Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Onze Dantaya Gilbert zit bij de selectie van Trinidad en Tabago,
Natuurlijk geen groot (voetbal) land maar wel leuk voor die jongen,
Er is weinig bekend over hem weet iemand hoe die er op staat binnen PSV?
Er werd gesteld dat de scouts van Fenerbahçe een lang rapport hadden opgesteld voor Emir, wiens contract volgend seizoen afloopt, en Mourinho keurde het goed en onderstreepte dat zulke jonge spelers vooral belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het team en dat de belangrijkste spelers weten dat de namen die zal achter hen aan komen en hen uitdagen
Bars dus (mogelijk) in de belangstelling van Fenerbachçe. Die gaat naar mijn mening PSV 1 (zeker) niet halen en PSV zou nu nog wat centen kunnen vangen gezien z'n contract. En natuurlijk een mogelijkheid om een nieuwe talentvollere linksbuiten voor Jong te halen.
Er werd gesteld dat de scouts van Fenerbahçe een lang rapport hadden opgesteld voor Emir, wiens contract volgend seizoen afloopt, en Mourinho keurde het goed en onderstreepte dat zulke jonge spelers vooral belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het team en dat de belangrijkste spelers weten dat de namen die zal achter hen aan komen en hen uitdagen
Bars dus (mogelijk) in de belangstelling van Fenerbachçe. Die gaat naar mijn mening PSV 1 (zeker) niet halen en PSV zou nu nog wat centen kunnen vangen gezien z'n contract. En natuurlijk een mogelijkheid om een nieuwe talentvollere linksbuiten voor Jong te halen.
Lichtstadd schreef: 26 jun 2024, 08:46
Dat denk ik inderdaad ook. Wel opvallend dat hij altijd in de basis stond bij de Oranje-jeugdelftallen.
Hij ging destijds ook als 17-jarige mee op TK bij 1 met Ruud, meen ik te herinneren. Volgens mij had PSV destijds best wel wat hoge verwachtingen. Helaas lijkt het anders te lopen.
Heel die lichting is achteraf tegengevallen. Deden het uitstekend in de jeugd en met vd Heuvel en Geers als de beteren. Maar voor zowat iedereen, ook een Houben, Putters, Tytens of Kwaaitaal etc.
Zonde want in de jeugd was het echt een prima lichting. Zo zie je maar dat de stap van de jeugd naar senioren een heel lastige kan zijn.
Je ziet het ook in de amateurs, ik heb met speler sgespeeld die geweldig waren tm de a1 en moeite hadden met 1 en spelers die leuk meehobbelden tm de a1 en in 1 kwamen boven drijven.
Dus PSV is eigenlijk (weer) op zoek naar een stroman?
Dat is niet duidelijk, maar dit klopt wel:
TigTogFlip schreef: 28 jun 2024, 10:28De echte hoofdtrainer is nooit weggegaan, dus het is niet zo dat het feit dat er niemand is aangekondigd invloed heeft op de voorbereiding.
Kan best zijn dat er alsnog een 'echte' hoofdtrainer komt.