Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
PSV Jeugdopleiding Algemeen
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
PSV heeft deze jeugdspeler afgelopen seizoen overgenomen van ajax. Nu een overstap naar Feyenoord en hij heeft op zijn 14e al de traditionele top 3 op zijn naam staan.
-
- Internationale topspeler
- 4
Bizar. Ook in een tijd waarin veel jeugd de kans krijgt. We moeten echt achter onze oren krabben en met een veel beter plan richting spelers gaan komen.Menno1 schreef: 10 jun 2024, 02:36 Ik krijg sterk het idee dat wij juist overal naast pissen. Terwijl wij als enige club volgend seizoen zowel KKD als Youth League kunnen aanbieden. Dat zou toch een mooie trigger moeten zijn lijkt mij.
- Trixm
- Vedette
- 7
-
Awards:
Dit is van alle jaren. Heeft ook te maken met School en woonsituaties en in sommige gevallen geld.
Wel grappig hoe sommigen denken dat nu we één geweldig jaar hebben, de jeugdopleidingen van ajax en fey totaal niet meer interessant zijn voor dit soort spelers, dat is natuurlijk onzin,
Wel grappig hoe sommigen denken dat nu we één geweldig jaar hebben, de jeugdopleidingen van ajax en fey totaal niet meer interessant zijn voor dit soort spelers, dat is natuurlijk onzin,
- Deze gebruikers waarderen Trixm voor dit bericht (totaal 6):
- Ren Höek • Standbeeld • Heruone • psvgouda • Ykhim • Voormalig KG
Saibari is underrated.
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Precies dit.Trixm schreef: 10 jun 2024, 09:58 Wel grappig hoe sommigen denken dat nu we één geweldig jaar hebben, de jeugdopleidingen van ajax en fey totaal niet meer interessant zijn voor dit soort spelers, dat is natuurlijk onzin,
Waarbij Feyenoord natuurlijk wel het grote mankement heeft dat Jong Feyenoord niet in een profcompetitie speelt, dat blijven geweldige blunders van ze.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Daarom is die functie van Cocu ook belangrijk, want ouders van een jeugdspeler kijken hopelijk ook verder dan wat ze nu krijgen. Hoe is die transitie tussen jeugd en het 1e geregeld. Als je dan Cocu zet tegenover die ouders en zaakwaarnemer dan lijkt me dat best indrukwekkend.
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Hij is vorig seizoen weggestuurd bij Ajax, en kijkt nu na één seizoen PSV ook alweer verder. Ik vind het niet netjes om jongens van 14/15 al helemaal door het slijk te halen, maar rondom deze speler hangen de nodige vraagtekens zullen we maar zeggen. De kans dat spelers met zo'n instelling het halen is wat dat betreft klein.Standbeeld schreef: 10 jun 2024, 09:21PSV heeft deze jeugdspeler afgelopen seizoen overgenomen van ajax. Nu een overstap naar Feyenoord en hij heeft op zijn 14e al de traditionele top 3 op zijn naam staan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
De jongen heeft de schijn wat tegen. Maar we kennen zijn verhaal niet. Wellicht is het een samenloop van omstandigheden of spelen er zaken die wij niet voorzien hebben. Enige terughoudendheid met oordelen richting zo'n jonge speler is denk ik het juiste inderdaad.nilssonH schreef: 10 jun 2024, 11:43Hij is vorig seizoen weggestuurd bij Ajax, en kijkt nu na één seizoen PSV ook alweer verder. Ik vind het niet netjes om jongens van 14/15 al helemaal door het slijk te halen, maar rondom deze speler hangen de nodige vraagtekens zullen we maar zeggen. De kans dat spelers met zo'n instelling het halen is wat dat betreft klein.Standbeeld schreef: 10 jun 2024, 09:21PSV heeft deze jeugdspeler afgelopen seizoen overgenomen van ajax. Nu een overstap naar Feyenoord en hij heeft op zijn 14e al de traditionele top 3 op zijn naam staan.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
You win some, you lose some.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ik heb ook wel een beetje het idee dat het nu opeens allemaal wat meer opgeklopt wordt. Het overstappen van jeugdspelers rond die leeftijd is van alle tijden. Er lijkt nu alleen wat meer aandacht aan gegeven te worden op voornamelijk social media.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 7):
- Heruone • ShovingNE2 • nilssonH • FTS • Thijs • Ykhim • Ren Höek
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Goed punt. Alles wordt nu uitgelicht.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DeBruyne
- Meervoudig international
- 6
-
Awards:
Is het al helemaal zeker dat hij vertrekt dan?nilssonH schreef: 10 jun 2024, 11:43Hij is vorig seizoen weggestuurd bij Ajax, en kijkt nu na één seizoen PSV ook alweer verder. Ik vind het niet netjes om jongens van 14/15 al helemaal door het slijk te halen, maar rondom deze speler hangen de nodige vraagtekens zullen we maar zeggen. De kans dat spelers met zo'n instelling het halen is wat dat betreft klein.Standbeeld schreef: 10 jun 2024, 09:21PSV heeft deze jeugdspeler afgelopen seizoen overgenomen van ajax. Nu een overstap naar Feyenoord en hij heeft op zijn 14e al de traditionele top 3 op zijn naam staan.
