Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
psvgouda
Vedette
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lorenzo von Matterhorn schreef: 09 jul 2024, 08:44 Wat een commotie hier. Dat PSV zegt dat ie als CV is gehaald is gewoon een rookgordijn. Eerste seizoenswedstrijd staat hij doodleuk op rechtsbuiten.
Huh? Is ie niet de vervanger van Bennie?!
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

En toch is Flamingo zijn data als CV een stuk beter dan als CVM, just sayin.
Likes voor Sensation (totaal 2):
ArdbegRJA
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Chucky schreef: 09 jul 2024, 08:40 Overigens hoeven we ook niet te doen alsof de mensen binnen PSV altijd alles bij het rechte eind hebben (kan ook niet), en we de meningen van supporters per definitie niet serieus hoeven te nemen. Kan me bijvoorbeeld nog veel te goed herinneren dat ene Marcel Brands ooit D. Luckassen (RCV/CVM) oppikte bij AZ voor een miljoenenbedrag als opvolger van de vertrokken Moreno (LCV), terwijl het halve forum destijds vooraf al riep dat het een fiasco zou worden. En dat bleek achteraf nog een understatement. PSV kan heel hard roepen dat hij als CV gehaald is, maar als CVM presteerde hij afgelopen seizoen gewoon sterker. Neemt niet weg dat het alsnog een succes centraal achterin kan worden natuurlijk.
Het feit dat dit een voorbeeld is van 7 jaar, en twee TD’s, geleden is zegt wel genoeg. En nee PSV ziet echt niet alles goed maar bezit over zo verschrikkelijk veel informatie en kennis dan wij hier…
TomPSV023
International
1
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi

Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
Menno1
Legende
6

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 20:24 Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
Heeft hij een terugkoop clausule voor zijn dochter weten te ritselen? Of een doorverkoop %?
Likes voor Menno1 :
Zuc0
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 20:24 Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
Ze?

Pelle Clement toch?
rjg1992
Bankzitter
3

Wat een bizar goede selectie heeft Earnie neergezet zeg, echt ongelofelijk. Als ik die trainingsvideo kijk, er zit gewoon geen matige speler tussen. Het is echt een moordende concurrentiestrijd waar elke speler zo veel beter van gaat worden. 🤤

Wel hoop ik dat ze Tillman voor de flank gaan inzetten, anders vrees ik dat Babadi en Land te weinig gaan spelen.
TomPSV023
International
1
Favoriete speler: Messi

SKERLA schreef: 10 jul 2024, 20:37
Ze?

Pelle Clement toch?
Daar is ze inderdaad mee, ze had hiervoor heel lang een relatie met een goede vriend van mij
Standbeeld
Mister PSV
2

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 21:13
SKERLA schreef: 10 jul 2024, 20:37

Ze?

Pelle Clement toch?
Daar is ze inderdaad mee, ze had hiervoor heel lang een relatie met een goede vriend van mij
Jammer voor ons dat de relatie tussen de dochter van Earnie en je maat uit is gegaan. :mrgreen:
Bram
Nationale topspeler
3

Nou Earnie, je mag aan de bak. Jerdy is onhoudbaar
CZ_Code
Nationale topspeler
2

Bram schreef: 10 jul 2024, 22:59 Nou Earnie, je mag aan de bak. Jerdy is onhoudbaar
Dan hoeft die ook niet aan de bak dus.
Bram
Nationale topspeler
3

CZ_Code schreef: 10 jul 2024, 23:02
Bram schreef: 10 jul 2024, 22:59 Nou Earnie, je mag aan de bak. Jerdy is onhoudbaar
Dan hoeft die ook niet aan de bak dus.
Vervangerlijst
BarryBanaan
Jeugdinternational
Favoriete speler: Joey Veerman

Nee en dan in alle talen die we kennen op deze planeet is het enige wat Ernie hoeft te zeggen. Einde verhaal.
Likes voor BarryBanaan :
Grasmat
PSV_Haarlem
Veelbelovend talent
1
Favoriete speler: Luc Nilis

Blijf in herhaling vallen maar het kan zomaar zijn dat van de basis 11 2023-2024 alleen Luuk, Tillman, Til , Dest (maar pas terug in 25) en Saibari/Lang (mits fit) blijven.

