Alle PSV Podcasts

Hier vind je de analyses van negentiendertien.nl
VeresRivne
Vedette
6

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heruone schreef: 04 dec 2023, 23:06 Iedereen die de 19.13 podcast niet luistert, wees gewaarschuwd. Ik heb jullie IP-adressen van @deninho32 gekregen en er gaan maatregelen plaatsvinden als dit zo blijft :mrgreen:

Zonder dollen, woensdag gaan wij weer opnemen. Donderochtend hopelijk online. Met bovendien weer een hele special guest ;)
Toen ik hoorde dat er bij het uitnodigen van een concurrentsupporter eerder aan Kale en Kokkie werd gedacht dan ondergetekende hoefde het voor mij niet meer zo :huil:

Speel zelf ook met het idee voor een podcast, wat me bij jullie podcast opviel is dat het niet echt onderdoet voor de podcasts uit commerciële hoek.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht (totaal 2):
    Fanatic-U-sTrixm
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Menno1
    Legende
    7
    Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 05 dec 2023, 00:11
    Heruone schreef: 04 dec 2023, 23:06 Iedereen die de 19.13 podcast niet luistert, wees gewaarschuwd. Ik heb jullie IP-adressen van @deninho32 gekregen en er gaan maatregelen plaatsvinden als dit zo blijft :mrgreen:

Zonder dollen, woensdag gaan wij weer opnemen. Donderochtend hopelijk online. Met bovendien weer een hele special guest ;)
    Toen ik hoorde dat er bij het uitnodigen van een concurrentsupporter eerder aan Kale en Kokkie werd gedacht dan ondergetekende hoefde het voor mij niet meer zo :huil:

Speel zelf ook met het idee voor een podcast, wat me bij jullie podcast opviel is dat het niet echt onderdoet voor de podcasts uit commerciële hoek.
    Nodig jij dan de @ShovingNE2 uit als gast, om de financien van Ajax even door te nemen?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    Heruone
    Juancho
    Mister PSV
    7

Das geen compliment @VeresRivne . Die commerciële podcasts zijn namelijk niet te doen 😁😜
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Heruone
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Dr. Gonzo
    Vaste waarde in elftal
    3

Het liefst luister ik naar Elfrink, maar ik vind zijn mede hosts helaas niet heel prettig om naar te luisteren.

Skiete Willy is leuk vanwegen Björn, maar soms gaat het daardoor ook te weinig echt over voetbal.

De 19.13 podcast vond ik zeer veelbelovend, maar daar mis ik heel erg de actualiteit. Doordat deze onregelmatig uitkomt, zit hij niet in mijn luisterpatroon. Ik vind het fijn te weten wanneer een podcast uitkomt, zodat ik weet wanneer ik hem aan kan zetten. Zoals nu bijvoorbeeld, na afgelopen week is er genoeg te bespreken, maar geen idee wanneer deze podcast uitkomt. Tegen die tijd is afgelopen week wellicht al weer oud nieuws. (@Heruone , wellicht als "amateurs" niet haalbaar, maar een wekelijkse podcast werkt voor mij velen malen beter. Wellicht met wisselend samenstelling wel haalbaar?

Wekelijk 19.13 met Rik Elfrink als vaste mede host, dat is voor mij de droom
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Dr. Gonzo voor dit bericht:
    Fanatic-U-s
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    2
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Dr. Gonzo schreef: 05 dec 2023, 09:44 Het liefst luister ik naar Elfrink, maar ik vind zijn mede hosts helaas niet heel prettig om naar te luisteren.

Skiete Willy is leuk vanwegen Björn, maar soms gaat het daardoor ook te weinig echt over voetbal.

De 19.13 podcast vond ik zeer veelbelovend, maar daar mis ik heel erg de actualiteit. Doordat deze onregelmatig uitkomt, zit hij niet in mijn luisterpatroon. Ik vind het fijn te weten wanneer een podcast uitkomt, zodat ik weet wanneer ik hem aan kan zetten. Zoals nu bijvoorbeeld, na afgelopen week is er genoeg te bespreken, maar geen idee wanneer deze podcast uitkomt. Tegen die tijd is afgelopen week wellicht al weer oud nieuws. (@Heruone , wellicht als "amateurs" niet haalbaar, maar een wekelijkse podcast werkt voor mij velen malen beter. Wellicht met wisselend samenstelling wel haalbaar?