Heb je verder nog wat geruchten op kunnen vangen wat betreft nieuwe jeugdspelers?
Koller bijvoorbeeld
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Ik anticipeerde daar vorig jaar al op vlak na aanstellen Stewart. Niet dat ik hem zo goed ken, maar dit is kennelijk een rasopleider waar er gewoon niet zo heel veel van zijn. Als Stewart er vervolgens ook nog jaren mee gewerkt heeft, ligt e.e.a. nogal voor de hand.Sensation schreef: 10 jun 2024, 08:49First call @Josef Dettelbacher .SKERLA schreef: 10 jun 2024, 08:45 1÷1 lijkt 3 inderdaad.
Langeler was in Eindhoven en wordt ook niet uitgesloten.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-blijft-gaan-v ... haring_web
Had nog nooit van Aloys Wijnker gehoord maar is een naam die blijft hangen dus wist dat ik hem de afgelopen tijd op het forum gelezen had, was dus van onze besnorde vriend.
Josef Dettelbacher schreef: 19 mei 2023, 17:50 Ik verwacht dat Stewart ook Aloys Wijnker vroeg of laat naar PSV haalt. Die twee hebben bij AZ en USA ook samengewerkt.
- Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht (totaal 6):
- Sensation • Standbeeld • SKERLA • NoaNoTheBaddest10 • Balinho • Ren Höek
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 5
- Oude naam: NotoriousBIG046
Wederom sterk Josef.Josef Dettelbacher schreef: 10 jun 2024, 22:07Ik anticipeerde daar vorig jaar al op vlak na aanstellen Stewart. Niet dat ik hem zo goed ken, maar dit is kennelijk een rasopleider waar er gewoon niet zo heel veel van zijn. Als Stewart er vervolgens ook nog jaren mee gewerkt heeft, ligt e.e.a. nogal voor de hand.Sensation schreef: 10 jun 2024, 08:49
First call @Josef Dettelbacher .
Had nog nooit van Aloys Wijnker gehoord maar is een naam die blijft hangen dus wist dat ik hem de afgelopen tijd op het forum gelezen had, was dus van onze besnorde vriend.
Josef Dettelbacher schreef: 19 mei 2023, 17:50 Ik verwacht dat Stewart ook Aloys Wijnker vroeg of laat naar PSV haalt. Die twee hebben bij AZ en USA ook samengewerkt.
We can't change the world until we change ourselves.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
- 4
Er is best veel over hem te lezen, dit is ook een interessant stukje: https://www.voetbaltrainer.nl/2023/09/1 ... an-een-ho/Rigo schreef: 11 jun 2024, 08:38 Zijn er hier mensen die het werk van aloys wijnker beter kennen? Kan hij een toegevoegde waarde voor de opleiding zijn?
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Dit is een mooi aanvullend artikel, met veel lovende berichten over zijn kwaliteiten en werkwijze. Ook van Brands.
Aloys Wijnker staat op de lijst van de KNVB. Aloys wie? - https://nos.nl/l/2215272
Aloys Wijnker staat op de lijst van de KNVB. Aloys wie? - https://nos.nl/l/2215272
- Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht:
- Massimo
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Gemiste kans tot AlowieJosef Dettelbacher schreef: 11 jun 2024, 13:26 Dit is een mooi aanvullend artikel, met veel lovende berichten over zijn kwaliteiten en werkwijze. Ook van Brands.
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Doet me denken aan dat kinderliedjeArdbeg schreef: 11 jun 2024, 13:32Gemiste kans tot AlowieJosef Dettelbacher schreef: 11 jun 2024, 13:26 Dit is een mooi aanvullend artikel, met veel lovende berichten over zijn kwaliteiten en werkwijze. Ook van Brands.
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Ballenjongen
- 1
Heeft er iemand een totaalbeeld bij de inkomende en uitgaande transfers? Heb het idee (Bron: X) dat er best wat vertrekt naar andere grote clubs in binnen- en buitenland. Geen idee ook of we daar rouwig om moeten zijn.