Ik ga dan uit van Veerman en Schouten weg voor 75 miljoen euro en ook nog Boscagli, Teze en Benitez voor 25 miljoen. Ondanks dat er dan een bak met geld binnenkomt wordt het dan een hele drukke zomer voor Ernie en een compleet nieuw PSV.
Siemen
Nationale topspeler
6

Het zou zomaar kunnen, ja. Dan is het hele idee van verder bouwen wel meteen foetsie.
Klapstoel
Basisspeler
2
Seizoenkaart: Vak O

PSV_Haarlem schreef: 11 jul 2024, 00:00 Blijf in herhaling vallen maar het kan zomaar zijn dat van de basis 11 2023-2024 alleen Luuk, Tillman, Til , Dest (maar pas terug in 25) en Saibari/Lang (mits fit) blijven.

Ik ga dan uit van Veerman en Schouten weg voor 75 miljoen euro en ook nog Boscagli, Teze en Benitez voor 25 miljoen. Ondanks dat er dan een bak met geld binnenkomt wordt het dan een hele drukke zomer voor Ernie en een compleet nieuw PSV.
PSV laat natuurlijk niet iedereen gaan. Ik verwacht dat ze Teze en/of Boscagli aan het contract houden. Beide staan voor bijna niks op de afschrijvingen en geld weegt niet altijd op tegen sportief belang
Likes voor Klapstoel :
Robson de Souza
Hatseflats
Vedette
5

Awards:

PSV_Haarlem schreef: 11 jul 2024, 00:00Veerman en Schouten weg voor 75 miljoen euro
Alleen voor Schouten al 60 miljoen. Maak er maar 100 van.
Juancho
Mister PSV
6

Klapstoel schreef: 11 jul 2024, 07:43
PSV_Haarlem schreef: 11 jul 2024, 00:00 Blijf in herhaling vallen maar het kan zomaar zijn dat van de basis 11 2023-2024 alleen Luuk, Tillman, Til , Dest (maar pas terug in 25) en Saibari/Lang (mits fit) blijven.

PSV laat natuurlijk niet iedereen gaan. Ik verwacht dat ze Teze en/of Boscagli aan het contract houden. Beide staan voor bijna niks op de afschrijvingen en geld weegt niet altijd op tegen sportief belang
Teze en Oliver zouden PSV samen toch wel een miljoen of 30-40 moeten kunnen opleveren? Dat zijn bedragen die PSV niet zomaar kan laten schieten, dat is enorm veel geld. Ja je kan af en toe eens bewust kiezen om een speler tot einde contract te behouden zoals ooit gebeurde met Cocu maar normaliter wil je dat als club niet.

Zeker niet bij hele belangrijke basisspelers. Je hebt immers ook een zak geld keihard nodig om zulke spelers te vervangen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Breur
Internationale topspeler
6

Juancho schreef: 11 jul 2024, 09:49
Klapstoel schreef: 11 jul 2024, 07:43

Teze en Oliver zouden PSV samen toch wel een miljoen of 30-40 moeten kunnen opleveren? Dat zijn bedragen die PSV niet zomaar kan laten schieten, dat is enorm veel geld. Ja je kan af en toe eens bewust kiezen om een speler tot einde contract te behouden zoals ooit gebeurde met Cocu maar normaliter wil je dat als club niet.

Zeker niet bij hele belangrijke basisspelers. Je hebt immers ook een zak geld keihard nodig om zulke spelers te vervangen.
Mits dat soort bedragen wel geboden gaan worden kun je overwegen ze te verkopen. Als alles onder de 10 miljoen blijft hangen zou ik ze gewoon vasthouden aan hun contract.
Juancho
Mister PSV
6

Breur schreef: 11 jul 2024, 09:52
Juancho schreef: 11 jul 2024, 09:49

Mits dat soort bedragen wel geboden gaan worden kun je overwegen ze te verkopen. Als alles onder de 10 miljoen blijft hangen zou ik ze gewoon vasthouden aan hun contract.
Ik ben wel benieuwd wat voor PSV een beetje de grens is. Stel er komt een bod van 10 miljoen op Boscagli en hij geeft duidelijk aan sowieso niet te willen verlengen. Ik kan me heel goed voorstellen dat PSV dan gaat voor die 10 miljoen. In principe te weinig want Bosca is ondertussen wel het dubbele waard, maarja, 10 miljoen of transfervrij. En dat voor een speler of 3. Dat is nog altijd heel veel geld voor PSV waar ze ook weer de markt mee op kunnen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Joenepsv
Legende
6

