Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Zou dit niet The Voice achtig allang bekend zijn welke optie het wordt? Dat ze daarom ook een paar gedrochten hadden uitgekozen, zodat alle PSV’ers uiteindelijk opgelucht zijn als een van de minst slechten het wordt?PSV Tenue
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Standbeeld
- Hatseflats
- Vedette
- 5
-
Awards:
De rode streep die dan weer doorloopt in het kraagje is dan weer wel spuuglelijk. Mijn mening
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
- Ardbeg
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Thx voor de tip pik, meteen thuisbroekje besteld. 10 euro is geen geld.DonyellMalen schreef: 07 jun 2024, 11:02 Flinke sale bij de fanstore, voor de geïnteresseerden:
https://www.psvfanstore.nl/sale.html
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
- Maax
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Dank, @DonyellMalen!DonyellMalen schreef: 07 jun 2024, 11:02 Flinke sale bij de fanstore, voor de geïnteresseerden:
https://www.psvfanstore.nl/sale.html
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Dit bericht is van 5 mei. Hoort deze pre-match niet bij het nieuwe uitshirt? Dus dat als we het nieuwe uitshirt dragen dat we dit prematch shirt aantrekken?
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Bossche bol
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Ik weet het niet. Ik zoek af en toe op PSV + Leaked en deze was volgens mij nog niet gedeeld. Apart.Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:39Dit bericht is van 5 mei. Hoort deze pre-match niet bij het nieuwe uitshirt? Dus dat als we het nieuwe uitshirt dragen dat we dit prematch shirt aantrekken?
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ik zie het wel al in de fanshop staan:Ardbeg schreef: 11 jun 2024, 12:40Ik weet het niet. Ik zoek af en toe op PSV + Leaked en deze was volgens mij nog niet gedeeld. Apart.Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:39
Dit bericht is van 5 mei. Hoort deze pre-match niet bij het nieuwe uitshirt? Dus dat als we het nieuwe uitshirt dragen dat we dit prematch shirt aantrekken?
https://www.psvfanstore.nl/PSV-prematch ... black.html
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Overigens 70 euro voor een shirtje waarin de spelers warmlopen. Die prijzen slaan ook nergens meer op.
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Oh shit, dit shirt hebben we allang gezien. Zonder dat roze een heel andere vibe. Volgens mij is deze al in gebruik geweest zelfs.Standbeeld schreef: 11 jun 2024, 12:42Ik zie het wel al in de fanshop staan:Ardbeg schreef: 11 jun 2024, 12:40
Ik weet het niet. Ik zoek af en toe op PSV + Leaked en deze was volgens mij nog niet gedeeld. Apart.
https://www.psvfanstore.nl/PSV-prematch ... black.html
- Juancho
- Mister PSV
- 7
Zijn voor mij 2 voorbeelden die juist aangeven dat je niet moet veranderen om het veranderen. Dan krijg je dit soort ontwerpen want tja, ze moeten wel iets.
Laat het thuisshirt toch lekker eens een paar jaar met rust. Gewoon klassiek met de juiste banen, mooie kraagje en verder geen poespas. Is dat nou zo moeilijk...
Laat het thuisshirt toch lekker eens een paar jaar met rust. Gewoon klassiek met de juiste banen, mooie kraagje en verder geen poespas. Is dat nou zo moeilijk...
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 3):
- 11 Tinus • StratumZuid • Leon77M
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Ja dat is het, want dan worden er minder shirts verkocht. Het schijnt dat PSV daar geld aan verdient.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Vast, maar denk dat Puma er ook niet slechter van gaat boeren.deninho32 schreef: 17 jun 2024, 18:17 Ja dat is het, want dan worden er minder shirts verkocht. Het schijnt dat PSV daar geld aan verdient.
Ik ben het met Juancho eens en laat het thuisshirt even een paar jaar met rust na 2x een niet traditioneel ontwerp (in mijn ogen) in een paar jaar tijd.
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Hangt er vanaf wie hem waar koopt natuurlijk.deninho32 schreef: 17 jun 2024, 18:17 Ja dat is het, want dan worden er minder shirts verkocht. Het schijnt dat PSV daar geld aan verdient.
Maar ieder jaar een nieuw thuis shirt vind ik mooi. Zo heeft ieder shirt wat een uniek gevoel oproept bij een bepaald jaar.
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Ardbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Als een shirt een aantal jaar hetzelfde blijft, waarom zouden mensen dan ieder jaar een nieuwe kopen?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout