John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik merk al weer dat een afwijkende mening aanleiding is tot de volgende ronde met tirades.

Geen zin in, omdat het iedere keer de zelfde riedel is. Het is een forum ik heb mijn mening gegeven. Respecteer ook de andere mening.

Uiteraard hoop ik dat VoH ons de komende jaren topspelers bezorgd die ons kampioen maken. Ik verwacht het niet. We gaan het zien.
Ik volg de discussie hier verder vanaf de zijlijn.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

loginnaam schreef: 04 mei 2021, 16:00
Brael schreef: 04 mei 2021, 15:51 Tijd investeren is nu niet direct de prestatie waar @Thoresen naar op zoek was, vermoed ik ;)
Ik denk dat @Thoresen uiteindelijk hoopte op iemand die de taken die John de Jong nu nog steeds zal doen, over zou nemen, en dat John de Jong juist de rol op zich zou nemen die VoH nu gaat doen. Maar ervanuitgaande dat die geinvesteerde tijd van VoH ook wat heeft opgeleverd, zijn een gedegen netwerk en kennis van de spelersmarkt van 16 tot en met 21 jaar volgens mij prima en noodzakelijke kwalificaties voor een rechterhand van een TD die zich voornamelijk op de link tussen de opleiding en het eerste elftal zal gaan focussen. Verder is de bekendheid van VoH met de PSV cultuur en visie ook wel een pre m.i.

Nu de komende jaren nog wel gaan leveren, ik verwacht wel een hoop nieuwe Maduekes en Malens (ook vanuit andere landen en voor andere posities) nu!
Geen idee wat hij verder hoopte.

Maar goed ja, VoH heeft veel tijd geïnvesteerd in het leren kennen van de spelersmarkt. Dat lijkt me ongeveer de eerste vereiste voor een hoofdscout. Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat een taxi-chauffeur tijd heeft geïnvesteerd in het leren autorijden. Niet echt een prestatie ofzo.

Verder merk ik op het forum dat er vooral veel twijfel is. Sommigen geven het duo het voordeel van de twijfel, anderen geven ze het nadeel van de twijfel (en die kampen lijken elkaar slecht te verdragen momenteel). Maar twijfel is er bij vrijwel iedereen. Ik merk bij vrijwel niemand de gezonde overtuiging dat dit absoluut een doorslaand succes gaat worden. En juist die twijfel knaagt, aan de vooravond van opnieuw een enorm belangrijke transferzomer, waarbij onze transferzomers steeds meer wegkrijgen van "do-or-die", zeker met de extra investering die binnengeharkt is.

Je zou graag zien dat er iemand (of liefst 2 personen) zit met een CV boordevol succesverhalen, maar dat CV hebben beide heren niet. De ene omdat hij een rookie is en dus nog alles te bewijzen heeft, de andere omdat hij gewoon zeer wisselende resultaten heeft neergezet als TD (en ook nog steeds een relatief groentje is in die positie).

Dus ja, ik had op iets méér gehoopt in de bezetting van onze technische functies.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 04 mei 2021, 16:26
Robson de Souza schreef: 04 mei 2021, 16:16 Iedereen die John de Jong afschiet op basis van zijn huidige resultaten en de verlenging niet kan plaatsen even het volgende:
* Marc Overmars: nu zo bewierookt bij Ajax, kwam er in 2012. De twee jaren ervoor waren ze kampioen en de twee jaar die zouden volgen werden ze dat ook, zij het vooral door falende concurrentie. Hierna duurde het, ondanks al het geld 5 (!) jaar voordat hij weer kampioen werd. En nu roept iedereen dat hij zo'n topper is...dus heb geduld.

* Marcel Brands: in 2010 aangesteld, een aantal grote aankopen gedaan en pas in 2015 voor het eerst een kampioenschap.

