Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Heissenberrug
Internationale topspeler
7

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dan zullen Bosz, Stewart, Brands, de hele scouting, Flamingo zelf en z'n zaakwaarnemer er allemaal wel vrij weinig van snappen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heissenberrug voor dit bericht (totaal 2):
    ArdbegJeronimo
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wat een ontzettend rare discussie. Flamingo speelde toch veelal als defensieve middenvelder dit seizoen? Multi-functionele speler, die afhankelijk van hoe het team zich vormt en hij zich ontwikkelt zijn definitieve plek gaat krijgen. PSV verwacht nu dat dit centraal achterin is, maar als je naar de huidige selectie kijkt is hij ook een heel logische optie op de plek van Schouten als die er niet bij is.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Thijs schreef: 08 jul 2024, 21:55 Wat een ontzettend rare discussie. Flamingo speelde toch veelal als defensieve middenvelder dit seizoen? Multi-functionele speler, die afhankelijk van hoe het team zich vormt en hij zich ontwikkelt zijn definitieve plek gaat krijgen. PSV verwacht nu dat dit centraal achterin is, maar als je naar de huidige selectie kijkt is hij ook een heel logische optie op de plek van Schouten als die er niet bij is.
    Dat laatste zeker, maar er wordt nu toch van beide kanten benadrukt dat hij als centrale verdediger komt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    Ardbeg
    Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

SKERLA schreef: 08 jul 2024, 21:58
    Thijs schreef: 08 jul 2024, 21:55 Wat een ontzettend rare discussie. Flamingo speelde toch veelal als defensieve middenvelder dit seizoen? Multi-functionele speler, die afhankelijk van hoe het team zich vormt en hij zich ontwikkelt zijn definitieve plek gaat krijgen. PSV verwacht nu dat dit centraal achterin is, maar als je naar de huidige selectie kijkt is hij ook een heel logische optie op de plek van Schouten als die er niet bij is.
    Dat laatste zeker, maar er wordt nu toch van beide kanten benadrukt dat hij als centrale verdediger komt.
    Maar dat maakt het toch niet zo gek als iemand hem vooralsnog meer als middenvelder ziet? Ik heb hier soms het idee dat sommige mannetjes echt heel graag mansplainen, maar dat in het dagelijks leven niet mogen of zo…
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    trouwepsvfan
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Thijs schreef: 08 jul 2024, 22:02

Maar dat maakt het toch niet zo gek als iemand hem vooralsnog meer als middenvelder ziet? Ik heb hier soms het idee dat sommige mannetjes echt heel graag mansplainen, maar dat in het dagelijks leven niet mogen of zo…
    Wel als PSV en Flamingo zelf hem als CV zien toch?
    Dan kan je hem blijven zien als middenvelder, maar zal je hem toch echt als verdediger moeten (gaan) beoordelen.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

SKERLA schreef: 08 jul 2024, 22:06

Dan kan je hem blijven zien als middenvelder, maar zal je hem toch echt als verdediger moeten (gaan) beoordelen.
    Ja, maar net zoals wij het oneens kunnen zijn met Klopp en Gakpo als linksbuiten blijven zien, mag Trouwe Flamingo toch nog wel even als middenvelder zien?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    trouwepsvfan
    TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Nogal wat bijzondere reacties op een helemaal niet zo’n gekke mening van @trouwepsvfan. Ik heb FC Utrecht vaak genoeg zien spelen in de tweede seizoenshelft en Flamingo maakte heel veel fouten als RCV. Op de momenten dat hij op het middenveld speelde vond ik hem ook sterker.

Ook haar opmerkingen over eerst zien en dan geloven vind ik niet heel gek. Onder Stewart gaat het op veel vlakken goed, maar vorig seizoen werd op de allerlaatste dag Bella-Kotchap gehuurd, zijn de contracten van 3 basis verdedigers nog niet verlengd en hadden we ook een aantal huurlingen rondlopen achterin. Onder Brands was de verdediging ook altijd de linie waar pas voor het laatst naar werd gekeken, dus ik begrijp wel wat ze zegt.

