Het fijne is iig dat er nu van alles is om naar te luisteren. Wil je een niet inhoudelijke, maar wel prachtige verhalen en vermaak podcast? Dan is de Skiete Willy podcast een absolute aanrader met Doelen uiteraard. Wil je een wat luchtigere podcast met ook een vleugje inhoud of bijvoorbeeld hecht je veel waarde aan beeld, dan is de Rood-Wit podcast een aanrader. Wil je graag alle laatste nieuwtjes horen van PSV en de stand van zaken, dan is Rik Elfrink natuurlijk in Heet vd Herdgang een aanrader. Zeker mocht je geen ED premium hebben om zijn artikelen te lezen. Wil je juist wat meer diepgang en wellicht wat meer grote thema's binnen een BVO, dan is de 19.13 podcast een aanrader ;)
Kortom, voor ieders wat wils.
VeresRivne schreef: 05 dec 2023, 00:11Speel zelf ook met het idee voor een podcast, wat me bij jullie podcast opviel is dat het niet echt onderdoet voor de podcasts uit commerciële hoek.
Qua inhoud/niveau of qua geluid? Beiden zijn overigens prima te realiseren. Zonder me verder publiekelijk erover uit te laten ben ik het daarin ook helemaal eens met
@Juancho.
Dr. Gonzo schreef: 05 dec 2023, 09:44Tegen die tijd is afgelopen week wellicht al weer oud nieuws. (
@Heruone , wellicht als "amateurs" niet haalbaar, maar een wekelijkse podcast werkt voor mij velen malen beter. Wellicht met wisselend samenstelling wel haalbaar?
Wekelijks opnemen is voor ons iig niet haalbaar. Wij nemen bijv. altijd in de avond op, omdat we allemaal met werk en studie zitten en vrijwel altijd nemen wij op in Utrecht. Ik kom zelf uit Eindhoven, Marien komt uit Zwolle uit de buurt. Elro uit Heemstede. Reistijden variëren dus tussen 1 a 2 uur gemiddeld per opnamekeer. Dat maakt het al lastig. Los van dat iedereen ook nog een privéleven en verplichtingen heeft.
Een wisselende samenstelling is ook iets wat we niet willen doen. We vinden het leuk met zijn 4'en en hebben wel een aardige chemie. Voor ons heerst iig een beetje het idee hoe meer zielen, hoe minder vreugde. En los daarvan is denk ik een wekelijkse podcast ook niet datgene waar we op willen focussen. Dan krijg je best wel veel een herkauwing en over een periode van tijd steeds weer dezelfde mening. Ik snap dat mensen graag een wekelijks geluid van mijn grove Brabantse stem willen horen, maar ook dat is iets waar we bewust voor hebben gekozen. Daarom proberen we de thema's ook wat groter te bespreken.