Gun de Jong even tijd, de afgelopen transferzomer was al een stuk beter. Daarnaast heeft hij ook nog last gehad van een niet-presterende trainer die het hele elftal voetbalmoe maakte een jaar geleden. Een beetje realisme kan geen kwaad..
Dat geld bij Ajax kwam pas echt binnen nadat, en Milik voor 30+ miljoen werd verkocht. Daarna is het vrij snel gegaan met ze.
Bij PSV is Bergwijn laatst voor 30+ miljoen verkocht, dus dat geeft hoop! Maar het was ook deels een verandering van instelling binnen de club om te durven investeren, dat ben ik met je eens. Maar dat is bij PSV nu ook het geval. Laten we hopen dat er hetzelfde gaat gebeuren!
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Prima dat er gekozen wordt continuïteit. Het technische beleid is niet perfect maar het is wel goed dat juist nu vertrouwen wordt uitgesproken in de JdJ. Hij mag nu laten zien dat hij geleerd heeft van het verleden. Hopelijk staat er komend seizoen een selectie die competitiever is in de strijd voor de landstitel.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thoresen schreef: 04 mei 2021, 16:29 Ik merk al weer dat een afwijkende mening aanleiding is tot de volgende ronde met tirades.

Geen zin in, omdat het iedere keer de zelfde riedel is. Het is een forum ik heb mijn mening gegeven. Respecteer ook de andere mening.

Uiteraard hoop ik dat VoH ons de komende jaren topspelers bezorgd die ons kampioen maken. Ik verwacht het niet. We gaan het zien.
Ik volg de discussie hier verder vanaf de zijlijn.
Nee nee, niet dit. Dit is zo flauw. Het gaat niet om de andere mening. Dat weet je ook want da's hier al honderd keer herhaald. Het gaat om dat buitensporig affikken zonder fatsoenlijke feiten en uitleg. Nogmaals. VoH is verantwoordelijk voor de link tussen Academy en PSV 1.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 04 mei 2021, 16:28 Iedereen mag zijn twijfels hebben bij het feit dat er niet een meer ervaren iemand is neergezet om John de Jong te ondersteunen, echter ging het om takenverdeling, toch? Het was allang bekend dat de kerntaken voor het eerste elftal bij hem bleven liggen. Vanwaar dan nu de verrassing? Ik heb persoonlijk niet zo veel inzage in waarom VoH wel of niet die schakel tussen de Academy en het eerste elftal is geworden.
Je had dit toch kunnen verenigen? Iemand die de afgestoten taken van John oppakt, en tegelijk als mentor/klankbord kan dienen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 04 mei 2021, 16:29 Je zou graag zien dat er iemand (of liefst 2 personen) zit met een CV boordevol succesverhalen
Wie zouden dit moeten zijn dan?
Niemand heeft een CV met voornamelijk succesverhalen, daar zitten altijd bergen flaters bij. Ook bij de clubs die bekend staan om hun goede scouting.

Daarbij blijf ik het herhalen, de scouting is niet verantwoordelijk voor het aankoopbeleid.
Dus de kwaliteit van het aankoop- en verkoopbeleid hoeft niets te zeggen over de kwaliteit van de scouting. Een fout die veel gemaakt wordt.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Josef Dettelbacher schreef: 04 mei 2021, 16:32
Ardbeg schreef: 04 mei 2021, 16:28 Iedereen mag zijn twijfels hebben bij het feit dat er niet een meer ervaren iemand is neergezet om John de Jong te ondersteunen, echter ging het om takenverdeling, toch? Het was allang bekend dat de kerntaken voor het eerste elftal bij hem bleven liggen. Vanwaar dan nu de verrassing? Ik heb persoonlijk niet zo veel inzage in waarom VoH wel of niet die schakel tussen de Academy en het eerste elftal is geworden.
Je had dit toch kunnen verenigen? Iemand die de afgestoten taken van John oppakt, en tegelijk als mentor/klankbord kan dienen.
In een perfecte wereld stond er nu een ervaren man met een flinke staat van dienst, die ook nog eens erg goed is in het jeugdbeleid. Ik vind twijfels ook terecht, zonder meer. Dat gitzwarte gezeik met "RIP PSV" en aanverwante dingen. Daar kan ik niet tegen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Nou ja het briljante inzicht om de taak van Baco op te splitsen heeft na anderhalf jaar nadenken geleid tot het promoveren van VoH. Geweldig, echt top gedaan.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Er is letterlijk één iemand die RIP PSV roept..