Awards:

Earnie is een koning. Precies de man die we nodig hadden om ons uit het slop te trekken na jaren zonder visie te hebben aangemodderd. Hij haalt de juiste spelers, stelt een evenwichtige selectie samen en ook de contractverlengingen beginnen op gang te komen. Als hij er ook nog in slaagt om Boscagli, Teze en Mauro te verlengen dan mogen we wel langzaam een klein standbeeldje voor hem boetseren. Onder zijn bewind (uiteraard moeten we Brands en Bosz niet vergeten maar toch) zijn we op weg om een zeer toekomst bestendige club te worden die bulkt van het talent.
Likes voor Joenepsv (totaal 3):
NotoriousBIG046Rikkert1234DonyellMalen
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5

Wederom +1 voor Ernie.
Ittot
Internationale topspeler
3

Nu nog Boscagli, Teze, Bakayoko en Mauro verlengen en we moeten dan echt wat natuursteen of brons gaan inslaan.

Ik vraag me af hoe ze bij PSV naar Veerman kijken. Ze willen al een tijd verlengen en natuurlijk zijn ze superpositief, helemaal na vorig seizoen. Maar hij heeft nog niet verlengd en je hebt met Saibari, Tillman, Babadi en Land behoorlijk wat achter de hand. Ook een Fernandez en Flamingo zouden er kunnen spelen.

Mer dat geld hoef je dus niet per se een vervanger te halen (hoewel ik snap dat niemand qua type spel helemaal vergelijkbaar is) en dat geld kun je wel investeren in andere plekken.
Likes voor Ittot :
ComeOnPSV
JasperPSV
Lid 2e elftal
1

Ittot schreef: 13 jul 2024, 21:15 Nu nog Boscagli, Teze, Bakayoko en Mauro verlengen en we moeten dan echt wat natuursteen of brons gaan inslaan.

Ik vraag me af hoe ze bij PSV naar Veerman kijken. Ze willen al een tijd verlengen en natuurlijk zijn ze superpositief, helemaal na vorig seizoen. Maar hij heeft nog niet verlengd en je hebt met Saibari, Tillman, Babadi en Land behoorlijk wat achter de hand. Ook een Fernandez en Flamingo zouden er kunnen spelen.

Mer dat geld hoef je dus niet per se een vervanger te halen (hoewel ik snap dat niemand qua type spel helemaal vergelijkbaar is) en dat geld kun je wel investeren in andere plekken.
Begin ook steeds meer te denken dat, mits Veerman vertrekt, er helemaal geen grote aankoop gedaan gaat worden op het middenveld. In ieder geval niet zoals we in eerste instantie hadden gedacht/verwacht. Als je naar het huidige middenveld kijkt:

Til - 10
Tillman - 10 en, mits nodig, op 8
Saibari - 10 en 8, noodgevallen op 6
Babadi - 10 en 8
Land - 8 en 6
Schouten - 6 en 8

Dan heb je nog Flamingo, Mauro en, weer in noodgevallen, Boscagli die daar kunnen spelen. Gezien de bezetting achterin ook nog niet optimaal is zou je zeker kunnen denken aan iemand in de leeftijscategorie 21-24 voor het middenveld, evt. al met het oog op een vertrek van Schouten volgend jaar ( :L ), maar geen aankopen van +10 miljoen.

Zie veel liever dat PSV dat geld eventueel besteed aan de contractverlengingen van Ollie en Teze en vervolgens alvast een talentvolle LCV en RB haalt voor volgend jaar zomer.
DonyellMalen
Legende
3

Earnie maakt zich in ieder geval geen zorgen over de aflopende contracten van oa Teze en Boscagli. 8)

https://www.vi.nl/pro/earnest-stewart-w ... chterlaten
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen schreef: Gisteren, 09:42 Earnie maakt zich in ieder geval geen zorgen over de aflopende contracten van oa Teze en Boscagli. 8)

https://www.vi.nl/pro/earnest-stewart-w ... chterlaten
Leg je als technisch directeur dan ook deadlines op aan spelers, dat ze voor een bepaalde datum moeten reageren op een contractvoorstel en zo, niet dat het voorstel van tafel geveegd wordt?

"Nee. Daar doet PSV niet aan.
:alien: :alien: :alien:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Earnest Stewart