Met het vastleggen van Dest al een mooie slag geslagen, maar als ik dan weer lees dat Mauro en Oppegard het moeten uitvechten totdat Dest fit is word ik niet zo blij. De interesse in Van den Berg is positief, maar ik ben ook benieuwd wie er nog meer op het lijstje staat gezien het hoge prijskaartje en de kans dus klein is dat hij komt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen TomPSV voor dit bericht (totaal 3):
    ThijsVincent VegaNoaNoTheBaddest10
    koetje
    Legende
    7

We hebben gewoon een talentvolle speler gekocht. Die kan op drie plekken terecht. Tijd zal leren waar hij de kans krijgt c.q. waar een plek openvalt. Dat kan afgedwongen zijn maar soms ook door omstandigheden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen koetje voor dit bericht (totaal 3):
    MassimoLorenzo von MatterhornMithras
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Thijs schreef: 08 jul 2024, 22:08Ja, maar net zoals wij het oneens kunnen zijn met Klopp en Gakpo als linksbuiten blijven zien, mag Trouwe Flamingo toch nog wel even als middenvelder zien?

Oké, even dan ;)

Ik denk dat er twee dingen door elkaar lopen eigenlijk. Je kan altijd Flamingo als middenvelder blijven zien, omdat je vindt dat hij daar beter is. Pas de probleme, madamoiselle.

Maar als hij bij ons als CV komt, kan je hem op die positie beoordelen, zoals je Gakpo kan beoordelen als spits en vooral accepteren dat hij zo gezien wordt.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Thijs schreef: 08 jul 2024, 22:02 Maar dat maakt het toch niet zo gek als iemand hem vooralsnog meer als middenvelder ziet? Ik heb hier soms het idee dat sommige mannetjes echt heel graag mansplainen, maar dat in het dagelijks leven niet mogen of zo…
    Ach nee. Wat een term overigens. Mensen zijn het niet eens en discussiëren.
    Thijs schreef: 08 jul 2024, 22:08
    SKERLA schreef: 08 jul 2024, 22:06

Ja, maar net zoals wij het oneens kunnen zijn met Klopp en Gakpo als linksbuiten blijven zien, mag Trouwe Flamingo toch nog wel even als middenvelder zien?
    Is dit dan womansplainen?
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Ardbeg op 08 jul 2024, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    mr.top
    Chucky
    Vedette
    6

Flamingo was toch ook gewoon een stuk sterker als CVM dan als CV dit jaar? Ik was altijd in de veronderstelling dat hij als CVM zou worden gehaald die ook als CV uit de voeten kan in plaats van andersom.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    Lorenzo von Matterhorn
    Ivicii
    Regelmatige invaller
    1
    Clubvoorkeur: PSV

Laat hem vooral roepen dat ie CV is. Wie weet betalen we nu voor de top aankoop op cv niet meteen een “ wanhooptax “
    Omdat we eigk al een cv hebben aan getrokken!
    Je weet t nooit
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

Kan ook gewoon zijn dat hij op twee posities prima uit de voeten kan maar dat hij in het spel wat Bosz wil spelen beter tot zijn recht komt als cv? Het is niet voor niks dat we vorig jaar met Beelen bezig waren. Die kan hetzelfde. Ik denk dat Flamingo een sensatie kan worden als rcv en dat er ook een uitstekende cvm in hem schuil gaat.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
    Ardbeg
    Heissenberrug
    Internationale topspeler
    7

Je mag me gerust taggen of m’n naam noemen in plaats van me met “mannetje” aan te spreken. En ik ben helemaal niet van het mansplainen maar goed. Ik vind het raar dat @trouwepsvfan hem niet als goede optie ziet voor de CV terwijl van alle kanten gezegd wordt dat hij voor die positie gehaald is.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Heissenberrug schreef: 09 jul 2024, 05:56