Ik kan VoH niet beoordelen, maar John de Jong heeft nog geen beste indruk gemaakt (zeg maar gerust helemaal kut) en krijgt een contractverlenging van 2 jaar. Dat vind ik echt onbegrijpelijk. Daar zit mijn teleurstelling hem in, ik heb 0,0 vertrouwen dat John de Jong volgend jaar een selectie neerzet die mee gaat draaien om de titel. Of het jaar daarna.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Maar een serieuze vraag, wat gaat VoH als link tussen de academy en PSV 1 doen dat Faber als HJO niet kan/doet?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ren Höek schreef: 04 mei 2021, 16:33
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:29 Je zou graag zien dat er iemand (of liefst 2 personen) zit met een CV boordevol succesverhalen
Wie zouden dit moeten zijn dan?
Niemand heeft een CV met voornamelijk succesverhalen, daar zitten altijd bergen flaters bij. Ook bij de clubs die bekend staan om hun goede scouting.
Om op je eerste vraag te antwoorden: ik ga niet aan name-dropping doen, zodat anderen die namen weer kunnen afbranden. Heeft geen zin.

Daarnaast zitten er bij elke TD flaters bij, helemaal mee eens. Maar je wil gewoon iemand die gemiddeld genomen een positief trackrecord kan laten zien, dat wekt vertrouwen. Het trackrecord van JdJ wekt geen vertrouwen, omdat het gewoon zéér wisselvallig is. En het trackrecord van VoH is niet tot nauwelijks aanwezig, dus ook dat wekt geen vertrouwen.

En daarom heeft ook bijna iedereen op dit forum wel zijn twijfels of dit een succes gaat worden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ardbeg schreef: 04 mei 2021, 16:36 Ik vind twijfels ook terecht, zonder meer.
Same here. Ik zou niet kunnen beargumenteren waarom VoH een goede keuze is, behalve dat de twee al heel lang samenwerken. Of het goed is zal de tijd moeten leren.

Maar John en VoH zijn allebei topsporters geweest. Waarom zou John kiezen voor iemand als sidekick puur omdat hij hem goed kent. En niet omdat hij de kwaliteiten er voor heeft. Het uiteindelijk slagen van John de Jong en dus een keer een stap maken alla Brands naar een grotere competitie hangt ook af van de mensen die hij om zich heen verzamelt. Hij is topsporter genoeg om te erkennen als iemand het niet zou kunnen en een ander nemen lijkt mij.
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:41 Maar je wil gewoon iemand die gemiddeld genomen een positief trackrecord kan laten zien, dat wekt vertrouwen. Het trackrecord van JdJ wekt geen vertrouwen, omdat het gewoon zéér wisselvallig is.
Wisselvallig? Dat is op en neer. Eerste zomer was kut, vorige zomer was voldoende/goed. Nu aan hem om het voort te zetten. Er is nog niet zoiets als een trackrecord.
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:41 En daarom heeft ook bijna iedereen op dit forum wel zijn twijfels of dit een succes gaat worden.
Jij schrijft 'iedereen heeft zijn twijfels' op alsof je wil zeggen 'ziet het niet zo zitten'.

Als dat zo is dan klopt niet wat je zegt dat 'iedereen wel zijn twijfels heeft'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:41
Ardbeg schreef: 04 mei 2021, 16:36 Ik vind twijfels ook terecht, zonder meer.
Same here. Ik zou niet kunnen beargumenteren waarom VoH een goede keuze is, behalve dat de twee al heel lang samenwerken. Of het goed is zal de tijd moeten leren.

Maar John en VoH zijn allebei topsporters geweest. Waarom zou John kiezen voor iemand als sidekick puur omdat hij hem goed kent. En niet omdat hij de kwaliteiten er voor heeft. Het uiteindelijk slagen van John de Jong en dus een keer een stap maken alla Brands naar een grotere competitie hangt ook af van de mensen die hij om zich heen verzamelt. Hij is topsporter genoeg om te erkennen als iemand het niet zou kunnen en een ander nemen lijkt mij.
Dan ga je ervan uit dat een "vriendje" aanstellen bewust gebeurt, maar vaak is dat een proces dat vanuit het onderbewustzijn wordt aangestuurd. Mensen beoordelen hun vrienden nu eenmaal sneller positief dan onbekenden.

