Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:05
Hoe kom je nou weer bij Maalderink opeens? Wat is er dan zo leuk aan die man?
Stelt ook altijd de juiste vraag op het juiste moment, kan die 2 echt heel goed waarderen. Niet meelullen met de meute, maar kritische vragen stellen, mooi om te zien vind ik.
Ben je niet in de war met een andere journalist? Maalderink...
deninho32 schreef: 11 jun 2024, 12:23
Stelt ook altijd de juiste vraag op het juiste moment, kan die 2 echt heel goed waarderen. Niet meelullen met de meute, maar kritische vragen stellen, mooi om te zien vind ik.
Valentijntje die goede en kritische vragen stelt. Het wordt steeds erger . Het is gewoon een ordinaire bloedzuiger die niks anders doet dan irriteren en nog eens irriteren. Fatsoenlijke vragen zijn er nooit, laat staan eens wat meer inhoudelijk gaan. Want tja, daar heeft meneer helemaal geen verstand van. Dat laat hij elke keer weer zien.
Tis maar net wat je dus goed en kritisch vind. Niet aan mij besteed en ik zou als ik Koeman was vooral deze gek negeren. Valentijn en zijn enge VI clubje. Achter elke zogenaamde kritische vraag zit een heel naar idee.
Jezus Christus, het is dat @deninho32 de forumchef is, want anders zou ik ervan overtuigd zijn dat het de oppertroll is. Valentijn en Maalderink zijn (samen met Breaky Mikey) ongeveer de twee grootste bloedzuigers die er op deze aardkloot rondlopen.
deninho32 schreef: 11 jun 2024, 12:23
Juancho schreef: 11 jun 2024, 13:00Valentijn en zijn enge VI clubje
Dat is dat programma waar je nooit naar kijkt toch?
Correct, niet meer nee. Vroeger altijd maar nu al een tijd niet meer. Maar die dorpsgekken daar aan tafel willen nog wel eens voorbij komen her en der. En die Valentijn dus ook bij persconferenties. Walgelijk ventje die maar op 1 ding uit is: irriteren.
Juancho schreef: 11 jun 2024, 16:19Correct, niet meer nee. Vroeger altijd maar nu al een tijd niet meer. Maar die dorpsgekken daar aan tafel willen nog wel eens voorbij komen her en der
Zonder context dus, bijzonder dat je een mening hebt over iets dat je al jaren niet meer kijkt. Het is helaas echt een heel stuk minder hard dan een aantal jaar geleden.
Juancho schreef: 11 jun 2024, 16:19En die Valentijn dus ook bij persconferenties. Walgelijk ventje die maar op 1 ding uit is: irriteren.
Bijzonder ook dat je zijn beweegredenen kent, zonder dat je hem persoonlijk kent. Hij is vaak recht voor zijn raap, niks mis mee wat mij betreft.
Lorenzo von Matterhorn schreef: 11 jun 2024, 17:15
Ik hoop zo dat Memphis straks bij zijn recordgoal zijn haarband binnenstebuiten draait en er dan TOPSCORER staat.
Dikke kans dat hij het dan verkeerd heeft geschreven.
Lorenzo von Matterhorn schreef: 11 jun 2024, 17:15
Ik hoop zo dat Memphis straks bij zijn recordgoal zijn haarband binnenstebuiten draait en er dan TOPSCORER staat.
Dikke kans dat hij het dan verkeerd heeft geschreven.
Topscoorder.
Nu is het klaar met je kinderachtig gestook. Anders krijg je een ban.
AC Milan en Fiorentina geïnteresseerd in Memphis. Bij AC Milan is hij een van de alternatieven mocht Zirkzee niet komen. Bij Fiorentina hebben ze vooral hoop dat Memphis mee wil werken aan een transfer richting hun club gezien zijn transfervrije status. Maar ik zie Memphis dat niet doen. Dan kan je nog beter bij ons komen voetballen.
Standbeeld schreef: 20 jun 2024, 16:40
AC Milan en Fiorentina geïnteresseerd in Memphis. Bij AC Milan is hij een van de alternatieven mocht Zirkzee niet komen. Bij Fiorentina hebben ze vooral hoop dat Memphis mee wil werken aan een transfer richting hun club gezien zijn transfervrije status. Maar ik zie Memphis dat niet doen. Dan kan je nog beter bij ons komen voetballen.
Ik zou het wel weten als ik Memphis was, leuke stad hoor dat Florence.
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil je daarin wel geloven. Memphis gaat alleen niet ergens voetballen puur voor de stad. Hij zal sportief nog wel op niveau willen spelen. Fiorentina speelt vgm niet eens Europees. Middenmoot Serie A.
Op zich wel een geinig artikel. Memphis is transfervrij en heeft zichzelf aangeboden bij Inter, alleen Inter lijkt voorlopig geen interesse te hebben in Memphis. Bij Inter zouden ze de voorkeur geven aan, jawel..... Albert Gudmundsson.