Je mag me gerust taggen of m’n naam noemen in plaats van me met “mannetje” aan te spreken. En ik ben helemaal niet van het mansplainen maar goed. Ik vind het raar dat @trouwepsvfan hem niet als goede optie ziet voor de CV terwijl van alle kanten gezegd wordt dat hij voor die positie gehaald is.
    Je was niet de enige, dus noemde ik het “mannetjes”, omdat ik geen zin had om te kijken wie het allemaal waren en die allemaal gaan taggen.
    Maar volgens mij zijn er bij alle aankopen altijd critici die diegene niet goed genoeg vinden, dus snapte ik het probleem niet als sommigen (want dat zijn er inmiddels ook meerderen) hem meer als goede optie op het middenveld zien ipv achterin.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Overigens hoeven we ook niet te doen alsof de mensen binnen PSV altijd alles bij het rechte eind hebben (kan ook niet), en we de meningen van supporters per definitie niet serieus hoeven te nemen. Kan me bijvoorbeeld nog veel te goed herinneren dat ene Marcel Brands ooit D. Luckassen (RCV/CVM) oppikte bij AZ voor een miljoenenbedrag als opvolger van de vertrokken Moreno (LCV), terwijl het halve forum destijds vooraf al riep dat het een fiasco zou worden. En dat bleek achteraf nog een understatement. PSV kan heel hard roepen dat hij als CV gehaald is, maar als CVM presteerde hij afgelopen seizoen gewoon sterker. Neemt niet weg dat het alsnog een succes centraal achterin kan worden natuurlijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    PSV90
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Wat een commotie hier. Dat PSV zegt dat ie als CV is gehaald is gewoon een rookgordijn. Eerste seizoenswedstrijd staat hij doodleuk op rechtsbuiten.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Lorenzo von Matterhorn schreef: 09 jul 2024, 08:44 Wat een commotie hier. Dat PSV zegt dat ie als CV is gehaald is gewoon een rookgordijn. Eerste seizoenswedstrijd staat hij doodleuk op rechtsbuiten.
    Huh? Is ie niet de vervanger van Bennie?!
  • Citaat
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

En toch is Flamingo zijn data als CV een stuk beter dan als CVM, just sayin.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 2):
    ArdbegRJA
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Chucky schreef: 09 jul 2024, 08:40 Overigens hoeven we ook niet te doen alsof de mensen binnen PSV altijd alles bij het rechte eind hebben (kan ook niet), en we de meningen van supporters per definitie niet serieus hoeven te nemen. Kan me bijvoorbeeld nog veel te goed herinneren dat ene Marcel Brands ooit D. Luckassen (RCV/CVM) oppikte bij AZ voor een miljoenenbedrag als opvolger van de vertrokken Moreno (LCV), terwijl het halve forum destijds vooraf al riep dat het een fiasco zou worden. En dat bleek achteraf nog een understatement. PSV kan heel hard roepen dat hij als CV gehaald is, maar als CVM presteerde hij afgelopen seizoen gewoon sterker. Neemt niet weg dat het alsnog een succes centraal achterin kan worden natuurlijk.
    Het feit dat dit een voorbeeld is van 7 jaar, en twee TD’s, geleden is zegt wel genoeg. En nee PSV ziet echt niet alles goed maar bezit over zo verschrikkelijk veel informatie en kennis dan wij hier…
  • Citaat
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1
    Favoriete speler: Messi

Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 20:24 Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
    Heeft hij een terugkoop clausule voor zijn dochter weten te ritselen? Of een doorverkoop %?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    Zuc0
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 20:24 Mooie week voor Earnie, zelf twee transfers weten af te ronden en ze dochter is ten huwelijk gevraagd.
    Ze?

Pelle Clement toch?
  • Citaat
  • rjg1992
    Bankzitter
    4

Wat een bizar goede selectie heeft Earnie neergezet zeg, echt ongelofelijk. Als ik die trainingsvideo kijk, er zit gewoon geen matige speler tussen. Het is echt een moordende concurrentiestrijd waar elke speler zo veel beter van gaat worden. 🤤

Wel hoop ik dat ze Tillman voor de flank gaan inzetten, anders vrees ik dat Babadi en Land te weinig gaan spelen.
  • Citaat
    TomPSV023
    Meervoudig international
    1
    Favoriete speler: Messi

SKERLA schreef: 10 jul 2024, 20:37
    Ze?

Pelle Clement toch?
    Daar is ze inderdaad mee, ze had hiervoor heel lang een relatie met een goede vriend van mij
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

TomPSV023 schreef: 10 jul 2024, 21:13
    SKERLA schreef: 10 jul 2024, 20:37

Ze?

Pelle Clement toch?
    Daar is ze inderdaad mee, ze had hiervoor heel lang een relatie met een goede vriend van mij
    Jammer voor ons dat de relatie tussen de dochter van Earnie en je maat uit is gegaan. :mrgreen:
  • Citaat
  • Plaats reactie