Of dat bij JdJ het geval is, kan ik geenszins beoordelen. Maar om te beweren dat JdJ dit sowieso niet doet, omdat hij het beste wil voor zichzelf en voor de organisatie, dan negeer je hoe dit proces van het bevoordelen van "vriendjes" normaliter in zijn werk gaat .
ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:41 Wisselvallig? Dat is op en neer. Eerste zomer was kut, vorige zomer was voldoende/goed. Nu aan hem om het voort te zetten. Er is nog niet zoiets als een trackrecord.
Linksom of rechtsom is er niks om uitermate veel vertrouwen van te krijgen.

ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:41 Jij schrijft 'iedereen heeft zijn twijfels' op alsof je wil zeggen 'ziet het niet zo zitten'.

Als dat zo is dan klopt niet wat je zegt dat 'iedereen wel zijn twijfels heeft'.
Je verdraait mijn woorden om vervolgens te zeggen dat die verdraaide woorden niet kloppen volgens jou. Dit heeft niet bijster veel zin he, dat zie je zelf ook wel hopelijk.
Laatst gewijzigd door Brael op 04 mei 2021, 16:49, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit topic de eerste 90 minuten even laten gaan omdat ik van te voren al had kunnen bedenken hoe de hazen lopen. Maar wat ik nu lees is toch nog erger dan ik had kunnen vermoeden. Ik vind het getuigen van kortzichtigheid, naïviteit en een ongekende arrogantie.

Kortzichtigheid: blijkbaar werkt Vennegoor al ruim een jaar naast John Toon Peter en Roger. Er verandert dus eigenlijk niet zoveel nu maar nu wordt er een labeltje aan gehangen.

Naïviteit: Als technisch driehoek kies je voor een route en een doel. Als je dan iemand nieuws erbij zet dan moet die passen in dezelfde route want anders is er geen werkbare situatie. PSV kiest voor De John en zorgt dat hij ondersteuning krijgt, het is niet dat we een nieuwe technisch manager zoeken die de lijnen opnieuw moet uitzetten.

Arrogantie: Wat een lef om vanuit je laptopje of telefoon, zonder enige inhoudelijke kennis van het werk wat Vennegoor doet of deed of moet gaan doen noch van de persoon Vennegoor (anders dan speler) en dan zeggen dat ie er niets van kan. En dan maar roepen dat het niet ambitieus genoeg is maar op basis van wat? Die mensen hebben helemaal geen idee wat er nodig is en die denken dat ze het wel even kritisch moeten gaan benaderen op een forum.

Ik heb zelf een goed gevoel bij de technische leiding sinds de aankoop van Bruma Baumgartl en Doan. Tijdens de crisis is er veel over gesproken en alles wat daarna is gekomen vind ik doordacht en getuigen van visie. In mijn beleving waren De Jong en Vennegoor ook onderdeel van het laatste Brands tijdperk wat wel succesvol was. Ik ken Spronck niet, zijn werk niet en ik heb geen idee of hij geschikt is. Ik zie het wel.

Droog je tranen weg en kijk over een jaar waar we staan ipv nu te jammeren als een klein kind en zeuren over ambitie met de beperkte kennis die je hebt.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ik snap niet dat we wederom een beginneling krijgen op zo'n cruciale functie binnen onze club.
Het idee van cultuurbewakers etc snap ik wel, maar imo wordt er nu een beetje doorgeslagen.
Een hele tijd geleden werd er aangegeven dat JdJ een rechterhand zou krijgen. Idee leek me prima, een ervaren gast naast JdJ waar hij eea van kan leren. Het is namelijk niet zo dat alles zo vlekkeloos gegaan is bij de TD de afgelopen jaren.
Blijkt dat onze grote vriendelijke reus die positie gaat bekleden. Echt een gemiste kans en een gok wat mij betreft.
Maar goed ik loop dan ook niet dagelijks op de Herdgang dus ik heb geen idee op basis waarvan deze keuze gemaakt is.

