Eindhovens Dagblad

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Menno1
Legende
6
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vraag 1: waarom laat hij zich door de Shoving interviewen?

verdere vragen:

1. Hoe lang wilt hij dit werk nog doen?
2. Is dit de meest epic transferzomer ooit?
3. Wat is de mooiste roddel die hij ooit heeft gehoord in zijn werk?
4. Zijn er spelers/trainers geweest waar hij absoluut niet mee overweg kon?
5. Wat was de mooiste away day trip voor hem? Meest memorabele uitwedstrijd/ trainings kamp?
6. Waar ligt de grens tussen iets publiceren en niet? (prive dingen bijvoorbeeld van een speler)
7. Wanneer komt hij zich eens aanmelden op ons prachtige forum?
8. Wanneer slaapt hij?
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Haha we hebben een unicum te pakken: Rik die zich even niet kan inhouden. :tear:

Ren Höek
Vedette
5

Hup Rik :boks: (Y)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Siemen
Nationale topspeler
6

Bijzonder hoe kritisch Rik is. Normaliter vind ik hem erg mild en toedekkend, maar in de recente artikelen en Peesjevee-podcast is hij kritisch op de directie en John.
Standbeeld
Mister PSV
2

Siemen schreef: 08 sep 2022, 11:41 Bijzonder hoe kritisch Rik is. Normaliter vind ik hem erg mild en toedekkend, maar in de recente artikelen en Peesjevee-podcast is hij kritisch op de directie en John.
Viel mij ook al op aan de toon van sommige tweets en artikelen. Helemaal terecht natuurlijk.
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit was toch al zo? Ik kon met mijn ED abonnement ook de premiums van AD en de andere dpg kranten zien. Of is dit echt specifiek PSV artikel-abo met een lagere prijs?
Ren Höek
Vedette
5

Grasmat schreef: 18 feb 2023, 10:44 Dit was toch al zo? Ik kon met mijn ED abonnement ook de premiums van AD en de andere dpg kranten zien. Of is dit echt specifiek PSV artikel-abo met een lagere prijs?
Nee, want ik heb een Volkskrant abo maar kon geen premiums lezen van de andere DPG kranten.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 18 feb 2023, 10:44 Dit was toch al zo? Ik kon met mijn ED abonnement ook de premiums van AD en de andere dpg kranten zien. Of is dit echt specifiek PSV artikel-abo met een lagere prijs?
Dat kon via Topics wel. Maar dat is een paar maanden geleden uit de lucht gehaald.

Jij kon 3 premium artikelen per maand lezen van andere DPG kranten. (Per krant).
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV
2

Het ED voert de druk op middels een boze supportersbrief. Zoiets als dit heb ik nog niet eerder gelezen op de site van het ED. Rikkert heeft tegen de chef gezegd om maar eens een supportersbrief te plaatsen? Ze hebben de brief iig 1-op-1 overgenomen want er staan genoeg fouten in.
https://www.ed.nl/opinie/PSV-supporter- ... ~a2f3ea05/
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4

Gefeliciteerd @RikElfrink met je vijftigste! Het is oe nie aan te zien.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
deninho32
Site Admin
6
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Standbeeld schreef: 01 apr 2023, 16:49 Het ED voert de druk op middels een boze supportersbrief. Zoiets als dit heb ik nog niet eerder gelezen op de site van het ED. Rikkert heeft tegen de chef gezegd om maar eens een supportersbrief te plaatsen? Ze hebben de brief iig 1-op-1 overgenomen want er staan genoeg fouten in.
https://www.ed.nl/opinie/PSV-supporter- ... ~a2f3ea05/
Het begint al bij seizoenskaart.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
TomPSV
Legende
5

Wat een geweldig boek heeft Rik Elfrink geschreven over ons kampioenschap. Echt een exemplaar die je in je bezit moet hebben. Kwaliteit spat ervan af.
Likes voor TomPSV :
RikElfrink
Standbeeld
Mister PSV
2

Kijk, die mag @RikElfrink in zijn zak steken.
RikElfrink
PSV Watcher
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen-

TomPSV schreef: 07 jun 2024, 18:58 Wat een geweldig boek heeft Rik Elfrink geschreven over ons kampioenschap. Echt een exemplaar die je in je bezit moet hebben. Kwaliteit spat ervan af.
Dankjewel en geweldig dat je het gekocht hebt. Het is met plezier gemaakt en vanaf 9 maart is er in huize-Elfrink af en toe wat aan gewerkt. Heel veel anderen hebben ook meegewerkt, waardoor er iets is wat veel mensen zelfs in 2040 of 2050 nog eens uit de kast kunnen halen. Of nog later. Ik weet zeker dat velen met plezier aan dit seizoen terug zullen denken.
Ik ben trots op het boek en op de bijdragen van alle andere schrijvers, hoe onbescheiden of met te weinig distantie dat ook moge klinken. Ik weet dat velen hier altijd hopen op elk sprankje transfernieuws, maar ook dit moest in dit jaar gebeuren en heeft een klein beetje extra energie gekost. We proberen de komende periode scherp te blijven, al is het onmogelijk om alles te weten te komen.

Groeten en tot snel.
Likes voor RikElfrink (totaal 7):
StandbeeldTyyneTomPSVTijnGewitwelRen HöekDutch Cowboy

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eindhovens Dagblad