Wekelijk 19.13 met Rik Elfrink als vaste mede host, dat is voor mij de droom
    Jeetje, dan heb ik toch wel echt hele andere dromen... :alien:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen D.Millpants voor dit bericht:
    Lorenzo von Matterhorn
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Het fijne is iig dat er nu van alles is om naar te luisteren. Wil je een niet inhoudelijke, maar wel prachtige verhalen en vermaak podcast? Dan is de Skiete Willy podcast een absolute aanrader met Doelen uiteraard. Wil je een wat luchtigere podcast met ook een vleugje inhoud of bijvoorbeeld hecht je veel waarde aan beeld, dan is de Rood-Wit podcast een aanrader. Wil je graag alle laatste nieuwtjes horen van PSV en de stand van zaken, dan is Rik Elfrink natuurlijk in Heet vd Herdgang een aanrader. Zeker mocht je geen ED premium hebben om zijn artikelen te lezen. Wil je juist wat meer diepgang en wellicht wat meer grote thema's binnen een BVO, dan is de 19.13 podcast een aanrader ;)

Kortom, voor ieders wat wils.
    VeresRivne schreef: 05 dec 2023, 00:11Speel zelf ook met het idee voor een podcast, wat me bij jullie podcast opviel is dat het niet echt onderdoet voor de podcasts uit commerciële hoek.
    Qua inhoud/niveau of qua geluid? Beiden zijn overigens prima te realiseren. Zonder me verder publiekelijk erover uit te laten ben ik het daarin ook helemaal eens met @Juancho.
    Dr. Gonzo schreef: 05 dec 2023, 09:44Tegen die tijd is afgelopen week wellicht al weer oud nieuws. (@Heruone , wellicht als "amateurs" niet haalbaar, maar een wekelijkse podcast werkt voor mij velen malen beter. Wellicht met wisselend samenstelling wel haalbaar?
    Wekelijks opnemen is voor ons iig niet haalbaar. Wij nemen bijv. altijd in de avond op, omdat we allemaal met werk en studie zitten en vrijwel altijd nemen wij op in Utrecht. Ik kom zelf uit Eindhoven, Marien komt uit Zwolle uit de buurt. Elro uit Heemstede. Reistijden variëren dus tussen 1 a 2 uur gemiddeld per opnamekeer. Dat maakt het al lastig. Los van dat iedereen ook nog een privéleven en verplichtingen heeft.

Een wisselende samenstelling is ook iets wat we niet willen doen. We vinden het leuk met zijn 4'en en hebben wel een aardige chemie. Voor ons heerst iig een beetje het idee hoe meer zielen, hoe minder vreugde. En los daarvan is denk ik een wekelijkse podcast ook niet datgene waar we op willen focussen. Dan krijg je best wel veel een herkauwing en over een periode van tijd steeds weer dezelfde mening. Ik snap dat mensen graag een wekelijks geluid van mijn grove Brabantse stem willen horen, maar ook dat is iets waar we bewust voor hebben gekozen. Daarom proberen we de thema's ook wat groter te bespreken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht (totaal 3):
    GrasmatDonyellMalenDen Bondskoots
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Juancho
    Mister PSV
    7

Eens, als je iets niet moet doen is het een podcast maken om het maken van een podcast. Elke week klinkt leuk maar je topics raken aardig rap uitgedroogd. En dan kom je op een dikke no go wat mij betreft, namelijk veel herhalen. Daarom trekken vele podcasts mij ook totaal niet. Ik vijd heel specifieke podcasts wel leuk, zoals oorlogsverhalen (de verdwenen SS'er) of mensen die rampen hebben meegemaakt (held in eigen verhaal etc) en hebben overleefd. Verhalen die je meezuigen Maae daarna is het ook klaar.