En als VoH al een jaar meeloopt met JdJ dan maak ik me eigenlijk alleen nog maar meer zorgen. Dan is het al een bewezen kut combi.
Laatst gewijzigd door Gestelnaar op 04 mei 2021, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 04 mei 2021, 16:36
Josef Dettelbacher schreef: 04 mei 2021, 16:32

Je had dit toch kunnen verenigen? Iemand die de afgestoten taken van John oppakt, en tegelijk als mentor/klankbord kan dienen.
In een perfecte wereld stond er nu een ervaren man met een flinke staat van dienst, die ook nog eens erg goed is in het jeugdbeleid. Ik vind twijfels ook terecht, zonder meer. Dat gitzwarte gezeik met "RIP PSV" en aanverwante dingen. Daar kan ik niet tegen.
Oh je zult van mij nooit rip PSV horen hoor, of Johnny Baco, maar het interne doorschuif beleid baart mij wel zorgen. Ondanks alle dure aankopen en budget dat we hebben, wordt komend seizoen één alles of niets verhaal. Blijft succes wederom uit, dán begint dat Bayern van Nederland verhaal toch stilaan werkelijkheid te worden. Dan moet je hier meerdere key posities gaan vervangen, terwijl je op het veld dan geen gezonde basis hebt om op voort te borduren. Zo ver is het gelukkig nog niet, maar heel ver weg is die situatie ook niet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Brael schreef: 04 mei 2021, 16:45 Maar om te beweren dat JdJ dit sowieso niet doet
Ik zeg:

"Hij is topsporter genoeg om te erkennen als iemand het niet zou kunnen en een ander nemen lijkt mij."

Dat is wat anders dan dat ik beweer dat JdJ dit sowieso niet doet.
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:45 Linksom of rechtsom is er niks om uitermate veel vertrouwen van te krijgen.
Spreek voor jezelf. Ik heb afgelopen zomer aanknopingspunten genoeg gezien om vertrouwen te hebben in de komende zomer. Nee: dat is geen garantie dat het goed gaat inderdaad. Maar vertrouwen heb ik er zeker in.
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:45 Je verdraait mijn woorden om vervolgens te zeggen dat die verdraaide woorden niet kloppen volgens jou. Dit heeft niet bijster veel zin he, dat zie je zelf ook wel hopelijk.
Ik verdraai niets: ik las het zo. Vandaar ook mijn vraag of dat was wat je bedoelde. Ik nam het niet zo maar aan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 04 mei 2021, 16:46

Arrogantie: Wat een lef om vanuit je laptopje of telefoon, zonder enige inhoudelijke kennis van het werk wat Vennegoor doet of deed of moet gaan doen noch van de persoon Vennegoor (anders dan speler) en dan zeggen dat ie er niets van kan. En dan maar roepen dat het niet ambitieus genoeg is maar op basis van wat? Die mensen hebben helemaal geen idee wat er nodig is en die denken dat ze het wel even kritisch moeten gaan benaderen op een forum.
Maar omdat we allemaal wel eens bij een amateurclub hebben gevoetbald of dat nog doen, hebben we wel genoeg verstand van voetbal om over de opstelling te lullen?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Nou, dat interne doorschuifbeleid is er bij het Bayern van Nederland ook. Ik heb niet genoeg inzage in waarom VoH deze rol niet zou moeten hebben. Ik bedoel, wie weet is hij wel heel capabel! We gaan het meemaken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Gestelnaar schreef: 04 mei 2021, 16:46 En als VoH al een jaar meeloopt met JdJ dan maak ik me eigenlijk alleen nog maar meer zorgen. Dan is het al een bewezen kut combi.
Wat is er dit seizoen dan zo enorm kut gegaan dat het een kutcombi is. Als hij sinds 1 september of zo in deze functie werkt?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:49
Brael schreef: 04 mei 2021, 16:45 Maar om te beweren dat JdJ dit sowieso niet doet
Ik zeg:

"Hij is topsporter genoeg om te erkennen als iemand het niet zou kunnen en een ander nemen lijkt mij."
Dat proces van erkennen of iemand goed genoeg is voor een bepaalde functie, heeft dus niks met topsporter zijn te maken. Dat probeerde ik net uit te leggen.
ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:49 Spreek voor jezelf. Ik heb afgelopen zomer aanknopingspunten genoeg gezien om vertrouwen te hebben in de komende zomer. Nee: dat is geen garantie dat het goed gaat inderdaad. Maar vertrouwen heb ik er zeker in.
Ik spreek ook voor mezelf, geen paniek. Mooi dat jij vertrouwen hebt op basis van "aanknopingspunten", ik heb dat een stuk minder.
ShovingNE2 schreef: 04 mei 2021, 16:49 Ik verdraai niets: ik las het zo. Vandaar ook mijn vraag of dat was wat je bedoelde. Ik nam het niet zo maar aan.
Zoals gezegd heeft het niet zoveel zin om hierover verder te jammeren. Want je las het anders dan dat ik het schreef. Dat is wel ongeveer mijn definitie van dingen verdraaien.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik denk eigenlijk niet dat het zo zeer om VoH gaat, maar dat John gewoon contractverlenging krijgt terwijl je ook komend seizoen had kunnen afwachten. Succes volgend seizoen is een vereiste voor verlenging lijkt mij. En VoH aanstellen staat -los van de persoon VoH- symbool voor beleidskeuzes.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Josef Dettelbacher schreef: 04 mei 2021, 16:56 Ik denk eigenlijk niet dat het zo zeer om VoH gaat, maar dat John gewoon contractverlenging krijgt terwijl je ook komend seizoen had kunnen afwachten. Succes volgend seizoen is een vereiste voor verlenging lijkt mij. En VoH aanstellen staat -los van de persoon VoH- symbool voor beleidskeuzes.
Dit dus. Een contractverlenging na 1 kutseizoen en 1 twijfelachtig seizoen van de TD. 2 jaar erbij. Omgekeerde wereld.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ruuddevil schreef: 04 mei 2021, 16:38 Nou ja het briljante inzicht om de taak van Baco op te splitsen heeft na anderhalf jaar nadenken geleid tot het promoveren van VoH. Geweldig, echt top gedaan.
Het plan om taken op te splitsen van JdJ heeft hij twee en een half jaar geleden al gelanceerd.
VoH is een huisvriend van JdJ. Dat zegt dus niets over zijn capaciteiten maar alles over dat verdomde nepotisme wat er bij PSV heerst.
In 2,5 jaar tijd gewoon de kans gemist om eens iemand van buiten te halen met een andere kijk op technische zaken in plaats van dat "navelstaar beleid" met oud-spelers.
Ook de bij opvolging van VoH zelf is weer eens niet verder gekeken dan de PSV burelen. Valt me mee dat het niet Rudge of van Aerle is geworden maar Spronck. Die heeft als veertiger in ieder geval het voordeel dat hij de jongste van de PSV 1 scouts is :donno:
Overigens waren er voor beide functies externe kandidaten.

We kunnen dan dat ajax wel een kutclub vinden maar Overmars toont zich heel wat slagvaardiger.
Het idee van opsplitsing van taken van een TD is gewoon "gepikt" door hen (zoals een aantal andere, vooral innovatieve zaken), maar wel is binnen no-time Hamstra, de technisch manager van Heerenveen, binnengehaald als assistent van Overmars.
Je zou bijna jaloers worden. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Ailon op 04 mei 2021, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Hatseflats schreef: 04 mei 2021, 15:55 "We" zijn weer lekker aan het doen waar "we" goed in zijn: alles afbranden wat met het beleid van PSV te maken heeft.
Wat een gejank hier. :bla:
Ach, je weet hoe het hier werkt. Er is een klein vocaal kliekje wat het altijd beter weet. Gewoon dit topic een paar dagen links laten liggen totdat de storm weer wat geluwd is.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong