Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Tja. Meeuwis.
Een provinciaals zangertje dat zich totaal niet kan meten met de échte grote jongens van de Lage Landen (ik noem een Jacques Brel).
Zoals ik al eerder zei:
deninho32 schreef: 27 jul 2023, 15:21
De grootste kutzanger van Nederland met een cover van een cover. Udo draait zich om in zijn graf.
Waargebeurd:
Toen Ajax de 4e titel met Frank de Boer pakte zei ik tegen een ajacied: "ik weet oprecht niet wat erger is.... dat Ajax nu 4x op rij kampioen is of dat Guus Meeuwis PSV supporter is"
Die gast stikte bijna van het lachen.
Het probleem dat ik met Guus Meeuwis heb is dat hij zich zo vreselijk loopt te profileren als Brabander, maar vervolgens constant met een "G" zingt die zo hard is dat ze er in het Gooi nog jaloers op zijn
Mr. Spock schreef: 07 jun 2024, 19:37
Tja. Meeuwis.
Een provinciaals zangertje dat zich totaal niet kan meten met de échte grote jongens van de Lage Landen (ik noem een Jacques Brel).
Zoals ik al eerder zei:
Mr. Spock schreef: 27 jul 2023, 16:27
Waargebeurd:
Toen Ajax de 4e titel met Frank de Boer pakte zei ik tegen een ajacied: "ik weet oprecht niet wat erger is.... dat Ajax nu 4x op rij kampioen is of dat Guus Meeuwis PSV supporter is"
Die gast stikte bijna van het lachen.
Was die gast Guus Meeuwis? Zo nee, vind ik het verhaal niet herhaalwaardig.
Je zou maar een standbeeld van Van der Kuijlen of Dillen zijn. Zie je al die aandacht voor een als een lammetje klinkend clowntje met harde G.
Heiligschennis.
Een beetje off topic, maar ik ben voor Oranje naar De Kuip geweest en het heeft me ons stadion nog meer doen waarderen. Alles voelt daar zo oud en verwaarloosd.
ziege maar ook zagge schreef: 08 jun 2024, 12:18
Beeldje is alleen voor die komende concertreeks hoor. No way dat ze dat permanent laten staan bij het stadion.
Degene die na het laatste concert als laatste weggaat moet het voor straf meenemen.
De Realist schreef: 07 jun 2024, 19:44
Het probleem dat ik met Guus Meeuwis heb is dat hij zich zo vreselijk loopt te profileren als Brabander, maar vervolgens constant met een "G" zingt die zo hard is dat ze er in het Gooi nog jaloers op zijn
Een zachte G klinkt ook gewoon kut. En ja ik spreek ook met een zachte G.
psveindhoven_vakW schreef: 12 jun 2024, 14:29
Weet er iemand of er een stadionplattegrond is met daarbij ook de rij en tevens stoelnummers?
Ik zie alleen een plattegrond met de vakken
De Realist schreef: 07 jun 2024, 19:44
Een zachte G klinkt ook gewoon kut. En ja ik spreek ook met een zachte G.
HalveHaan schreef: 30 apr 2024, 11:45
De hoogte in zal waarschijnlijk nog jaren duren inderdaad.
Maar ben benieuwd waar ze 1000 tot 2000 plaatsen willen realiseren, op plekken waar dat op korte termijn al mogelijk zou zijn, behalve die naar schattig 250/300 plaatsen die ik hierboven al aangaf.
Volgensmij wordt de hoek bij STU - Oost ook onder handen genomen deze zomer.
Hoe zit het nou met de no-shows? In principe was de wedstrijd uitverkocht gisteren, maar in het stadion waren (weer) duizenden lege plekken te zien… zonde.
DonyellMalen schreef: 28 jul 2024, 10:14
Hoe zit het nou met de no-shows? In principe was de wedstrijd uitverkocht gisteren, maar in het stadion waren (weer) duizenden lege plekken te zien… zonde.
No show regeling geldt alleen voor de eredivisie. Dit is helaas een gevolg van de All-In kaarten. Veel mensen claimen de kaarten en zien wel of ze komen. De kaarten zijn “toch gratis”.
Geldt alleen bij de competitiewedstrijden lijkt me.
Of kon je je (all-in) kaart voor deze wedstrijd ook in de resale gooien? Ik heb zelf de normale seizoenkaart..