Wat @Heruone en z'n tream wellicht wek kunnen doen is specieke podcasts maken over specifieke onderwerpen. Met alle respect maar ik hoef ze niet wekelijks te horen over weer een simpel potje in de ED. Dat is dus herhalen. Maar zo'n buitengewone en unieke week als deze is natuurlijk voer voor een mooie podcast. En dan hoef je echt niet dit weekend weer geljjk Heerenveen te gaan analyseren tot de details in een nieuwe podcast 😁
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    PSV 1973
    Lid 2e elftal
    1

Fanatic-U-s schreef: 04 dec 2023, 12:41 Een topic om alle podcasts over PSV te bespreken. De bekendste podcast is hieronder de bovenste, maar er zijn er meer:
    19.13 Podcast (met o.a. @Heruone)

Skiete Willy Podcast (met Björn van der Doelen en ik geloof Marco Timmer van VI)

Heet van de Herdgang (met onze @RikElfrink)

De Rood Wit Podcast

De Top Level Podcast (met o.a. Opa Toivonen bekend van X)

De Skiete Willy Podcast is een wekelijkse podcast in een huiselijke stijl, vaak bij Björn thuis en wordt ook nog wel eens 'gemeanderd' over een aantal onderwerpen. Erg prettig om naar te luisteren ook.

Wat luisteren jullie en wat vonden jullie van de meest recente afleveringen?

Ik kijk regelmatig de Rood Wit podcast. Die met onze commercieel directeur vond ik echt goed. Af en toe wordt het wel wat vulgair met de uitspraken van Mr.Bavaria, zij moeten weten dat die seksistische opmerkingen ook door erg jonge kinderen worden aangehoord. Hopelijk kappen ze daarmee.
    Daarnaast luister ik graag naar Jessie en Pascal van der Voort.
    Ik heb ook van de week de 1913 podcast geluisterd maar ik vond het geluid slecht.
    Beterschap daarmee zou ik zeggen. Verder een leuke podcast. Op dit forum ben ik echt fan van Heruone en Ykhim. Ik lees alles maar deze twee vind ik de beste analyses maken.
  • Citaat
    PSV 1973
    Lid 2e elftal
    1

Deze podcast op Youtube is geen PSV podcast maar PSV komt erg vaak aan bod.
    Echt uitstekende analyses, correcte gasten waarbij Wouter Boerenkamp de beste analist is volgens mij. Te vergelijken met Pieter Zwart. Hij zit links.
    Hier de laatste podcast van 4 december 2023 met een nabeschouwing van onze zege op Feyenoord.Die rechtse 2 zijn Feyenoord fans. Normaal presenteert Lars ajaxfan het programma, een erg leuke gast met diep respect voor PSV.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door PSV 1973 op 05 dec 2023, 18:14, 2 keer totaal gewijzigd.
    mateja
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak Y

PSV 1973 schreef: 05 dec 2023, 18:10 Deze podcast op Youtube is geen PSV podcast maar PSV komt erg vaak aan bod.
    Echt uitstekende analyses, correcte gasten waarbij Wouter Boerenkamp de beste analist is volgens mij. Te vergelijken met Pieter Zwart.
    Hier de laatste podcast van 4 december 2023 met een nabeschouwing van onze zege op Feyenoord.Die rechtse 2 zijn Feyenoord fans.
    De middelste is voor ajax ;)
  • Citaat
    PSV 1973
    Lid 2e elftal
    1

mateja schreef: 05 dec 2023, 18:12
    PSV 1973 schreef: 05 dec 2023, 18:10 Deze podcast op Youtube is geen PSV podcast maar PSV komt erg vaak aan bod.
    Echt uitstekende analyses, correcte gasten waarbij Wouter Boerenkamp de beste analist is volgens mij. Te vergelijken met Pieter Zwart.
    Hier de laatste podcast van 4 december 2023 met een nabeschouwing van onze zege op Feyenoord.Die rechtse 2 zijn Feyenoord fans.
    Typisch in de vorige podcast zei hij volgens mij dat hij Feyenoord fan was. Of ik sliep toen half. Voor wie is Wouter en Mart dan ?
    Deze aflevering zoveel complimenten voor Bosz en PSV... 8)
    edit : Je hebt gelijk is geen Feyenoord fan. Heb deze aflevering nog eens bekeken :)
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door PSV 1973 op 05 dec 2023, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen PSV 1973 voor dit bericht:
    mateja
    mateja
    Internationale topspeler
    3

PSV 1973 schreef: 05 dec 2023, 18:15
    mateja schreef: 05 dec 2023, 18:12

Typisch in de vorige podcast zei hij volgens mij dat hij Feyenoord fan was. Of ik sliep toen half. Voor wie is Wouter en Mart dan ?
    Mart is voor GAE en Wouter weet ik eigenlijk niet.. wat een goed teken is als analist :)
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen mateja voor dit bericht:
    PSV 1973
    PSV 1973
    Lid 2e elftal
    1

mateja schreef: 05 dec 2023, 18:25
    PSV 1973 schreef: 05 dec 2023, 18:15
    Mart is voor GAE en Wouter weet ik eigenlijk niet.. wat een goed teken is als analist :)
    Ok dank, wel een goede podcast.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSV 1973 voor dit bericht:
    mateja
    mateja
    Internationale topspeler
    3

PSV 1973 schreef: 05 dec 2023, 18:29
    mateja schreef: 05 dec 2023, 18:25

Ok dank, wel een goede podcast.
    Mee eens!
  • Citaat
  • Ijeej
    Ballenjongen
    1

De Willy & René PSV podcast natuurlijk. Op alle fronten ijzersterk.
  • Citaat
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Echt uitstekende analyses, correcte gasten waarbij Wouter Boerenkamp de beste analist is volgens mij. Te vergelijken met Pieter Zwart. Hij zit links.
    Hier de laatste podcast van 4 december 2023 met een nabeschouwing van onze zege op Feyenoord.Die rechtse 2 zijn Feyenoord fans. Normaal presenteert Lars ajaxfan het programma, een erg leuke gast met diep respect voor PSV.
    Haha die bovenste comment onder het filmpje maakt het af.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

• Citaat
  • Teletubby
    Nationale topspeler
    1

Standbeeld schreef: 06 dec 2023, 19:20
    Wel enorm mooi dat die prominente figuren zoals Brands en Earnest willen aanschuiven bij dit soort fan projecten. Dat is juist waar ze jaren mee gepredikt hebben, een open club zijn. Natuurlijk letten ze op elk woord wat ze zeggen en zeggen ze uiteindelijk heel veel met weinig inhoud maar het is wel echt goed van ze.
  • Citaat
  • Bram
    Nationale topspeler
    4

Standbeeld schreef: 06 dec 2023, 19:20
    Goed dat de leiding van PSV bereid is om mee te werken aan dit. Jammer voor mij dat het juist bij deze podcast is aangezien ik hier niet goed naar kan luisteren. Al was de aflevering met Frans Janssen wel goed te doen.

Verder niks tegen die mannen en ik gun ze al het geluk.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Jammer, had hem liever bij 'onze' podcast gezien.
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Heruone schreef: 05 dec 2023, 13:26 Het fijne is iig dat er nu van alles is om naar te luisteren. Wil je een niet inhoudelijke, maar wel prachtige verhalen en vermaak podcast? Dan is de Skiete Willy podcast een absolute aanrader met Doelen uiteraard.
    Doelen maakt er iets moois van maar twee dingen bevallen me niet aan die podcast. Marco 'gat met Ajax' Timmer en zijn niet aflatende stroom dooddoeners. En ze zitten voor de microfoon te eten. Dus toch afgehaakt.

Jullie eigen podcast vind ik een goeie om te beluisteren. Dus zo lang jullie niet duidelijk hoorbaar kaasplankjes naar binnen gaan zitten werken en/of Ajax overal met de haren bij slepen, luister ik die.
  • Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Het Kanon schreef: 06 dec 2023, 21:14
    Heruone schreef: 05 dec 2023, 13:26 Het fijne is iig dat er nu van alles is om naar te luisteren. Wil je een niet inhoudelijke, maar wel prachtige verhalen en vermaak podcast? Dan is de Skiete Willy podcast een absolute aanrader met Doelen uiteraard.
    Doelen maakt er iets moois van maar twee dingen bevallen me niet aan die podcast. Marco 'gat met Ajax' Timmer en zijn niet aflatende stroom dooddoeners. En ze zitten voor de microfoon te eten. Dus toch afgehaakt.
    Ik vind het huiselijke wel prettig juist. "Gooi effe een stukkie hout op de kachel, jongen". Ik kan dat juist wel waarderen boven het zakelijke en serieuze.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Fanatic-U-s voor dit bericht:
    Heruone
    Ex unitate vires
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Maar dat is het fijne dus. Er is nu een breed assortiment met verschillende invalshoeken. Ik vind zelf de Skiete Willy ook niks, maar er zijn veel mensen die juist voor inderdaad het huiselijke en de prachtige anekdotes van Doelen aanschuiven. En ik geef ze geen ongelijk. Luister gewoon vooral wat jezelf prettig en interessant vindt.
    Juancho schreef: 05 dec 2023, 17:06Eens, als je iets niet moet doen is het een podcast maken om het maken van een podcast. Elke week klinkt leuk maar je topics raken aardig rap uitgedroogd. En dan kom je op een dikke no go wat mij betreft, namelijk veel herhalen. Daarom trekken vele podcasts mij ook totaal niet. Ik vijd heel specifieke podcasts wel leuk, zoals oorlogsverhalen (de verdwenen SS'er) of mensen die rampen hebben meegemaakt (held in eigen verhaal etc) en hebben overleefd. Verhalen die je meezuigen Maae daarna is het ook klaar.

Wat @Heruone en z'n tream wellicht wek kunnen doen is specieke podcasts maken over specifieke onderwerpen. Met alle respect maar ik hoef ze niet wekelijks te horen over weer een simpel potje in de ED. Dat is dus herhalen. Maar zo'n buitengewone en unieke week als deze is natuurlijk voer voor een mooie podcast. En dan hoef je echt niet dit weekend weer geljjk Heerenveen te gaan analyseren tot de details in een nieuwe podcast 😁
    Die insteek hebben wij ook. Los van dat het dus niet haalbaar is, is een wekelijkse podcast ook niet zo heel interessant in onze ogen. Of iig niet als je het steeds in hetzelfde jasje doet. Ik vind persoonlijk dat ook een van mijn grote ergernissen aan Heet vd Hergang. Op een gegeven moment wordt het te voorspelbaar en herkauw baar waardoor de diepgang verloren gaat. In zekere zin zou je dat bijv. ook kunnen vergelijken met dit forum. De meest interessante en diepgaande discussies vinden niet elke week steeds weer plaats, simpelweg omdat ze dan niet meer interessant en diepgaand zijn (hoewel de discussie V. Nistelrooij vorig jaar wellicht wel een uitzondering was).

De verdwenen SS'er is inderdaad een prachtige podcast. Meerdere prijzen volgens mij gewonnen. Maar dat wordt ook gemaakt door echt een hele professionele productie. Jordy Hubers heeft die podcast o.a. gemaakt en die heeft ook ons geholpen qua advies voor geluid bij onze podcast. Volgens mij hebben we toen ook onze 2e podcast bij hem op kantoor in een studio opgenomen. Dat was een bedrijvenpand met gewoon alleen al 20 variërende opnamestudio's. Daarin merk je al 1. het kwaliteitsverschil en zij hebben uiteraard ook een andere insteek. Maar idd sowieso wel een hele toffe aanrader!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht:
    Juancho
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

Fanatic-U-s schreef: 06 dec 2023, 21:23

Ik vind het huiselijke wel prettig juist. "Gooi effe een stukkie hout op de kachel, jongen". Ik kan dat juist wel waarderen boven het zakelijke en serieuze.
    Dat gesmak in de microfoon vind ik niks.
  • Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Het Kanon schreef: 07 dec 2023, 07:42
    Fanatic-U-s schreef: 06 dec 2023, 21:23

Dat gesmak in de microfoon vind ik niks.
    Dat mag jij helemaal vinden kerel!
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Tomm
    Vedette
    7
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Top analyse van Doelen over het shirt :mrgreen:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tomm voor dit bericht: