Boeken

In dit forum kun je alles kwijt met betrekking tot boeken, films, series en andere niet-voetbalgerelateerde programmas.
Plaats reactie
PCGC
Vedette
6

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Die Ad van Gils was zijn tijd ver vooruit. Heel erg braaf en woke volgens mij, met Kees Knarren en zijn chagrijnige pa met zijn molen, Johan die goed kon judoën en dan Henry die was bekakt.
#FreeGeneratie4
Lente
Geselecteerd voor Oranje
1
Clubvoorkeur: PSV

Op vakantie ‘De Camino’ van Anya Niewierra gelezen. Ik vind het een aanrader, leest vlot weg met ook achtergrond informatie over de Bosnische burgeroorlog in de jaren ‘90. Ik twijfelde of ik de autobiografie van Edward Linskens mee zou nemen voor de vakantie maar ben blij dat ik de keus voor ‘De Camino’ heb gemaakt (sorry Rik als je hier ook mee leest).
Oh PSV wat je met me doet…
Standbeeld
Mister PSV
2

Lente schreef: 11 jun 2024, 18:27 Op vakantie ‘De Camino’ van Anya Niewierra gelezen. Ik vind het een aanrader, leest vlot weg met ook achtergrond informatie over de Bosnische burgeroorlog in de jaren ‘90. Ik twijfelde of ik de autobiografie van Edward Linskens mee zou nemen voor de vakantie maar ben blij dat ik de keus voor ‘De Camino’ heb gemaakt (sorry Rik als je hier ook mee leest).
:shake:
Standbeeld schreef: 22 jul 2022, 20:24 Ik heb vandaag De Camino van Anya Niewierra uitgeluisterd. Is een thriller. Een prima boek, redelijk spannend maar vooral de uitstekende schrijfstijl viel mij op. Door de schrijfstijl ga je helemaal op in het boek.

Is een Nederlands boek en staat ook op Bol.
Likes voor Standbeeld :
Lente
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Geluisterd hè, da telt nie.
Lente
Geselecteerd voor Oranje
1

Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 19:16
Lente schreef: 11 jun 2024, 18:27 Op vakantie ‘De Camino’ van Anya Niewierra gelezen. Ik vind het een aanrader, leest vlot weg met ook achtergrond informatie over de Bosnische burgeroorlog in de jaren ‘90. Ik twijfelde of ik de autobiografie van Edward Linskens mee zou nemen voor de vakantie maar ben blij dat ik de keus voor ‘De Camino’ heb gemaakt (sorry Rik als je hier ook mee leest).
:shake:
Standbeeld schreef: 22 jul 2022, 20:24 Ik heb vandaag De Camino van Anya Niewierra uitgeluisterd. Is een thriller. Een prima boek, redelijk spannend maar vooral de uitstekende schrijfstijl viel mij op. Door de schrijfstijl ga je helemaal op in het boek.

Is een Nederlands boek en staat ook op Bol.
Oh haha. Was voor mij een onbekende schrijver, ik heb hem meegenomen omdat hij slechts € 15,00 koste, hij de ns publieksprijs had gewonnen en de achterkant mij aansprak. Goede keuze dus.

Dit gedeelte van het forum nooit gelezen, had een week geleden hier een post gedaan in de hoop dat iemand Edward Linskens gelezen had. Ik was vooral vroeger een groot Harlan Coben fan (zoals meerdere zie ik hier nu als ik zoek op de trefwoorden Harlan Coben). Omdat ik alle boeken van Coben (althans de standalones en de Myron serie) in de kast heb staan voel ik me een beetje verplicht om die te blijven aanschaffen maar de jus is er bij Coben wel een beetje vanaf voor mij. Dit was nu een welkome verandering van spijs om het zo maar te zeggen. Niet dat ik veel lees, alleen in de vakantie dwing ik mezelf ertoe om er tijd voor vrij te maken.
Oh PSV wat je met me doet…
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Hij is binnen!

Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Grasmat