23 Ook niet wat ik had gedacht en ik sta niet te springen: een 60'er voor de groep, nooit de middelmaat ontstegen.
Precies even oud als Peter Bosz dus..

Nooit mijn favoriete trainer geweest, maar ik neem aan, mocht hij komen dat PSV hem wel heeft ingepeperd dat hij dezelfde lijn als Boszbal moet gaan volgen dan toch
Madueke
Legende
5

Ja, maar dat is hetzelfde als dat de KNVB aan Koeman zou vragen voorafgaand aan het EK of hij dezelfde speelstijl als Bosz willen implementeren. Dat kunnen ze niet, dan willen ze niet.
Mr.Unibet
Geselecteerd voor Oranje
3
Seizoenkaart: Vak H

DeBruyne schreef: 11 jul 2024, 22:16
Menno1 schreef: 11 jul 2024, 21:23 Ook niet wat ik had gedacht en ik sta niet te springen: een 60'er voor de groep, nooit de middelmaat ontstegen.
Precies even oud als Peter Bosz dus..

Nooit mijn favoriete trainer geweest, maar ik neem aan, mocht hij komen dat PSV hem wel heeft ingepeperd dat hij dezelfde lijn als Boszbal moet gaan volgen dan toch
Hoe zie je dat voor je dan? Alsof een trainer zo even de visie van een andere trainer kan kopiëren?
Chucky
Vedette
5

Groenendijk is gewoon een enorm middelmatige trainer.
Likes voor Chucky :
Eindhovenvoetbal
DeBruyne
Meervoudig international
6

Awards:

Madueke schreef: 11 jul 2024, 22:22 Ja, maar dat is hetzelfde als dat de KNVB aan Koeman zou vragen voorafgaand aan het EK of hij dezelfde speelstijl als Bosz willen implementeren. Dat kunnen ze niet, dan willen ze niet.
Je kan toch aangeven dat jong PSV in hetzelfde systeem gaat spelen als PSV 1 en probeerd op dezelfde manier druk gaan zetten of op dezelfde manier proberen op te bouwen bv.

Dat moet toch ook de bedoeling zijn van Jong PSV. Is er een blessure of schorsing, dat de spelers dan weten wat ze moeten doen als ze met het grote PSV mee mogen
Juancho
Mister PSV
6

Ik had idd ook veel liever een (jongere) trainer gezien die modern is, beetje van de nieuwe lichting etc. etc. Fonsie is nog van de oude stempel. Zou het een hele rare keuze vinden. Verder duren de gesprekken met Aloys Wijnker ondertussen ook al een tijdje zo. Terwijl op gebied van jeugdbeleid deze periode toch ook hele belangrijke keuzes gemaakt moeten worden.

Tis dus zaak om snel deze toch wel belangrijke posities heel goed te gaan invullen.
Likes voor Juancho :
DeBruyne
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Ga nou geen gekke dingen doen Earnie.
Madueke
Legende
5

DeBruyne schreef: 11 jul 2024, 22:34
Madueke schreef: 11 jul 2024, 22:22 Ja, maar dat is hetzelfde als dat de KNVB aan Koeman zou vragen voorafgaand aan het EK of hij dezelfde speelstijl als Bosz willen implementeren. Dat kunnen ze niet, dan willen ze niet.
Je kan toch aangeven dat jong PSV in hetzelfde systeem gaat spelen als PSV 1 en probeerd op dezelfde manier druk gaan zetten of op dezelfde manier proberen op te bouwen bv.

Dat moet toch ook de bedoeling zijn van Jong PSV. Is er een blessure of schorsing, dat de spelers dan weten wat ze moeten doen als ze met het grote PSV mee mogen
Dat zullen ze ongetwijfeld ook tegen Boessen gezegd hebben en daar hebben we helemaal niets van teruggezien. Trainers van de oude stempel, daar heeft (Jong) PSV niks aan. Zo'n Groenendijk zit ook al 1 jaar thuis en die is blij als hij bij PSV aan de slag kan. Natuurlijk stemt hij er mee in als ze vragen of hij de filosofie van Bosz wil uitvoeren, maar dat wil niet zeggen dat hij dat kan.
Likes voor Madueke :
DeBruyne

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen